کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9366 | مشاهده و دانلود: 756774777 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/04 | اعضاء: 318384 | نظرات: 37978
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

پیام مهم رهبر حکیم انقلاب در پی اهانت نفرت انگیز به ساحت نورانی پیامبر(ص)

عاملان اين جنايت شنيع و پشتيبانان مالي آن باید مجازات شوند/متهم اول اين جنايت؛ صهيونيسم و آمريكا

متهم اول در اين جنايت، صهيونيسم و دولت امريكا است. سياستمداران امريكا اگر در ادعاي دخالت نداشتن خود صادقند بايد عاملان اين جنايت شنيع و پشتيبانان مالي آن را كه دل ملتهاي مسلمان را به درد آورده اند، به مجازات متناسب با اين جرم بزرگ برسانند.
به گزارش سافت گذر در پي اهانت نفرت انگيز دشمنان اسلام به ساحت نوراني پيامبر اعظم صلي الله عليه وآله و سلم حضرت آيت الله خامنه اي رهبر معظم انقلاب اسلامي در پيامي به ملت ايران و امت بزرگ اسلام، پشت صحنه ي اين حركت شرارتبار را سياستهاي خصمانه ي صهيونيسم، امريكا و ديگر سران استكبار جهاني خواندند و با تشريح دلايل كينه ورزي صهيونيستها نسبت به اسلام و قرآن، تاكيد كردند: سياستمداران آمريكا اگر در ادعاي دخالت نداشتن خود صادقند بايد عاملان اين جنايت شنيع و پشتيبانان مالي آن را كه دل ملتهاي مسلمان را به درد آورده اند، به مجازات متناسب با اين جرم بزرگ برسانند.

متن پيام رهبر معظم انقلاب اسلامي به اين شرح است:

بسم الله الرحمن الرحيم
قال الله العزيز الحكيم: يُريدونَ لِيُطفِئوا نورَاللهِ بِاَفواهِهِم واللهُ مُتِمُّ نورِه وَلوكَرِهَ الكافِرون
ملت عزيز ايران؛ امت بزرگ اسلام
دست پليد دشمنان اسلام بار ديگر با اهانت به پيامبر اعظم صلي الله عليه و آله و سلم كينه ي عميق خود را آشكار ساخت و با اقدامي جنون آميز و نفرت انگيز، خشم مجموعه هاي خبيث صهيونيستي را از تلألؤ روزافزون اسلام و قرآن در جهان كنوني نشان داد. در روسياهي عاملان اين جنايت و گناه بزرگ همين بس كه مقدسترين و نوراني ترين چهره ميان مقدسات عالم را آماج ياوه هاي مشمئز كننده  خويش ساخته اند. پشت صحنه ي اين حركت شرارت بار، سياستهاي خصمانه ي صهيونيسم و امريكا و ديگر سران استكبار جهاني است كه به خيال باطل خود ميخواهند مقدسات اسلامي را در چشم نسلهاي جوان در دنياي اسلام از جايگاه رفيع خود فروافكنده و احساسات ديني آنان را خاموش كنند. اگر از حلقه هاي قبلي اين زنجيره ي پليد يعني سلمان رشدي و كاريكاتوريست دانماركي و كشيش هاي امريكايي آتش زننده قرآن حمايت نميكردند و دهها فيلم ضد اسلام را در بنگاههاي وابسته به سرمايه داران صهيونيست سفارش نميدادند، امروز كار به اين گناه عظيم و غيرقابل بخشش نمي رسيد. متهم اول در اين جنايت، صهيونيسم و دولت امريكا است. سياستمداران امريكا اگر در ادعاي دخالت نداشتن خود صادقند بايد عاملان اين جنايت شنيع و پشتيبانان مالي آن را كه دل ملتهاي مسلمان را به درد آورده اند، به مجازات متناسب با اين جرم بزرگ برسانند.
برادران و خواهران مسلمان در سراسر جهان نيز بدانند كه اين حركات مذبوحانه ي دشمنان در برابر بيداري اسلامي، نشانه ي عظمت و اهميت اين خيزش و مبشّر رشد روزافزون آن است، والله غالبٌ علي امره
سيدعلي خامنه اي
23/شهريور/1391
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 11058 گروه خبری: اخبار مناسبت ها منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1391/06/24 تعداد مشاهده: 2110
سافت گذر
نظرات بینندگان

سيدعلي حسيني 1391/07/01 19:04
با سلام به همگی دوستان
مطلبی رو که الان براتون میخواهم بگم اینه که درسته که ما با برادران اهل سنت وحدت و برادری داریم ولی متأسفانه مذهب اهل سنت اگر درست به آن نگاه کنیم بوی توطئه دشمنان اسلام از آن استشمام می شود به اسم مذاهب اربعه مسلمانان را تکه تکه کردند و این هم همان اسرائیلیاتی است که در روایات گنجانده شده است که عده ای کم اطلاع و ساده لوح را گول بزنند.
من گوشه‌ای از فیلم موهن به پیامبر اعظم را دیدم. و با تحقیقی که من در روایات داشتم و کتب برادران اهل سنت اکثر این مطالبی را که در این فیلم به تصویر کشیده روایات آن در کتب معتبر اهل سنت (صحیح مسلم و صحیح بخاری) که از معتبرترین کتب بعد از قرآن در بین اهل سنت است متأسفانه و متأسفانه باید عرض کنم آمده است. و جزو روایات جعلی است که برای خدشه دار کردن چهره اسلام و مسلمین توسط یهودیان به ظاهر مسلمان شده در عصر پیامبر بعد از وجود مقدس حضرت بعنوان روایت در عصر بعد از عمر که تمام احادیث صحیح را سوزاند و پس از آن عصر عثمان دوره تجدید روایات پیامبر نام گرفت به کتب حدیثی راه پیدا کرد و از این راه اهداف شوم یهود تحقق یافت و روایاتی که انسان شرم دارد از بیان آن ، از زبان ام المؤمنین(!) عایشه نقل شده مطالب کاملا خصوصی و حریم شخصی پیامبر توسط این بانو(!) دهان به دهان گشته و بصورت حدیث به خاندان پیامبر نسبت داده شده است. این فیلم هم از همین قبیل احادیث جعلی و اسرائیلیات برگرفته شده و ساخته شده است. چرا مفتیان عربستان هیچ عکس العملی نشان نمی دهند؟ کجا بود اگر یک ایرانی یا یک شیعه دست به چنین عملی میزد! تا ریشه اش را نمی خشکاندند دست بردار نبودند. حالا چه شده که هیچ حرکتی از آنان مشاهده نمی شود؟! بخاطر اینکه تمام سلطنت و قدرت پادشاه عربستان مدیون کمکهای مالی یهود و غرب است. کاری به این کارها ندارند. وانگهی در کتب آنان این مسائل آمده است! پس چرا باید اعتراض کنند خودشان اینها را آورده اند اجداد خبیث خودشان این بدعت را گذاشته اند.
به امید ظهور آقا امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف و پاک کردن دامن اسلام از وجود چنین جرثومه های فساد و بدعت.

اللهم عجل لولیک الفرج..... آمین یا رب العالمین
پویان 1391/06/26 20:16
بت پرست ارزشش از سگ کمتر است زیرا یک حیوان هم میداند خدایش کیست lay:none">prednisolon blodsocker ogvitaminerfor.site prednisolon graviditet
نام و نام خانوادگی ! 1391/06/26 14:56
عرض سلام وادب مجدد
آقای پویان خان
من کاری به این چیزا ندارم اما چرا باید ما دیدمونو مثل اونا کنیم ؟؟؟
اونا باید با ما خودشونو آداپته کنن (که با این وضع ما واقعا مسخرس، معلومه که نمیکنن)
در ضمن مگه مشرک کیه؟؟
خیلی از مسلمین هم مشرکند ... باور نداری چند تا حدیث بخون
حتی اضافه کردن امام به ائمه ی دوازدهگانه ی شرکه!!!!!!!! تحقیق کن من فکر کنم از مرحوم مهندسی یا آقای عالی شنیدم (فکر کنم) برای حدیث هم منابع موثقی آورد. برای مثال ما بخوایم درمورد یکی از فرزندان امامان خیلی غلو کنیم و ایشان رو امام بدونیم یا هرمثال دیگه ای!!!
در ضمن نه تنها یهودیت و برخی از مسیحیت الان مشرکه بلکه کارش به کفر داره میرسه (کلیمی های گرامی رو نمیگم منظور یهودیت صهیونیسمه) و اگر چه شاید شرک از کفر بد تر باشه! اما منظورم سیر سقوطی است
(الان هم که بچه ی قنداقی بجای مامان میگه ماسون ؛انقدر که تبلیغات خوب بوده )
سندشم آیه های مختلفیه که توی سوره های حشر ، مدثر یا جمعه یا خیلی خیلی از آیات قرآن فرموده شده!
...ُ الَّذِینَ کَفَرُواْ مِنْ أَهْلِ الْکِتَاب... یا جملات متشابه
پس مثال کاملا درستیه که بگیم تقابل شرک و اسلام (البته اگه ما مسلمون باشیم!!!! یه وقت نشه تقابل شرک و شرک !)

