کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9292 | مشاهده و دانلود: 746975589 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/15 | اعضاء: 317559 | نظرات: 37937
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

 

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

رونمایی نخستین چاپگر خانگی متصل به اینترنت جهان

چاپگر جوهرافشان جديدي از سوي هيولت پاكارد رونمايي شد كه با قابليت توكار اتصال به اينترنت به كاربران امكان مي‌دهد بدون نياز به رايانه، اسناد خود را مستقيما از اينترنت چاپ كنند.

 

چاپگر Photosmart Premium هيولت پاكارد كه با قيمت 399 دلار آمريكا تا پايان سال ميلادي جاري روانه بازار خواهد شد به كاربران امكان مي‌دهد محتواي اينترنتي را از طريق نمايشگرصفحه لمسي 4.33 اينچي مرور كنند تا مطالب مورد نظر خود از قبيل بليت سينما، جدول، قبض و مقالات اينترنتي را چاپ كنند.

همچنين كاربران با استفاده از اين دستگاه كه از سوي هيولت پاكارد به‌عنوان نخستين چاپگر خانگي متصل به اينترنت جهان توصيف شده، مي‌توانند تصاوير خود را مستقيما چاپ كرده يا به سرويس اشتراك‌گذاري عكس و چاپ Snapfish هيولت پاكارد آپلود كنند.

اين شركت همچنين برنامه‌هايي را براي اين چاپگر عرضه مي‌كند تا كاربران بتوانند محتواهاي اينترنتي نظير تقويم‌ها را شخصي‌سازي و سپس چاپ كنند.

طبق اعلام هيولت پاكارد، كاربران مي‌توانند اخبار سفارشي را از بر مبناي علاقه خود از يواس اي تودي چاپ كنند. اين شركت با وب سايت‌هايي از جمله گوگل، فاندانگو، Coupons.com وDreamWorks Animation همكاري مي‌كند تا محتواي شخصي‌سازي شده را به كاربران عرضه كند.

به گفته سخنگوي هولت پاكارد، كاربران نمي‌توانند مقالات را از وب سايت‌هاي يو اس اي تودي و روزنامه‌هاي ديگر چاپ كند ولي پشتيباني از سايت‌ها و محتواهاي بيش‌تر به تدريج به اين دستگاه افزوده خواهد شد.

اين چاپگر بي‌سيم همچنين مي‌تواند از طريق ارتباط بي‌سيم بلوتوث و واي فاي از رايانه و تلفن هوشمند آيفون عكس چاپ كند و مانند تمامي چاپگرهاي همه منظوره اسناد را كپي، اسكن و فكس مي‌كند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 705 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: ایسنا تاریخ خبر: 1388/04/03 تعداد مشاهده: 1363
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر