کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9326 | مشاهده و دانلود: 750168900 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/04 | اعضاء: 317895 | نظرات: 37947
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

خبر جدید از رایتل

تاكنون هيچ آمار رسمي از تعداد سيم‌كارت‌هاي واگذار شده رايتل، اعلام نشده است اما ظاهرا پس از تکميل ثبت نام توسط متقاضی و به گفته متوليان، سيم‌کارت طی سه روز کاری به آدرس اعلام شده ارسال خواهد شد و درصورت بروز مشکل در ساير موارد، شهروندان می‌توانند در کليه ساعات شبانه‌روز با «مرکز خدمات مشترکين رايتل» به شماره تلفن 23598-021 تماس حاصل بگيرند.

به گزارش سافت گذر به نقل از آی تی آنالیز؛ ثبت‌نام و واگذاري سيم‌كارت‌هاي دائمي رايتل در كرج و ثبت‌نام در تهران در دو مرحله انجام شد و هر فرد تنها مي‌توانست، يك سيم‌كارت ثبت‌نام كند و بر اساس اعلام اين اپراتور، محدوديتي براي تعداد ثبت‌نام شدگان وجود ندارد و اين ثبت نام فقط از طريق سايت اين اپراتور به نشاني www.rightel.ir امكان‌پذير است.
پيش از اين مدير كل برند و ارتباطات رايتل به متقاضيان سيم‌كارت‌ها هشدار داده بود كه هرگونه طلب وجهي براي سيم‌كارت‌هاي رايتل به جز مسير تكميل ثبت‌نام در سايت اين اپراتور قطعا كلاهبرداري است.
شاهين آرپناهي خطاب به شهروندان گفته بود كه هرگونه تماسي كه بدون ايجاد دسترسي در سايت رايتل كه خواهان پرداخت وجه از طرف متقاضي هستند، كلاهبرداري است و شهروندان مي‌توانند اين موضوع را با مركز خدمات مشتريان رايتل با شماره 02123598 مطرح كرده و يا به پليس و مراجع قانوني اطلاع بدهند تا پي‌گيري شود.
اما مدير كل برند و ارتباطات اپراتور سوم، با اشاره به برنامه‌هاي آينده اين اپراتور از سرويس‌هاي جديد و خدمات ارزش افزوده به ايسنا اعلام كرد: سرويس‌هاي جديد در ماه‌هاي آينده و با نسل سوم اپراتورها راه‌اندازي خواهد شد و تا يك ماه آينده شبكه ارتباطي در شهرهاي ديگر به بهره‌برداري مي‌رسد.
وي درباره وضعيت پوشش‌دهي سيم‌كارت‌هاي رايتل گفت: پوشش دهي در دو شهر تهران و كرج به ويژه در كرج وضعيت مطلوبي را به سر مي‌برد و از تجربه‌هاي مطلوب در كشور است.
به گزارش ايسنا هفته‌ي گذشته نيز معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي از فعاليت‌هاي جديد اپراتور سوم تلفن همراه براي توسعه سايت‌هاي اين اپراتور، گسترش پوشش و ايجاد سايت‌هاي جديد خبر داد.
حسن رضواني گفت: در حال حاضر شبكه اپراتور سوم تلفن همراه با 10 هزار مشترك در شهرهاي تهران و كرج فعال است و شبكه اين اپراتور در شهرهاي مشهد و قم نيز در حال راه اندازي است.
وي افزود: با تجهيز اكيپ‌هاي ويژه گسترش پوشش از سوي اپراتور سوم پيش‌بيني مي‌شود اين اپراتور شبكه‌هاي خود را در 21 مركز استان راه‌اندازي ‌كند.
رضواني اينترنت پرسرعت 128kb و ارتباط تصويري (video call) را از خدمات فعلي اين اپراتور عنوان كرد.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 9502 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: itanalyze.com تاریخ خبر: 1391/03/22 تعداد مشاهده: 1669
کلید واژه ها: ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

آرشام 1391/04/03 17:43
خدا به دادمون برسه
اون کشورا پیشرفت میکنن کشور ما هم پیشرفت میکنه....واقعا که
نمیدونید دارم واسه اینترنت پرسرعتتون له له میزنم :دی بیخیال بشید
morteza 1391/03/22 19:11
ای وای من 128 کیلو ! .... چه خبره بابا. زیاده این همه سرعت.
کمش کنید تو رو خدا، با این سرعت سرسام آور تصادف میشه تو باندهای پهن ارتباطی
کمتر کنید ...
sarwar 1391/03/22 16:56
128 کیلوبایت به به به واقعا چه سرعتی دست مریضا برید دعا کنید از جهان سوم به جهان چهارم و پنجم نریم
مرتضی فعال 1391/03/22 16:19
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
؟؟؟؟؟کجای کارین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
جالب تر این که
هیچ اپراتور دیگری نمیتواند
طبق قانون
تا سه سال دیگر
خدمات اینترنت پرسرعت؟ رایتل را انجام دهد
یعنی همینه که همین
به ماچه 3G , 4G , ... , Gbps
نه! به تو چه
تو رییسی یا من ؟
پس چرا تو جای من نیستی ؟
مهرداد 1391/03/22 12:44
خدایا شکرت که ما رایتل رو داریم!!!خدایا رایتل رو از ما نگیر!!! یک عده انسان پست شدن متولی ارتباطات در کشور.تا کی ما باید کوته فکرها رو تحمل کنیم.اینترنت 128 ؟در ترکیه من از اینترنت 10 مگابیت استفاده میکنم اونم با وای فای تو دانشگاه کاملا رایگان و نامحدود.آقا یک کلام ایران جای موندم نیست.هرجارو نگاه میکنی گل و بلبله.من جوون به چه امیدی زندگی کنم؟امنیت؟ آرامش؟نه فقط یکیو به من بگین.
l3al3ak 1391/03/22 08:47
پرسرعت ؟
128 کیلوبیت ؟

خدایا این مملکت جک رو از ما نگیر