همچنین در پاسخ دوست دیگه که میگه: "... کسی ککشم نمیگزه..."
در ضمن هیچ کدوم از ما برنمی تابیم که به هر کدوم از پیامبران دیگه توهین بشه!
همون طور که خیلی از مسیحیان برنتافتند که این ( یا کاریکاتور) یا هر توهین دیگه ای به حضرت محمد یا قرآن شد
چون اونهایی که قصد دشمنی با اسلام رو ندارن و خودشون جزو جمله " الَّذِینَ کَفَرُواْ مِنْ أَهْلِ الْکِتَاب" نیستند میدونن که یه خدا و یک هدف داریم مثل برادری ما مسلمین و خیلی از ادیان دیگه تو خود ایران یا جاهای دیگه از جمله مردم خود آمریکا
اینکه چرا به پیامبرای دیگه چرا توهین نمیشه اینه که دیگه سر و کارشون با کل دنیاس
فکر کن به حضرت عیسی به علنیت توهین بشه یعنی چنین فیلم جدی و معروفی بسازن چی میشه؟؟
مسلمونا + مسیحیای مذهبی + هر دین الهی دیگه ای
درضمن مثلا دارن میگن ما مسیحی یا یهودی ایم و اسلام بده چرا برا پیامبرای دیگه بسازن؟
( اگه میشه ما ساکتیم علتش اینه که به گوشمون نمیرسه چون خیلی از منافع شخصی بعضیا به خطر ممکنه بیفته)
راضی 1391/06/26 14:07
"آزادی بیان" همان چیزی است که به این اسم به همه چیز ما توهین میشود و ماهم باید آنرا بپذیریم و بگوییم آزادی بیان است. والا ما عقب افتاده و امٌلیم. و اما در مورد دین یهود که گفته اید" نمیتوان مثال مشرکان ومسیحیان برخورد کرد و ما با آن تعصبی برخورد کرده ایم" . هنوز متوجه نشد ه ای که ما با اصل دین یهود که دین یک پیامبر است مشکلی نداریم بلکه با دین یهود فعلی که ساختگی است و با عوامل وجنایات آنها مشکل داریم. و اما در شکایت به "سازمان ملل" این سازمان ملل نیست سازمان 5 کشور است. اگر آنها حقوق ملتها را محترم میشمارند چرا 5 کشور هر کدام به تنهایی یک حق وتوو دارند و 120 کشور عضو عدم تعهد باهم یک حق وتوو!!! گر چه در همین سازمان هم شکایت شده و خواهد شد. اما راستی یکی از آن شکایتهایی که تا بحال به آن رسیدگی کرده اند را نام ببر.
آتش زدن قرآن و یا توهین به پیامبر در دانمارک و یا توهین فعلی و . . .. نمیدانم چرا بعضی افراد تا ظاهر اتو کشیده غربی ها را میبینند رنگ می بازند و فکر میکنند چون آنها در علم دانش(فعلا) از ما جلوتر هستند پس باید گوش به فرمان آنها باشیم.هر چند همین علم را از فرا گرفته اند.
مجید 1391/06/26 11:37
برای اون دوستی متاسفم که از نظراتی که بوی جنگ میدهد انتقاد کرده. تا اونجا که ما یادمون میاد اونها کشور ما را استثمار کردند. بعد جنگ 8ساله راه انداختند و بعد از جنگ هم هر روز تهدید به حمله میکنند. الان هم که زورشون نمیرسه با این توهینها به مقدسات ما میخواهند که این مساله برای مسمانان عادی بشه و از قداست دین و پیامبر و ... بین مسلمانان کم بشه. (همه این اعمال زشت و تهدیدها از دید اونها منطقیه!!! و همیشه ما باید دیدمون رو با اونها تطبیق بدیم !!!) واقعا متاسفم به این افراد با این دیدگاه. فکر میکنید اونا یه فیلمی ساختن که از نظر قوانین خودشون هیچ ایرادی نداشته؟!!! کاملا ساده لوحانه است اگه اینجوری نگاه کنیم . اونها مطمئنن میدونند چیکار دارن میکنند .و چه هدفی رو دنبال میکنند . اگر قصد و غرضی در کار نبوده آیا واقیعت تاریخ رو مطرح کردند ؟ یا اینکه دروغهایی است که عمدا نسبت میدهند ؟ فکر میکنی اونها تاریخ ما رو بلد نیستند؟ اونها هم توهین کردند و هم دروغ و تهمت زدند.
