کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750511956 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/07 | اعضاء: 317936 | نظرات: 37958
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

تجهیز تاکسی‌های پایتخت به کارت‌خوان

http://ebinews.com/img/s/21csdh98e45card-irbank-wordpress.jpgدبیر شورایعالی فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تهران از برگزاری یکصد و شصت و چهارمین جلسه این شورا خبر داد و گفت: در این جلسه مقرر شد تا طرح تجهیز تاکسی‌های پایتخت به سیستم کارت‌خوان بررسی و اجرا شود.

به گزارش سافت گذر به نقل ازآی تی آنالیز؛ سید رضا مصطفوی دبیر شورایعالی فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تهران در تشریح آخرین مصوبات این شورا گفت: یکصد و شصت و چهارمین جلسه شورا به ریاست دکتر سید محمدهادی ایازی معاون امور اجتماعی و فرهنگی تشکیل و به بررسی برنامه‌های اوقات فراغت و عملکرد سازمان تاکسیرانی پرداخت.
وی ادامه داد: نتایج نظرسنجی شهروندان در خصوص برنامه‌های شهرداری تهران در خصوص غنی‌سازی اوقات فراغت توسط مدیرکل مطالعات اجتماعی و فرهنگی تشریح و موارد مطرح شده در این طرح پژوهشی مورد بررسی اعضا قرار گرفت.
مصطفوی با اشاره به ارایه عملکرد سازمان تاکسیرانی در حوزه فرهنگی و اجتماعی تصریح کرد: عملکرد سازمان تاکسیرانی در حوزه فرهنگی و اجتماعی توسط مدیرعامل این سازمان تشریح و سازمان مذکور دستاوردهای بسیار خوبی کسب کرده که نظر مساعد اعضا را در پی داشت.
دبیر شورایعالی فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تهران افزود: با رای اکثریت اعضای این شورا سازمان تاکسیرانی موظف شده تا با همکاری سازمان زیباسازی طرح تجهیز تاکسی‌های پایتخت به دستگاه کارت‌خوان و مانیتورهای تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی را بررسی وظرف دوهفته آینده نتایج آن را اعلام کند.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 9797 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: itanalyze.com تاریخ خبر: 1391/04/10 تعداد مشاهده: 1699
سافت گذر