مشاهده تصاویر بیشتر ...
امروزه استفاده از چند رسانه ای و تاثیر آن روی مخاطب غیر قابل انکار بوده به طوری که علاوه بر نرم افزارهای آموزشی، از این تکنیک در تولید غیر قابل انکار بوده به طوری که علاوه بر نرم افزارهای آموزشی، از این تکنیک در تولید بازی ها، رسانه های دیجیتال، تبلیغات و اطلاع رسانی استفاده می شود. ما در این فصل ابتدا به بررسی مبانی و مفاهیم کاربردی در چند رسانه ای پرداخته و سپس مراحل ساخت یک چندرسانه ای پرداخته و سپس مراحل ساخت یک چندرسانه ای و نرم افزارهای مورد نیاز آن را به شما معرفی خواهیم کرد.
فصولی که در این کتاب می خوانید عبارتنداز:
فصل اول: مبانی چند رسانه ای
فصل دوم: شروع کار با نرم افزار و قابلیت های آن
فصل سوم: شبیه سازی غیر تعاملی محیط های نرم افزاری
فصل چهارم: شبیه سازی تعاملی محیط های نرم افزاری
فصل پنجم: تنظیمات پروژه و گرفتن خروجی از آن
فصل ششم: اضافه کردن اشیاء تعاملی به پروژه
فصل هفتم: اضافه کردن اشیاء غیرتعاملی به پروژه
فصل هشتم: آزمون های الکترونیکی و نحوه ساخت آنها
فصل نهم: صدا و انیمیشن
فصل دهم: ساماندهی پروژه و ساخت مجموعه(Collection)