ولی جنگ الان ما جنگ با اسلحه نیست بلکه کسب علم و تولید علم ایرانی _اسلامی است. اون رفیق دلش از افرادی پره که ولایت فقیه رو مثل بت میپرستند. گوش به فرمان بودن با پرستش فرق میکنه و کفر نیست بلکه عین اطاعت از خود خداست. بهتره در مورد ولایت فقیه بیشتر تحقیق کنی (به خیال خودت میخواهی با موضوعات منطقی برخورد کنی نه تعصبی خوب در مورد همین موضوع انصافا منطقی و نه تعصبی تحقیق کن )lay:none">fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung
HAMED..RI 1391/06/26 02:42
خوب،خبر رسید که کارگردان این فیلم رو در لس آنجلس گرفتند در ضمن اوباما در همون روز اول گفته بود که ما عاملان این فیلم رو دستگیر می کنیم.وقتی کسی در آمریکا کاری انجام میده نباید که کل آمریکا رو مخصر بدونیم اونا که اینقدر دیونه نیستند بیایند مستقیم فیلمی بسازند بعد ضررش رو ببینند lay:none">prednisolon blodsocker ogvitaminerfor.site prednisolon graviditet
پویان 1391/06/26 02:02
دارین گندش می کنید این فیلم چه خوب چه بد طبق قوانین امریکا نمی تونن بهش گیر بدن چون اونجا چیزی به نام آزادی بیان وجود داره مملکت خودشونم هست !!!!!! همونطور که اینجا فیلم ضد مسیحیت بسازن هیچکس ککش هم نمی گزه !! ... اما قبول دارم این فیلم در واقع نباید اجازه پخش در سینما میگرفت نباید تایید میشد و به نظر منم امریکا همونطور که در مورد هلوکاست قانون تصویب کرده در مورد ادیان هم باید قانون تصویب کنه که از اهانت به ادیانی غیر از مسیحیت جلوگیری بشه اما ...
یک چیزی رو بیاد داشته باشید هیچ قانونی یک شبه تو هیچ جای دنیا تصویب نشده الا تو کشورهای اسلامی پس خواسته ما با دید خودمونه و باید به دیدی که اونها هم از جامعشون دارن نگاه کنیم ... در ضمن اونها فقط یک اهانت کردن با ساخت یک فیلم اما مسلمانهای مصر چیکار کردن ؟؟؟؟؟ کشتن!! انسانهایی که در این داستان بی گناه بودن !!! این اسلامیست که پیامبر و خدا می خواست ؟؟؟ نه قطعا و همانطور ما .... درسته اسرائیل سالهاست با مسلمانها در فلسطین درگیره و با حملاتش کلی فلسطینی شهید کرده اما با دید بی طرف به این داستان نگاه کنیم اگر اسرائیل دینی به جز یهودیت داشت آنوقت اینهمه مرگ بر اسرائیل می گفتیم ؟؟ تا اونجایی که میدونم جنگ بین اسرائیل و فلسطین برای تبلیغات دینی نیست !!! و نمی توان مثال مشرکان و مسلمانان را برای آن زد . ما تعصبی برخورد کردیم همیشه و همه جا ولی این تعصب دقیقا چیزیست که در دینمان از آن نهی شدیم !! دوستان من امام زمان برای مردمی که با علم قهرند و هر کدام به فکر منافع روزشان هستند و جیب هایشان را پر سکه مردم مظلوم دیگر از هر قشری می کنند ... کاری نمی کند . به خدا آن کس که می گوید آقا !!!! و رهبر جامعه را بت می پندارد به خدا کفر می کند !!!!!!! رهبرمان خوب است حرف من این نیست . عملمان را می گویم تعصب آنچنان جلدمان کرده که واقعیت ها را گم کرده ایم . به پیامبرمان توهین شد ؟ خوب باید شکایت می کردیم بر علیه کارگردان و تهیه کننده در دادگاهای رسمی و کاملا طبق حقوقمان در سازمان ملل !!!!! راهکار این بود نه کشتن مسیحیان بیگناه در این موضوع .... گرچه این خطای ما ایرانیان نبود و نیست اما هنوز هم دیر نیست می توانیم از این پس مثل جهانیان دیگر دادخواهی کنیم ... نه با تهدید نه با زور
ya ali 1391/06/25 21:30
سلام بخدا قسم اگر این حرکتی که مسلمانان جهان در اعتراض به این حرکت انجام دادند زودتر از این انجام میدادند اونوقت این جنایتکارا به خودشون اجازه تکرار اونو نمیدادند .lay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol dosis pantoprazol bolus
مجتبی 1391/06/25 20:35
توحین به پیامبران خدا توحین به همه آزاردهاست
2aegh 1391/06/25 20:13
سید علی لب تر کند جان را فدایش میکنم----با ولایت تا شهادت
ارسلان 1391/06/25 18:20
اینا نشانه های ظهور آقا ست. انشا... میاد و همه ی ماهارو راحت میکنه از شر اینا. توجه کنید عدد 11 برای شیطان پرستا مقدسه. یهودیای صهیونیست شیطان پرستن. دقت کنین تو یازدهمین سالگرد 11 سپتامبر به پیامبر(ص) توهین کردن. اینا همش برنامه ریزی شدست.. Q33NY دقیقا همین کمه رو توی word از 98 تا 2012 امتاحان کنید فونتش هم Wingdings بذارید. این شماره پروازیه که 11 سپتامبر خورد به برج های دوقولو که به بحانش به همه جا حمله کردن این بی پدرا.... دیگه قضاوت با خودتون. بقیه رو هم مطلع کنید...
moha_k 1391/06/25 17:16
این ها زور آخرشونه کارشون تمومه
یا رسول الله واقعا شرمنده ایم
مرادی 1391/06/25 13:46
سلام، من به عنوان یک مسلمان به عواملی که دست به این کار کثیف زده اند میگویم لعنت خدا بر شما عاملان توهین به ساهت مقدس رسول اکرم صلی الله علیه و آله باد که اینان نیز تا ابد مانند یزید و یزیدیان لعنت خدا و مسلمین را به یدک خواهند کشید. lay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol diarre pantoprazol bolus
فرهاد همدانی 1391/06/25 13:15
این کار نشانه ی بسیار واضح از عجز و ناتوانی آنها در برابر ما و همچنین دین بزگ و کامل اسلام است
نتونستند برای اسلام عیب تراشی کنند ولی با پرویی تمام به مبداء آن پیامبر (ص) اهانت کردنند
خداکنه که اونایی که توی این کار دست داشتند به جزای کار خود برسند
مجید 1391/06/25 10:35
از اینکه این خبر رو در سایت شما خوندم خیلی خوشحالم. انشااله موفق باشیدlay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol diarre pantoprazol boluslay:none">prednisolon blodsocker ogvitaminerfor.site prednisolon graviditet
داریوش نادری 1391/06/25 09:05
آمریکا باید از بین برود
علیرضا م.ن.ت 1391/06/25 08:45
به خدا دیگه وقتشه که بهشون حمله کنیم

