کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9318 | مشاهده و دانلود: 749233856 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/01 | اعضاء: 317833 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

تعویض کارت های پایان خدمت و معافیت با کارت های هوشمند

رئیس سازمان وظیفه عمومی از باطل شدن کارت های معافیت قدیمی پس از پایان مهلت مقرر برای تعویض با کارت های هوشمند خبر داد و گفت: دارندگان کارت های معافیت باید به موقع برای تعویض اقدام کنند.

به گزارش سافت گذر به نقل ازسیتنا؛ سردار  سید حمید صدرالسادات افزود: هم اکنون کار تعویض کارت های معافی با کارت های هوشمند، بر اساس برنامه اعلام شده انجام می شود و استقبال از این کار نیز مطلوب است.

وی با بیان اینکه پس از مهلت مقرر که برای تعویض کارت های معافیت اعلام شده است، کارت های قدیمی از درجه اعتبار ساقط می شود، گفت: دارندگان این کارت ها برای اینکه با مشکلی مواجه نشوند باید در مهلت مقرر برای انجام کارهای اداری این کار، به دفاتر پلیس به اضافه 10 مراجعه کنند.

رئیس سازمان وظیفه عمومی تنها مشکل انجام این کار را رعایت نکردن زمانبدی اعلام شده از سوی مردم دانست و خاطر نشان کرد: این موضوع باعث کندی کار می شود زیرا برنامه ریزی ها را تغییر می دهد.

وی درباره کارت های صادره شده نیز گفت: تا کنون دو سری از کارت های معافیت هوشمند صادر و از طریق پست برای متقاضیان ارسال شده است.

صدرالسادات تاکید کرد روند کار شکل گرفته و با هماهنگی های انجام شده پس از تعطیلات نوروز 91، تعویض کارت ها با سرعت بیشتری انجام خواهد شد.

رئیس سازمان وظیفه عمومی در پایان از تعویض کارت های پایان خدمت با کارت های هوشمند جدید از اردیبهشت یا نهایتا خردادماه سال 91 خبر داد، گفت: زمانبندی انجام این کار بزودی اعلام خواهد شد.

وی تاکید کرد در مجموع ظرف دو سال، تمام کارت های معافیت و پایان خدمت باید تعویض شوند و سازمان وظیفه عمومی نیز آمادگی کامل برای انجام این کار را در مهلت مقرر دارد.

بر اساس زمانبندی سازمان وظیفه عمومی ناجا دارندگان کارت های قدیمی معافیت از دهم دی ماه سال 90 تا دهم اردیبهشت ماه سال 91 فرصت دارند برای تعویض کارت خود با کارت هوشمند به دفاتر پلیس به اضافه 10 مراجعه کنند.

جدول زمانبندی مهلت باقی مانده این طرح بر اساس تاریخ صدور کارت به قرار زیر است:

- از سال 1370 تا 1379 از دهم اسفندماه تا دهم فروردین ماه 1391

- از سال 1360 تا 1369 از دهم فروردین ماه سال 91 تا دهم اردیبهشت ماه

بر اساس اعلام سازمان وظیفه عمومی این زمانبندی قابل تمدید نیست و پس از انقضای مهلت فوق کارت های قدیمی از درجه اعتبار ساقط خواهند شد.


نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 8340 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: citna.ir تاریخ خبر: 1391/01/05 تعداد مشاهده: 1773
سافت گذر
نظرات بینندگان

معاف 1391/01/07 15:52
اصلا معلوم نیست چرا عوض می کنن حتما باز بودجه ی دولت کسری پیدا کرده می خوان از جوانها بگیرن ، والله برای جوانها که کار درست نمی کنن می خوان کار بدن دستشون .lay:none">fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung