کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9328 | مشاهده و دانلود: 750352259 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/06 | اعضاء: 317929 | نظرات: 37958
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

پول الکترونیکی جایگزین چک پول می‌شود

http://citna.ir/sites/default/files/electronic-money.jpgخروج چک پول ها از چرخه بازار پول و اینکه چه چیزی جایگزین آن شود و تغییر بسته سیاست‎های پولی بانک مرکزی از جمله مباحث روزی است که مورد نقد و بررسی نمایندگان مجلس قرار دارد.

به گزارش سافت گذر به نقل ازسیتنا؛ برخی از کارشناسان جایگزینی اسکناس درشت و برخی پول الکترونیکی را گزینه مناسبی برای جایگزینی چک پول می دانند و برخی ماندن چک پول ها را می خواهند.از این رونظر تعدادی از نمایندگان رادر این باره جویا شدیم .آنچه در ذیل می خوانید ماحصل این گفت و گواست.

علی اصغر یوسف نژاد در این باره معتقد است: جمع آوری چک پول بر بازار کسب و کار بی تاثیر نخواهد بود و باید پس از جمع آوری چک پول ها،  پول الکترونیکی و درشت جایگزین آن شود.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در هیچ جای دنیا چک پول به این صورت منتشر و استفاده نمی شود گفت: چک پول معنا ندارد چک باید چک باشد و پول هم باید پول باشد.

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که چک پول پدیده جدیدی در اقتصاد ماست افزود: اقتصاد باید بر پایه یک سری اصول و پایه های فکری کارشناسی باشد.

وی با بیان اینکه درباره اقتصاد باید قواعد اقتصادی را رعایت کنیم در خصوص لزوم بسته پولی بانک مرکزی گفت: بسته سیاست های پولی باید تغییر کند و محور بسته های سیاستی و نظارتی باید اشتغال و تولید سرمایه گذاری و ساده سازی امور باشد و مشکلاتی که در بخش صنعت و معدن هست باید با تغییر بسته ها حل شود.

پیمان فروزش نیز درباره حذف ایران چک ها و جایگزین مناسب آن گفت: پول الکترونیک جایگزین مناسبی برای ایران چک ها است.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس نیز معتقد است: بسته سیاست های پولی دردی را دوا نکرده است و باید سیاست کلی نوشت.

در این باره جعفرقادری گفت: سیاست های پولی و مالی اشکالات جدی دارد و در شرایطی که ما در تورم رکودی هستیم باید سیاست هابه گونه ای اصلاح شود که هم تولید تقویت شود و هم نقدینگی مدیریت شود.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در ادامه در خصوص خروج ایران چکها اظهار داشت: اگربانک مرکزی به میزان چک پولها  پول خارج نکرده باشند یعنی پول جدید خلق کردند و این به نقدینگی اضافه می کند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 9139 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: citna.ir تاریخ خبر: 1391/02/28 تعداد مشاهده: 2297
کلید واژه ها: ,
سافت گذر