کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9292 | مشاهده و دانلود: 746975589 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/15 | اعضاء: 317557 | نظرات: 37937
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

 

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

تعرفه تلفن ثابت چند ریال افزایش یافت؟

 

ماجراي افزايش تعرفه مكالمات تلفن ثابت از آن جا شروع شد كه اواخر سال گذشته شركت مخابرات ايران از افزايش تعرفه‌ها خبر داد اما جزييات دقيقي از ميزان افزايش تعرفه‌‌ها اعلام نشد.

به گزارش سافت گذر به نقل از ايسنا؛ در ابتداي سال 91 شركت مخابرات ايران از افزايش 12 درصدي تعرفه مكالمات تلفن ثابت خبر داد و يادآور شد كه اين افزايش تعرفه‌ها از اسفند سال 90 در قبوض مشتركان اعمال شده است.

تعرفه تلفن ثابت تاكنون براي هر پالس مكالمه مبلغ 44.7 ريال بود اما در اوايل سال 91 مدير روابط عمومي شركت مخابرات اعلام كرد كه افزايشتعرفه از اسفندماه مبلغ 51.03 ريال در قبوض مشتركين محاسبه شده است كه اين تغيير قيمت براساس ابلاغيه شوراي رقابت و هماهنگي با مسوولان وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات انجام شده است.

پس از بررسي آخرين جلسه كميسيون تنظيم مقررات ارتباطات، مشخص شد افزايش تعرفه تلفن ثابت با كاهش ميزان پالس هر تماس رابطه مستقيم دارد كه در همين رابطه مدير كل روابط عمومي شركت مخابرات ايران براي رفع ابهام در تغيير تعرفه‌هاي تلفن ثابت، به خبرنگار ايسنا گفت: همچنان مبلغ 44.7 ريال براي مكالمات محاسبه مي‌شود.

اما در همين رابطه معاون وزير ارتباطات گفت كه در اين جريان هدف تنها تعديل تعرفه بود و برروي ترافيك كار شده و برروي تعرفه كار نشده بود.

وي با اشاره به هم‌كد شدن استان‌هاي ديگري همچون تهران و البرز گفت: خارج ازهم كد شدن كه به همه استان‌ها مربوط است تا مرز 4.9 دهم ريال تعرفه اضافه شده كه اين رقم قابل چشم پوشي است.

كرم‌پور با اشاره به اينكه استان تهران و البرز بعد از مصوبه 20 فروردين‌ماه هم كد شدند تصريح كرد: براساس محاسبه قبلي مشخص شد كه بعد از هم‌كد شدن و بر اساس ترافيك سنجي متوجه شديم كه زيانشان قابل چشم پوشي است. در حال حاضر تعرفه‌ها عين مصوبه كميسيون تنظيم مقررات ارتباطات محاسبه مي‌شود.

موضوع قابل توجه اين است كه پس از تغييرات از افزايش تعرفه به كاهش پالس تماس‌ها و به ازاي هر دقيقه مكالمه شاهد افزايش 5 ريالي در كل كشوربوديم كه اين افزايش براي استان‌هاي هم‌كد شده 6 ريال بوده است.

اما كرم‌پور اين افزايش نرخ را دليل تامین شدن هزینه‌هاي طرح یکسان‌سازی کدهای مخابراتی دانست و تاكيد كرد: افزايش 6 ريالي چندان تغييري در قبوض مشتركان حاصل نخواهد كرد و انجام اين كار بيش‌تر براي ايجاد تعادل نرخ صورت گرفته است.

پيش از اين، مدير كل روابط عمومي شركت مخابرات ايران در توضيح ميزان تعرفه‌هاي تلفن ثابت در ساعات مختلف شبانه‌روز در گفت‌وگو با ايسنا گفت: تا پيش از اين هر پالس تماس از تلفن ثابت به ثابت از ساعت 6 تا 13 ميزان 134 ثانيه و از ساعت 13 تا 21 ميزان 159 ثانيه و از ساعت 21 تا 6 ميزان 193 ثانيه بود كه اين ميزان به 120 ثانيه كاهش يافته است.

داوود زارعيان بيان كرد: اين ميزان براي استان‌هاي هم‌كد نشده، 120 ثانيه و براي استان‌هايي كه هم‌كد شده‌اند هر پالس 105 ثانيه محاسبه مي‌شود. در حال حاضر استان تهران، البرز و چند شهر از استان اصفهان هم‌كد شده‌اند و براي ساير استان‌ها هم در حال برنامه‌ريزي هستيم.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 9606 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: ایسنا تاریخ خبر: 1391/03/29 تعداد مشاهده: 2203
سافت گذر