اگه شما بدونید چه فیلمی ساختن اشکتون در میاد خدا لعنتشون کنه

اگه قرار با شه نابود بشیم که نمیشیم بهتره از این وضعیته

من آماده جنگم
حسن پهلوان 1391/06/25 00:45
کارگردان سم باسل و اسم فیلم زندگی حضرت محمد
یوسف 1391/06/25 00:26
با سلام به همه
در جواب اونایی که میگن همه چیز رو از اون بی شرفا داریم باید بگم اولا مسلمانی که همه چیزش از کافره خودشم کافره مسلمان نیست دوما اونان که همه چیزشونو از ما دارن همه علم و دانش غرب از دانشمندان و امامان ماست بله از امامان ؛ امامنی که درمان بیماریهای بزرگ رو می تونیم از کتابها و دعاهای اونها پیدا کنیم که اونا استفاده کرد هاند مثل وبا از صحیفه سجادیه زمانی که اونا به غرب وحشی مشهور بودن ما دانشمندانی مثا ابو علی سینا ، رازی ، خیام ، و.......... رو داشتیم خاک بر سر بی غیرتتان که اونا همه چی رو از ما یاد گرفتن حتی منشور حقوق بشر رو ولی الان مثا احمقها بلند شدین داد میزنین هر چی داریم از آمریکاست برو یک کم قران و نهج البلاغه و نهج الفصاحه و صحیفه سجادیه رو مطالعه کن بعد بدون شیعه علی ابن ابیطالب چی داره ولی ازش استفاده نمی کنه کمی هم غیرتتونو تقویت کنین امروز از حیثتتون میگذرین فردا از خاکتون پس فردا از ناموستون مواظب سان انسانیتون باشین در ضمن این سخن امام حسین (ع) رو همیشه اویزه گوشتون کنین ( گر شما را به جهان دینی و آئینی نیست لااقل مردم آزاده به دنیا باشید برادر عزیز چه مسلمانی این فیلم هم از همون کتابای اسما مسلمان عرب روایت شده از بزرگاشون گرفته شده دیگه فقط این غم و درد عظما برای ما شیعیان مولی علی هستش با اونا کاری ندارن روابطشون توپه توپه برین ببینین چی تو کتابای صحیحشون روایت شده بعدا متوجه میشین این گندو کیا بالا آوردن با تشکر
نام و نام خانوادگی ! 1391/06/24 23:29
سلام
ضمن عرض تسلیت به حضرت قائم (ارواحنا فداه)
ما یه مشکلی داریم! اساسی
اونم اینه که فقط بلدیم محکوم کنیم ؛ پس کو عمل؟؟؟
فقط بلدیم برزیم تو خیابون، مرگ بر فلانجا! هنرمندمون یه آهنگ بخونه (گرچه هرکسی یه کاری از دستش برمیاد)
اما سر درس خوندن که میشه ..... گرچه امکانات هم همچین جالب نیست.
بله! آمریکا الان عالمترین دانشمندارو داره ! چرا؟؟؟؟؟؟؟؟
چرا از ایران پا میشن میرن ؟ چون امکانات نیست ! یه دانشمند نباید نیاز مالی داشته باشه آقا جان نباید فکرش مشغول باشه درگیر نون شب! (گرچه خیلی دلیل وجود داره)
لطفا توجیه نفرمایید که دانشمند اگر فلان بود فلان جور هم علم تولید میکرد ! نع ... آقاجان من، تا وقتی کل زندگیشو تامین میکنه
مگه مرض داره بمونه؟ گرچه خیلی ها هم که میمونن اونا میکشنش!
اما ما مبارزمون چیه؟؟ بریم بگیم مرگ بر آمریکا؟ میدونی چقدر آمریکا خرج میکنه تا مرگ بر آمریکا بخره!! الکی مگه بهش میگن شیطان بزرگ؟ شیطان مگه ببوئه؟؟
ما باید عالم تولید کنیم ، عالم عامل ! در هر زمینه ای
ما دانشمندای دینی بزرگی داریم اما جهان مگه همه مسلمونن ؟ باید صنعت داشته باشم
"امام باقر میفرمایند : عالمی که از علم او استفاده کنند از هفتاد هزار عابد بهتر است"
علم هم از نظر ائمه شامل همه چیزایی که الان بهش علم گفته میشه هم میشه نه فقط فقه ؛
چرا یه کشور اسلامی پیشرفته وجود نداره ؟؟ بینمون یه مالزیه یکیم خودمون که البته واقعا انگشت کوچیکه ی اونام نمیشیم
واقعا پی نبردید که : ... َ الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا ... الان مائیم؟؟ پس برا ظهور دعا کنیم
البته درست نیست ساکت هم بشینیم چون میخوان به جهان بگن که مسلمونا دیگه بخاری ندارن!
دیگه رو بزرگانشون تعصب ندارن! پس ساکت نمیشه نشست اما باید عامل هم بود باید پیشرفت کنیم ، از هر لحاظ.
از وضع کنونی مسلمین خجالت بکشیم ( پیش خودمون ) و دست به کاری بزنیم.
اگه نمیتونیم خدا که میتونه ، امام زمانو میفرسته! پس باز هم براظهورش دعا کنیم
ببخشید باز من رفتم منبر
محسن و علی 1391/06/24 23:00
این همه بشر توی تاریخ است که سوابق مثبت یا منفی داشته اند که آمریکا برای گیر دادن میتونه بهشون گیر بده خلاصه خدا به این گناه بزرگ مبتلایشان کرده که عذابی سخت و عظیم است ، اما اسائه ادب و جسارت به شخصیت معظم و عزیز پیام آور رحمت حضرت محمد (ص) که فیلم حاکی از توهین به پیامبر را در بر داشته و بسیار مورد خشم مسلمانان و ائمه گردیده است . آمریکا با این کارها اوج ذلالت و خوار و کوچکی خود را دارد نشان میدهد.
ح. ت. 1391/06/24 22:40
با درود خدمت همه دوستان

