کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9321 | مشاهده و دانلود: 749233856 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/02 | اعضاء: 317839 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

دنیای بدون بازی‌های رایانه‌ای در نمایشگاه گیم تهران !

بخشی با عنوان دنیای بدون بازی‌های رایانه‌ای برای بازدیدکنندگان از دومین نمایشگاه بین‌المللی بازی‌های رایانه‌ای تهران اختصاص داده شده است.

 به گزارش سافت گذر به نقل از معاونت ارتباطات بازی‌های رایانه‌ای تهران، علاقه‌مندان با حضور در این بخش از نمایشگاه بازی های رایانه‌ای تهران در مصلای امام خمینی (ره) می‌توانند از تفریحات به دور از فضای رایانه ای استفاده کنند.

براساس این گزارش، تیراندازی، بازی تیر و کمان و بندبازی از جمله تفریحاتی است که برای بازدیدکنندگان از نمایشگاه بازی‌های رایانه ای در این بخش در نظر گرفته شده است.

همچنین در این بخش علاقه مندان می‌توانند از بزرگترین فوتبال دستی ایران استفاده کرده و در قالب گروه‌های مختلف از این فوتبالدستی 20 نفره استفاده کنند.

نخستین دوره بازی‌های رایانه‌ای تهران اردیبهشت ماه سال گذشته در برج میلاد تهران برگزار شده بود و با توجه به استقبال گسترده علاقه‌مندان به بازی‌های رایانه‌ای و به منظور تسهیل حضور علاقه مندان به این عرصه،  دومین دوره این نمایشگاه در فضایی بالغ بر سه و نیم برابر مساحت دوره گذشته به مساحت 18 هزار متر مربع در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

ترویج نظام ملی رده‌بندی سنی بازی‌های رایانه ای ESRA، نمایش توانمندی‌های متخصصان و هنرمندان ایرانی، توسعه همکاری‌های بین‌المللی به ویژه با کشورهای اسلامی در زمینه صنعت بازی‌های رایانه‌ای، ارتقاء سطح دانش فنی و تامین امکانات و تجهیزات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری تولید در کشور و معرفی ایران به عنوان قلب بازی‌سازی منطقه از جمله اهداف برگزاری دومین نمایشگاه بین‌المللی بازی‌های رایانه‌ای تهران محسوب می‌شود.

دومین نمایشگاه و جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران 6 تا 10 تیرماه امسال در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 9608 گروه خبری: اخبار بازی و سرگرمی منبع خبر: معاونت ارتباطات بازی‌های رایانه‌ای تهران تاریخ خبر: 1391/03/29 تعداد مشاهده: 2318
سافت گذر
نظرات بینندگان

پیمان 1391/03/30 21:25
یاد شهر بازی افتادم یادش بخیر اگر تو تیر اندازی چیزی هم بزنیم خرسی ، عروسکی ، ... میدن
lay:none">prednisolon blodsocker ogvitaminerfor.site prednisolon graviditet
منوچ 1391/03/30 21:21
مهندس کرسکانی، نمیدونم کجا زندگی میکنی که اینکار واستون معنی دنده عقب به قرون وسطی رو میده.کاری هم به این اتفاقایی که تو این 4 قرن اخیر افتاده ندارم. ولی اینجایی که اجداد من توش زندگی میکردن، درست اون زمانی که محل سکونت شما قرون وسطی بوده، واسه اجداد من آخر تمدن بوده! تاریخ بخون.
سعید 1391/03/30 14:45
فقط میتونم بگم جه مسخرهlay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol diarre pantoprazol bolus
علی 1391/03/30 11:01
یعنی احمق ترین آدمای روی زمین رو فقط و فقط باید تو ایران جستجو کرد
اگه جای دیگه ای بری به بیراهه رفتی!
مهندس احسان اشرفی کرسکانی 1391/03/30 09:57
آفرین به شما احسنت به این طرز فکر شما به این کار میگن دنده عقب گرفتن و تخته گاز رفتن به طرف قرون وسطی