کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9377 | مشاهده و دانلود: 757336788 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/11 | اعضاء: 318486 | نظرات: 37981
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

بار دیگر رقابت میان ویندوز فون با آندروید آغاز شد

http://media.gigapars.com/2011/04/android-logo.pngمؤسسه تحقیقاتی آی دی سی می گوید ویندوز فون به زودی به رقیبی جدی برای سیستم عامل اندروید مبدل می شود.

به گزارش سافت گذر به نقل از آی تی ایران؛ بررسی های این شرکت نشان می دهد همکاری مایکروسافت و نوکیا به مجهز شدن گوشی های این شرکت به سیستم عامل ویندوز فون انجامیده که نتیجه آن تبدیل سیستم عامل ویندوزفون به دومین سیستم عامل برتر جهان تا سال 2016 است.

یافته های آی دی سی نشان می دهد تا آن زمان این سیستم عامل 19 درصد از بازار جهانی سیستم عامل های همراه را از آن خود خواهد کرد و بعد از آندروید در رتبه دوم قرار می گیرد.

کارشناسان این موسسه تحقیقاتی همچنین معتقدند سال 2012 آخرین سال افزایش سهم سیستم عامل اندروید گوگل از بازار جهانی سیستم عامل های همراه خواهد بود و پس از آن این سهم رو به کاهش می نهد. از همین رو سهم آندروید در بازار جهانی همراه از 61 درصد در سال 2012 میلادی به 52.9 درصد در سال 2016 کاهش می یابد.

صاحب نظران معتقدند رشد ویندوز فون زمانی آغاز می شود که سیستم عامل ویندوز 8 در دسترس عموم کاربران قرار بگیرد. تا قبل از آن سهم این سیستم عامل در بازار جهانی سیستم عامل های همراه 5.2 درصد بوده است.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 9744 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: itiran.com تاریخ خبر: 1391/04/06 تعداد مشاهده: 1298
کلید واژه ها: ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

کورش 1391/04/07 01:10
سلام
چرا اطلاعات ندارید نظر میدید آخه؟!!
کی گفته مارکت ویندوزفون و زون بستس؟!!!
بازه خیلی راحت و خوب و راحت دانلود و نصب میشه.
محمد رضا 1391/04/06 20:15
من خودم گوشی وین فون دارم و باید بگم به هیچ وجه و Zune و Market Place مایکروسافت برای ایرانی ها بسته نیست و خیلی راحت میتونید برید و برنامه و بازی های رایگانش را دانلود و روگوشیتون نصب کنید. lay:none">prednisolon blodsocker ogvitaminerfor.site prednisolon graviditet
سام 1391/04/06 17:41
به نظر من اندروید بهترین سیستم عاملی که ما ایرانیا می‌تونیم ازش واقعاً استفاده کنیم چون محدودیت و تحریمهای بین‌المللی اثری درش نذاشته مثلاً می‌تونی بری بهجای اندروید مارکت توی . تازه تو اندروید دستت بازه که هر کاری می‌خوای انجام بدی در حالی که توی iOS اصلاً اینطوری نیست. برنامه‌ها در اندروید قابلیت مالتی سایز دارند یعنی فرقی نمی‌کنه صفحه تلفنتون چند در چند پیکسل باشه یا چه سایزی باشه. تازه اندروید اپن سورسه یعنی منبع بازه و از کدهاش هر برنامه نویسی سر در می‌یاره ولی ما نمیدونیم در پشت سیستم عامل های ویندوز فون یا آی او اس چی میگذره چون منبع بازی ندارند. در ضمن برنامه‌ای نیست که آی او اس یا ویندوز داشته باشند و معادلش رو تو اندروید نشه پیدا کرد. در کل از هر نظر حساب کنید اندروید یک سر و گردن از هم iOS هم Windows Phone بالاتر و برتره.
نوید 1391/04/06 14:40
البته تلفن هوشمند که تو ایران هیچ کاربردی نداره به نظر من چون اکثرا از موبایل واسه اریال و دریافت پیامک استفاده میکنن ولی فعلا آندروئید به درد ما میخوره چون مارکت داخلی داره و نرم افزار هاش در دسترسه مخصوصا تو سافت گذر ولی iOS و ویندوز فون مارکتش واسه ایران بستس پس مفتش گرونه !
علیرضا 1391/04/06 09:12
سلام
فعلا که ماکروسافت Zune رو واسه ایران بسته پس بدرده ما نمیخوره...lay:none">prednisolon blodsocker ogvitaminerfor.site prednisolon graviditetlay:none">fexofenadin kinder fexofenadin cipla fexofenadin nebenwirkung