وقتی به رهبر و پیشوای شما توهین میشه، در اصل به خود شما توهین شده، چون ما طرفداران و دنباله روی رهبرانمون هستیم
حال شما خود فکر کنید و ببینید که ارزش شما چیست؟

"چوب خدا صدا نداره" این عدالت خداست که گریبان این جاهلان رو میگیره
ما از خداییم و به خدا باز میگردیم، خدا نخواهد که رو سیاه از این صحنه آزمایش خارج بشیم

بدرود
Mohsen Babaloo 1391/06/24 22:30
سلام
مرگ بر آمریکا
مرگ بر صهیونسیم
مرگ بر آل سعود
مرگ بر اسرائیل

درود بر رهبر عزیز و سلام بر آقایمون که آرزو داریم هر چه زودتر ظهور نموده و سیلی محکمی بر صورت دشمنان اسلام بزند.

انشااله
ايرج از شاهرود 1391/06/24 21:59
مرگ برامریکا و اسراییل و در ادامه مرگ بر وهابیون وال سعود که خود را مسلمان میدانند ولی پیامی در محکومیت این اقدام وقیهانه امریکا و اسراییل نمیدهند و حتی اجازه راهپیمایی و تظاهرات به مردم خود را نیز نمیدهند والسلام
ناشناس 1391/06/24 21:51
اللهم عجل لولیک الفرج
محمد علی سلامی 1391/06/24 21:13
لبیک یا محمد لبیک یا محمد لبیک یا محمد لبیک یا محمد لبیک یا محمد لبیک یا محمد لبیک یا محمد لبیک یا محمدlay:none">prednisolon blodsocker ogvitaminerfor.site prednisolon graviditet
ناصر فخار 1391/06/24 20:13
آقای HAMED..RI منظور از نابودی آمریکا سیاست و همون یهودیهای کثیفه که دارن این عروسک های خیمه شب بازی مثل اوباما و دیگران را کنترل مکنن
کسی نگفت بریم علم و یا دانشمندان آمریکارو بکشیم چون آمریکایین
ما با سیاست آمریکا و اسرائیلیها و مذهب بی پایه و اساسشون مشکل داریم نه ملیت اشخاص آمریکایی
ما ساکت نمی شینیم چون منتظر واقعی امام زمان نباید ساکت باشه بگه هر وقت آقا اومد همه چی درست میشه!
پس آماده سازی که یکی از وظایف ظهوره چی میشه؟؟
اره 1391/06/24 19:43
خب یکی دیگه اینترنت و اختراع میکرد
تقی 1391/06/24 19:20
مرگ بر امریکا
مرگ بر اسرائیل
مرگ بر آل سعود

