کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9377 | مشاهده و دانلود: 757336788 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/11 | اعضاء: 318485 | نظرات: 37981
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مایکروسافت شرکای خود را برای عرضه Windows RT محدود کرد

windows RT
به گزارش سافت گذر به نقل ازفن آوری اطلاعات ایران، تعداد کمپانی های سازنده تبلت که می توانند از جدیدترین سیستم عامل مایکروسافت یعنی Windows RT بر روی محصولات خود استفاده کنند توسط این غول نرم افزاری محدود شد.

با توجه به گزارش جدیدی که توسط China Times منتشر شده هر کمپانی سازنده چیپ ست های Windows RT ARM تنها می تواند محصول خود را در اختیار دو شرکت سازنده تبلت قرار دهد و سایر شرکت ها باید تا ماه ژانویه منتظر اجازه مایکروسافت برای استفاده از این سیستم عامل بمانند.

تا به حال کمپانی NVIDIA دو شرکت Lenovo و Asus را برای عرضه محصول خود انتخاب کرده است. در همین راستا شرکت Texas Instruments نیز کمپانی Toshiba و دیگر شرکت سازنده این چیپ ست ها یعنی Qualcomm هم سامسونگ را برگزیده است.

کمپانی Qualcomm شرکت HP را نیز انتخاب کرده بود اما این شرکت تصمیم گرفت تا خود را کنار بکشد و بر روی پردازنده های X86 متمرکز شود به همین دلیل احتمال دارد شرکت Dell جایگزین HP در لیست Qualcomm شود.

اولین تبلت Windows RT به احتمال فراوان روز ۲۶ اکتبر همزمان با عرضه نهایی ویندوز ۸ به بازار عرضه خواهد شد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 10290 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: iritn.com تاریخ خبر: 1391/05/08 تعداد مشاهده: 1859
کلید واژه ها: ,
سافت گذر