کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9326 | مشاهده و دانلود: 750031404 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/04 | اعضاء: 317887 | نظرات: 37947
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

معرفی چاپار به عنوان یکی از سرویس‌دهندگان رسمی پست‌الکترونیک کشور

http://citna.ir/sites/default/files/imagecache/news/ch%20mail.pngبا اعلام ممنوعیت استفاده از پست‌الکترونیک خارجی در مراودات بانکی، وب‌گاه متما (مرکز مدیریت توسعه ملی اینترنت) پست‌الکترونیک چاپار www.chmail.ir را به عنوان یکی از سرویس‌دهندگان رسمی کشور در حوزه پست‌الکترونیک داخلی معرفی کرد.

به گزارش سافت گذر به نقل ازسیتنا؛ حجت‌الاسلام سعید سالاریان، قائم‌مقام دبیر شورای عالی اطلاع‌رسانی، سرویس پست‌الکترونیک چاپار را به عنوان یکی از محصولات مجموعه سرویس‌های چاپار دانست که تحت عنوان ChMail (سی_اچ_میل) اواسط اسفندماه سال گذشته آغاز به کار کرد و با ارائه سرعت دسترسی بالا و بدون نیاز به احراز رسمی هویت افراد، بیش از 20 هزار مشترک را در عرض دو ماه به عضویت خود درآورده است.

قائم مقام دبیر شورای عالی اطلاع‌رسانی  تصریح کرد: به دنبال ارسال نامه‌ای از سوی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به رئیس کل بانک مرکزی، مبنی بر ممنوعیت استفاده از پست‌الکترونیک‌های عمومی با میزبانی خارجی از جملهYahoo ،Gmail ،Hotmail  و MSN در مراودات بانکی مشتریان، با هماهنگی‌های انجام شده، اکنون پست‌الکترونیک چاپار با میزبانی در مراکز داده  امن داخلی آماده سرویس‌دهی به کاربران جدید است.

وی گفت: عضویت در پست‌الکترونیک چاپار، نیاز به پرداخت هیچ‌گونه وجهی ندارد و وارد کردن اطلاعات هویتی مانند کدملی یا کدپستی، جزو موارد الزامی نیست.

به گفته حجت‌الاسلام سعید سالاریان از مهمترین شاخص‌های این سرویس می‌توان به سیستم ثبت‌نام آنلاین، ساختار بازیابی ایمن کلمه عبور مبتنی بر روش‌های مختلف رایج در دنیا، گستردگی طراحی و پیاده‌سازی به منظور جوابگویی به تعداد بالای کاربران همزمان سرویس گیرنده، یکپارچگی با پورتال مجموعه سرویس‌های چاپار به منظور سیستم مدیریت پشتیبانی، رمزنگاری اطلاعات محرمانه براساس گواهی دیجیتال معتبر جهانی و سرعت دسترسی بالا با توجه به میزبانی در مراکز داده امن داخلی اشاره کرد.

وی یادآور شد: این سرویس در حال حاضر به منظور رمزنگاری اطلاعات از گواهی دیجیتال معتبر جهانی(SSL) استفاده می‌کند که با توجه به جهانی بودن این گواهینامه بر روی کامپیوتر شخصی تمام کاربران، به صورت پیش فرض در سیستم عامل پذیرفته شده و مورد اعتماد است؛ یکپارچگی سخت‌افزارها و نرم‌افزارها و همگونی سرویس در لایه‌های مختلف یکی از نکات قابل توجه است که می‌تواند بستری مناسب برای کاربران فراهم آورد.

سالاریان در پایان خاطر نشان ساخت: پروژه مجموعه سرویس‌های چاپار با حمایت دبیرخانه شورای عالی اطلاع‌رسانی و تلاش بخش خصوصی طی 2 سال و اندی به ثمر رسیده و اکنون در حال سرویس‌دهی به کلیه کاربران است و بتدریج سایر سرویس‌های پیش‌بینی شده در این مجموعه، آماده بهره‌برداری شده و به ‌اطلاع علاقه‌مندان خواهد رسید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 9094 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: citna.ir تاریخ خبر: 1391/02/26 تعداد مشاهده: 1714
سافت گذر
نظرات بینندگان

هرهر 1391/02/26 23:54
یه جاش خیلی با خال بوذ:
امنیت اطلاعات کاربران اونم تو ایران
ووووووی
Hakim 1391/02/26 23:04
جالبه ولی منم با اون دوست موافقم که میگه اگه فردا هک نشه
/مثل همه ی بانکهای ایران
علی 1391/02/26 21:01
آخه چقدر بی سلیقه هستن تو انتخاب اسم....آی میل Imail بهتر نبود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
دوستدار پیشرفت ایران اسلامی 1391/02/26 19:44
خدا رو شکر.خدا اجرشون رو بده.
دمشون گرم که ایمیل ایرانی درست کردن؛دیگه از gmail و yahoo لعنتی که کل اطلاعات رو مانیتور میکنن راحت شدیم.
من که خیلی خوشحالم و کاملا از این سرویس های ایرانی حمایت میکنم.
اگر هم مشکلاتی داشته باشه خب طبیعی هستش تازه اول کاریم.

ما باید خودمان ایران را بسازیم و نباید منتظر بیگانگان باشیم و التماسشون رو کنیم.(لعنت به هرچی بیگانه و دشمن پیشرفت ایرانه)

از دوستانی هم که فقط بلدند هر چیز ایرانی رو مسخره کنند میخوام که کمی خودشون رو اصلاح کنن و به جای مسخره کردن،گامی در پیشرفت و اقتدار ایران بردارن.

با مسخره کردن و تخریب هیچ چیز عوض نمیشه.

عشق است ایران اسلامی و خودکفا
fun.man 1391/02/26 12:53
من که بهش میگم " چِـ.مِیل !
کلی هم میخندم به اسمش !!
محمد 1391/02/26 12:43
حالب بود
ولی اگه فردا هک نشهlay:none">fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung