کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750542166 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/07 | اعضاء: 317950 | نظرات: 37956
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ام‌تی‌ان به دادگاه می‌رود اگر از ایران نرود

شرکت ترکسل در پی تحریم های آمریکا، MTN آفریقای جنوبی را به دلیل خارج نشدن از بازار ایران تهدید به کشیدن به دادگاه و جریمه نقدی کرده است.

به گزارش سافت گذر به نقل ازآی تی ایران؛ در پی تحریم های بین المللی علیه ایران، ترکسل شرکت MTN را به فساد مالی محکوم و ادعا کرده که این شرکت اقدام به رایزنی هایی برای به دست آوردن امتیاز راه اندازی دومین شبکه تلفن همراه در ایران کرده است.
به دنبال این ادعاها، ترکسل قصد دارد شرکت MTN را به دادگاهی در آمریکا بکشاند.
کار قضاوت درباره MTN به یک قاضی بریتانیایی به نام "لرد هافمن" سپرده شده تا تحقیقات مستقلی درباره اتهامات این شرکت انجام شود.
اگرچه MTN معتقد است که هیچ سند حقوقی بر ادعاهای ترکسل وجود ندارد و نه مدرکی که در دادگاه آمریکا متهم شود، با این حال به دنبال همکاری با ترکسل برای انجام تحقیقات مستقل است و اعلام کرده که در حال رایزنی با ترکسل به منظور نقض چنین ادعاهایی است.
بر این اساس، سخنگوی MTN اعلام کرده که تهدیدات ترکسل به سواستفاده از سیستم قضایی آمریکا برای فشار بر روی این شرکت به جایی نخواهد رسید.
بر این اساس هفته گذشته دیوان عالی ایالات متحده آمریکا به طور گسترده تحقیقاتی را انجام داده و درصدد محدود کردن چنین ادعاهایی است.
بر اساس این گزارش، در سال 2005 کنسرسیومی تشکیل و MTN به عنوان یکی از اپراتورهای شبکه تلفن همراه در ایران انتخاب شد.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 8269 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: itiran.com تاریخ خبر: 1390/12/25 تعداد مشاهده: 1627
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

مصطفی 1390/12/29 14:42
درود بر ایران وایرانی درود براسلام. علی خود فروخته نباش زنده باد ایرانlay:none">fexofenadin kinder fexofenadin cipla fexofenadin nebenwirkung
علی 1390/12/26 22:49
بعد از تحریم معلوم میشه می تواند یا نمی تواند برادر من الآن ما داریم به اصطلاح زندگی میکنیم شاید جیب شما پرباشه برات مهم نیست که چی به سر این مردم ..... میاد بس کنین یکم کوتاه بیاین تاکی باید تحت تحریم باشیم این که زندگی نشد میخوای یک حساب بانکی توی نت باز کنی باید منت هرکس وناکسی رو بکشی آخرش هم هیچ چرا فقط بلدیم دشمن تراشی کنیم هرچیزی زمانی برای خودش داره اون زمان دیگه گذشته زمان زمانه صلح ودوستی هست این تعصب بی پایه مارا به هیچ جانمی برد سپاس
ahmad 1390/12/26 18:30
مرگ بر امریکا
مرگ بر اسرائیل
.
.
.
.
.
.
زنده باد ایران
ایرانی 1390/12/25 23:50
آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند
درود بر اسلام و ایران وایران دوستان