کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9292 | مشاهده و دانلود: 746975589 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/15 | اعضاء: 317560 | نظرات: 37937
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

 

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

پدران فناوری دنیا

1- مارتي کوپر، پدر تلفن همراه مارتي کوپر در سال 1973، اختراع "سيستم تلفن راديويي" را به نام خود ثبت کرد و زماني که در شرکت موتورولا کار مي کرد، اولين شخصي بود که توانست از طريق يک تلفن همراه قابل حمل اوليه، اولين تماس همراه را برقرار کند. ايده اوليه براي طراحي اين ابزار از زماني به ذهن کوپر خطور کرد که در حال تماشاي فيلم star trek بود و ديد که کاپيتان کيرک از طريق ابزار ارتباطي اش در حال صحبت است. کوپر هم اکنون به عنوان مدير اجرايي و بنيانگذار arraycomm که يک شرکت نرم افزاري مخابراتي بي سيم است، مشغول به کار است.

2- مايک لازاريديس، پدر بلک بري مايک لازاريديس(mike lazaridis)، در ترکيه در يک خانواده يوناني به دنيا آمد و در سن پنج سالگي به همراه خانواده اش به کانادا سفر کرد. وي در سن پانزده سالگي به خاطر مطالعه همه کتاب هاي علمي کتابخانه ملي موفق به دريافت جايزه شد. لازاريديس در سال 1984 دانشگاه را ترک و تحقيق روي حرکت را آغاز کرد و توانست گوشي بلک بري را طراحي کند.وي در سال 2000 با سرمايه گذاري بالغ بر 100 ميليون دلار، موسسه اي را به منظور مطالعات فيزيک نظري بنيانگذاري کرد.

3- توني فادل، پدر آيپاد توني فادل(tony fadell)، يک ايده اصلي داشت که باعث شد در اپل به کار مشغول شود. وي کارش را از مشاوره در خارج از اپل آغاز کرد و در سال 2001، اولين فردي بود که به عضويت تيم مهندسي سخت افزار آيپاد درآمد. وي هم اکنون مدير ارشد بخش آيپاد در شرکت اپل است. اما هميشه جاي سوال بوده که چرا هيچ گاه اسمي از وي به ميان نيامده است؟ ظاهرا روابط عمومي اپل مي خواهد نام فادل را همچنان در خفا نگه دارد.

4- جان بکاس، پدر فرترن جان بکاس(john backus)، در سن 50 سالگي، زماني که به عنوان دانشمند کامپيوتر در ibm فعاليت مي کرد، زبان برنامه نويسي فرترن(formula translator) را طراحي کرد. فرترن اولين زبان برنامه نويسي کامپيوتر بود که در حجم وسيعي از سيستم هاي جهان مورد استفاده قرار گرفت. وي از دوران جواني به بيماري تومار مغزي مبتلا بود و پس از يک عمل جراحي، پليت در سر وي کار گذاشته شد که يکي از اين پليت ها توسط خودش ساخته شده بود. بکاس در سن 82 سالگي درگذشت.

5- جک نايلز، پدر ارتباط راه دور جک نايلز(jack nilles)، حدودا 70 سال داشت که عبارت ارتباط راه دور(telecommuting) را اختراع کرد و در آن زمان در دانشگاه کاليفرنياي جنوبي فعاليت مي کرد. وي در سال 1980 شرکت بين المللي مشاور مديريت jala را تاسيس کرد. نايلز در سال 1989 دانشگاه کاليفرنياي جنوبي را رها کرد و به طور تمام وقت، در شرکتش به کار پرداخت. در آن زمان ارتباط راه دور تنها به ارتباطات زميني محدود مي شد ولي نايلز ابزار بسياري را براي ارتباط فضايي براي مراکزي نظير مرکز هوايي آمريکا و ناسا طراحي کرد.

6- دوگ انگلبرت، پدر ماوس دوگ انگلبرت(doug engelbart) يکي از پيشگامان اينترنت به شمار مي رود. در سال 1969، اولين ارتباط آپارنت ميان لابراتوار leonard kleinrock در دانشگاه اوکلاهاما و لابراتوار انگلبرت در دانشگاه استانفورد مخابره شد.نام انگلبرت هميشه به عنوان فيلسوف، دانشمند و نوآور مطرح بوده است. وي در سال 1970 اختراع ماوس را به نام خود ثبت کرد ولي هيچ گاه موفق به دريافت حق امتياز اين اختراع نشد. حق امتياز اختراع انگلبرت در سال 1987 قبل از انقلاب کامپيوتر هاي شخصي منقضي شد. وي هم اکنون 83 ساله است و مديريت موسسه bootstrap را بر عهده دارد.

7- گري توئرک، پدر اسپم گري توئرک(gary thuerk)، اولين هرزنامه نگار در جهان است. در 3 ماه مه سال 1978، کارل گارتلي از طرف توئرک، صدها ايميل اسپم را روانه شبکه دولتي و دانشگاهي با نام آرپانت کرد. توئرک آن زمان مدير بازاريابي شرکت digital equipment بود و قصد داشت از طريق ايميل هايي که ارسال مي کند، براي کامپيوترهاي اين شرکت که آماده عرضه بودند، تبليغ کند.امروزه 80 تا 90 درصد ايميل هايي که در اينترنت رد و بدل مي شود، اسپم است و هيچ کس نمي داند که منبع آن کجاست و چگونه مي توان جلوي آنها را گرفت. توئرک هم اکنون در هيولت پاکارد و در بخش فروش لوازم کامپيوتري مشغول به کار است. اگر فکر مي کنيد که توئرک از اينکه اولين هرزنامه نويس جهان ناميده شده، شرمگين است، سخت در اشتباهيد. زيرا خودش مي گويد: من اولين هرزنامه نويس در جهان هستم و به آن مي بالم.

8- جان سيافي، پدر dsl با وجودي که جان سيافي(john cioffi)، از شهرت گريزان است، اما نام وي کمابيش در جهان مطرح بوده است. در ميان نوآوري هايي که به نام اين پروفسور دانشگاه استانفورد ثبت شده، فناوري خط مشترک ديجيتال (digital subscriber line) است که در حقيقت اطلاعات ديجيتال را از طريق سيم هاي مسي منتقل مي کند.وي در سال 1991 استانفورد را ترک و شرکت مخابراتي amati را تاسيس کرد.

9- جيمز گاسلينگ، پدر جاوا جيمز گاسلينگ(james gosling) يک کانادايي تبار است و زماني که در دانشگاه کارنگي ملون در مقطع دکتراي رشته علوم کامپيوتر مشغول به تحصيل بود، نسخه unix چند پرداز را نوشت و پس از آن در سال 1991 در شرکت sun زبان برنامه نويسي جاوا را ابداع کرد. وي در يکي از پست هاي خود در وبلاگش در سال 2006 نوشت: نه همسرم و نه فرزندانم هيچ گاه مرا بدون ريش نديده اند.

10- ويک هيس، پدر wi-fi ويک هيس(vic hayes)، مهندس الکترونيک هلندي است که کار در شرکت هاي mcr و agere را در سابقه کاري خود دارد. وي بيش تر به خاطر مهارت هاي ديپلماتيک شناخته شده است تا به خاطر ابداعاتش. وي به عنوان مدير کارگروه 11/802 در ieee نقش عمده اي در فراگيري استفاده از اين پروتکل بي سيم داشت. وي هم اکنون در سمت محقق ارشد در دانشگاه فناوري delft در هلند مشغول به کار است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 714 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: تلنا تاریخ خبر: 1388/04/07 تعداد مشاهده: 1313
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر