کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9326 | مشاهده و دانلود: 750195456 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/04 | اعضاء: 317898 | نظرات: 37952
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

تعریف تکنولوژی ۴G از دید مدیر Americas4G

4G

به گزارش سافت گذر به نقل ازفن آوری اطلاعات ایران؛ از زمانی که کمپانی Sprint تصمیم گرفت تا برچسب ۴G را بر روی تکنولوژی وایمکس خود بگذارد طولی نکشید تا شرکت های دیگر نیز به تبعیت از این نام گذاری عنوان ۴G را در شبکه های مربوط به خود به کار ببرند.

در همین رابطه Sascha Segan از مجله PC Mag فرصتی یافته تا با مدیر عامل سازمان Americas4G، مصاحبه ای داشته باشد و از او در مورد معنی واقعی تکنولوژی ۴G سوالاتی بپرسد.

او از Chris Pearso پرسیده که از نظر سازمانی که وظیفه تعریف استانداردهای به کار رفته در شبکه تلفن های همراه را به عهده دارد ۴G چه تعریفی دارد؟ پاو نیز در پاسخ عنوان کرده که خطوط +HSPA با ۲۱ مگا بایت بر ثانیه و بالاتر تعریفی است که Americas4G از تکنولوژی ۴G دارد.

به تازگی بحث های زیادی در کشورهای اروپایی در مورد نام گذاری این تکنولوژی و عدم تطبیق آن با فرکانس های موجود این کشورها سر گرفته است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 9129 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: iritn.com تاریخ خبر: 1391/02/28 تعداد مشاهده: 1939
کلید واژه ها: ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

mahdi 1391/02/29 20:58
سلام.اول بایدزیرساخت های این تکنولوژی بطورکامل ازنظرسخت افزاری ونرم افزاری فراهم بشه تابعداجواب بده. 10G هم اگه بیاد!!!سرعت جی پی اراس مودم سیم کارت ودانگل و دی لینک ازکیلوبایت فراترنمیره !!!مگراینکه شبکه یااپراتورایرانسل بخوادبطورجدی درتمام نواحی بانصب امکانات نظیردکل ایرانسل وکاهش بارترافیک کاربران وچیزهای دیگه.....به این نیازپاسخ بده الان3Gخوب عمل کرده ولی دربسیاری ازنواحی بادیس کانکت مواجه میشه یاسرعتش درشب خیلی زیاده ولی دراوج مصرف قطع میشه.کی میخوان به اوضاع سرعت اینترنت سروسامون بدن خدامیدونه.ولی بازهم ازخط تلفن بهتره.3G هفت مگابایت برثانیه بودماحسرت میخوردیم حالا4Gبیست ویک مگابایت برثانیه !شایدهم بیشتر!حالاسال بعدچیکارکنیم معلوم نیست.همش قول الکی میدن درست میشه!!lay:none">prednisolon blodsocker ogvitaminerfor.site prednisolon graviditet
مریم 1391/02/29 18:05
21 مگا بــــــــــــــــــــــــــــــــــــایت بر ثانیه!!!!!!
خوب چیزی نیس که
ما ام 21 بایت بر ثانیه داریم
بسسه دیگه نه؟؟!