کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9326 | مشاهده و دانلود: 750031404 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/04 | اعضاء: 317887 | نظرات: 37947
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

احتمال ممنوعیت ورود کالاهای کره‌ای به ایران قوت گرفت

http://itna.ir/images/docs/000022/n00022629-b.jpgسفیر ایران در كره جنوبی گفت: در صورت تحریم خرید نفت ایران از سوی سئول، احتمالا' واردات هرگونه كالای كره‌ای به ایران نیز ممنوع خواهد شد.

به گزارش سافت گذر به نقل ازایتنا؛ احمد معصومی فر به خبرگزاری یونهاپ تاكید كرد: اقدامات سئول موانع جدی برای صادرات شركت‌های كره‌ای به ایران ایجاد خواهد كرد.

وی این اظهار نظر را پس از آنكه وزارت دارایی كره جنوبی بیانیه‌ای در مورد نخریدن نفت ایران منتشر كرد، بیان داشت.

وزارت دارایی كره جنوبی در بیانیه‌ای آورده است: چون اروپا از اول جولای كشتی‌های حامل نفت ایران را بیمه نمی‌كند، كره تصمیم گرفته است واردات نفت از ایران را متوقف كند.
بنابر این بیانیه، شركت‌های كره‌ای دیگر قادر به بیمه نفتكش‌ها نیستند.

سفیر ایران در كره در این باره گفت: شركت‌های وارد كننده كره امیدوارند كه دولت این كشور كشتی‌های حامل نفت ایران را بیمه كند، همانطور كه دولت ژاپن چنین تصمیمی گرفته است.
دولت ژاپن به تازگی برای بیمه نفتكش‌های حامل نفت ایران هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون دلار بودجه اختصاص داد.

كره جنوبی سال گذشته میلادی ۸۷ میلیون و ۱۸۰ هزار بشكه نفت از ایران خریداری كرد كه نسبت به سال ۲۰۱۰ میلادی ۲۰ ممیز یك دهم درصد رشد داشته است.

ایران ۹ ممیز چهار دهم درصد از كل واردات نفت كره را تامین می كند.

این در حالی است كه صادرات چهارمین اقتصاد آسیا به ایران در سال ۲۰۱۱ میلادی به شش میلیارد و ۷۰ میلیون دلار رسید كه نزدیك به دو میلیارد دلار بیشتر از سال ۲۰۱۰ میلادی بوده است.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 9816 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: itna.ir تاریخ خبر: 1391/04/11 تعداد مشاهده: 1805
سافت گذر
نظرات بینندگان

ناشناس 1391/04/12 01:28
اقای یساری مگه کشکه تنگه هرمزو ببندیم.
یه نصف روز بستیم داشت جنگ میشد. همه پادگانا رسما اماده جنگ شدن. بزرگترین و قویترین ناو دنیا که مال انگلیسه اومد. اگه پیگیر هم باشین میدیدین که به محض ورورد ناو تنگه رو باز کردن. انگلیس رسما تهدید به حمله کرد.
همین الانشم اگه خوابین بیدار شین. دلیل گرون شدن دلار پسرفت اقتصادی شدید کشوره. بنده خدا وزیر اقتصاد نمیتونه بیاد بگه بدبخت شدیم که. باید بگه کاری نمیتونن بکنن که حداقل تو کشور اشوب نشه.
دعا کنین. ما که به راه راست هدایت نمیشیم. حداقل این راه راست یه خورده به سمت ما کج بشه بلکه یه ذره از این حال و اوضاع دراومدیم.
یکی مثل همه 1391/04/12 01:22
میزان صادرات نفت ما به کره، میزان زیادی است. در واقع، کره، ژاپن، هند و چین از مشتریان بزرگ نفتی ایران در آسیا هستند. کره خرید نفت ایران را تحریم کرده، از اول ژوئیه، اروپا هم خرید نفت از ایران را متوقف کرده. یعنی امروز. خوب با توجه به این که حدود هشتاد درصد و بالاتر از در آمد کشور از فروش نفت است خود بخوان حدیث مفصل از این مطلب. اما در مقابل سفیر ایران در کره گفته اند ما هم کالاهای کره ای را تحریم می کنیم. کره یکی از صادرکنندگان پرقدرت کالا و تکنولوژی در سرتاسر جهان است. می توانید در اینترنت تحقیق کنید. میزان صادرات کره به ایران رقم ناچیزی نسبت به کل صادراتش است و چشم پوشی از بازار ایران ضربه ای چندان به کره نمی زند. فکر می کنم از آن طرف آنها ما را تحریم می کنند و از این طرف ما آنها را. دقیقا مثل اینترنتمان. بعضی سایتها فیلتر است و بعضی سایتها به روی ایران بسته است. این میان تنها گمان کنم چین خوشحال شود، چون یکی از رقیبانش در بازار ایران کنار رفته.

تاریخ درباره این دوره از کشورمان و عملکرد مسئولین قضاوت خواهد کرد. امیدوارم روزی به عملکرد مسئولینم افتخار کنم نه اینکه باعث ننگم شوند. دوست دارم روزی کشورم سرآمد شود و شاد باشم از ایرانی بودنم. افتخار کنم به کشورم و مسئولین. فقط تاریخ و گذر زمان مشخص خواهد کرد ترکمنچای ارزی درست بوده یا نه. فقط تاریخ قضاوت خواهد کرد که در این سالها کشور دست اندازی سیاسی را می گذرانده به سوی پیشرفت یا در سراشیبی سقوط بوده. اگر آینده کشور پیشرفت باشد مطمئن باشید مردم سختی ها را به جان می خرند ولی اگر خلاف این باشد گمان نکنم دریا همیشه آرام بماند. راستی سافت گذر گرامی، پوشش خبرهایت عالی است. فقط کاش بیشتر و بهتر شود. نقد و پیشنهاد و تحسین را در کنار هم داشته باش. خوبی و بدی را به مساوات بیاور. با این حال عالی هستی سافت گذر. در ضمن صفحه ی فیس بوکت فی لتر است. lay:none">prednisolon blodsocker ogvitaminerfor.site prednisolon graviditet
بی نام و نشان 1391/04/11 21:04
نبندی خوشحال بشی
اونی که می بندید شاید تنگ آب هستش که فکر کنم با تنگه هرمز اشتباهش گرفتید
اصلا شماهایی که فقط یه حرفی رو بدون هیچ اطلاعاتی می زنید اصلا اطلاعاتی هم از این تنگه دارید که فقط میگید می بندیم می بندیم
اونی که می بندید شیر فلکه آب
سعید 1391/04/11 17:49
از کره خرید نکنیم جواب مردم رو چی میدین؟این همه اتومبیل کره ای که قطعات یدکی کره ای میخان...با کمبد وسایل الکترونیکی چه میکنید....این خبر بیشتر در حد یه شوخیه
lay:none">prednisolon blodsocker ogvitaminerfor.site prednisolon graviditet
جوادیساری 1391/04/11 15:36
درست نشدن تنگه هرمزم می بندیم اونا اونور ماهم اینور...تاجونشون درادlay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol kur pantoprazol boluslay:none">fexofenadin kinder fexofenadin cipla fexofenadin nebenwirkung