تمام مشکلات ما اعم از اقتصادی مذهبی فرهنگی همه و همه گردن همین هاست اونایی که می گن همه چیزمون از امریکاست اگه اونا نبودن الان برای همه دنیا بود اینها هستند که همه چیز رو استسمار کردن به نفع خودشون خدا نابدشون کنه که ان شا الله می کنه مـــــــــــــــــــــــــــــــــــرگ بـــــــــــــــــــــــــــر آمـــــــــــــریـــــکا
ناشناس 1391/06/24 19:09
قابل توجه اونایی که دم از آزادی بیان تو امریکا میزنن ، اگه واقعا کشور آزادیه بذاره وقایعی مثل هلوکاست رو تحلیل کنن
mamalmaster 1391/06/24 18:59
من نظر اقای مهدی خان! رو قبول دارم، خدا خودش جوابشونو میده. درضمن هیچ کس اسم این فیلمو نمیدونه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
apolo11engage 1391/06/24 18:54
HAMED..RI چه ربطی داره آخه این حرف؟؟! اولا که اونا هرچی دارن از برکت خدا دارند و بس! و این همه علمشون رو مدیون دینمون هستند دین مبین اسلام! چون ادیان دیگه خودشون هیچی نبودند و نداشتن و از قدیم و ندیم فقط عین لاشخورا و مرده خورا افتادن به جون این و اون و از دین اسلام علمشون نشات گرفته و به ارث بردن اگه نمیدونی! بعدشم تازه کی گفته هر کشوری یا قدرتی و یا شخصی علم داره و تکنولوژی داره میتونه زور بگه ؟؟؟؟؟؟؟ میتونه توهین کنه به دینی و مذهبی! و یا ملتی!!!!!!!! چشاتو باز دوست عزیز اینقدر فریب این زرق و برق کشورایی مثل آمریکا رو نخورید بابا لامصبا یه عزیزترین و والاترین و پاک ترین شخصیت و موجود آفریده شده در کل عالم هستی و منتخب خدای متعال توهین شده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!یکم چشاتونو باز کنید .یعنی چون آمریکا قدرت داره علم داره هر کوفتی که داره دلیل میشه که بیاد به دیگر ادیان و مردم و شخصیت های مقدس بهترین دین خداوند توهین کنه راحت اونوقت مام عین بوق بشینیمو نگاه کنیم و هیچی نگیم؟؟؟؟ و الله که از عربای زمان جاهلیت هم رو سیاه تریم اگه آروم بشینیم!
محمد 1391/06/24 18:38
با سلام و احترام خدمت همه عزیزان
می خواستم در جواب حامد(hamed--ri) بگم برای شما دیم مهمتره یا علم بدون دین. علم یعنی دانش + دین نه علم آمریکاییها و صهیونیسم که همه جوره واسه تهاجم فرهنگی جوانان پاک برنامه ریزی می کنند. لطفا منطقی و عمیقق فکر کنید. ما همه چیزمون از دینه پس علممون رو هم بیایید با دینمون به دست بیاریم. اون وقت زندگی چقدر قشنگه.
HAMED..RI 1391/06/24 17:55
آقای Amirhossein بیا ما کار آمریکا رو تموم کنیم وقتی ما همه چیزمون که از آمریکاست بریم نابود کنیم الان که تو اینترنت می گردی ساخت کجاست اگه آمریکا نبود علم این همه پیشرفت نمی کرد بیایید منطقی فکر کنیم دور از احساس و تعصب و هیجان
apolo11engage 1391/06/24 17:52
اسم فیلم چیه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ یکی اسم فیلم رو بگه لطفا !
ali68124 1391/06/24 17:29
لبیک یا خامنه ای

مرگ بر اسرائیل مرگ بر آمریکا
مشتی بر دهان دشمنان می زنیم
hamed ali akbari 1391/06/24 17:10
بسم الله الرحمن الرحیم
نمی دونم چی بگم...دیگه اینا شورشو درآوردن باید یه برخورد با این نامردا بکنیم......ات شا الله وقتی آقا ظهور کرد همه ی این بی ادبی هارو جواب میدیم...
پاسخ به ناشناس 1391/06/24 16:08
آقایی که اسم خودتو ننوشتی
اولا قضیه مرگ مشکوکه
دوما نگهبان های سفارت اوضاع رو متشنج کردن
سوما ندیدی فیلم رو که حرف میزنی الکی
خدا مرگشون بده تمام باطن کثیف و هرزه شون رو در فیلم به تصویر کشیدن
از قدیم گفتن کافر همه را به کیش خود پندارد
ali 1391/06/24 15:20
سلام
ممنون از پیام همدردی تون.
عای بود
ناشناس 1391/06/24 15:15
هیچ توجیهی نداره برای یه فیلم بیام ادم کشی راه بندازیم ... و زور داره که دوتا تهیه کننده اسرائیلی باعث مرگ یه امریکایی و زخمی شدن 3 تا دیگه بشن ... آمریکا آزاد و نمیتونه جلوی این چیزها رو بگیره .. گفتن عایقد هم بد نیست .. هیچ توهینی هم نشده .. برای فیلم 300 هم همینو گفتن درصورتی که هیچ توهینی نبود الکی گندش میکنن ... با این گنده کردن ها و کشت و کشتار برای یه فیلم چهره بهترین دین دنیا یعنی اسلام بد در میره و این یه ضرر ماست ..
مهدی 1391/06/24 14:59

یادم اومد از جایی خونده بودم
که روزی که ابرهه قصد خراب کردن خانه خدا را داشت به عبدالمطلب گفت آیا تو ناراحت نیستی خانه خدا را خراب کنیم.
عبدالمطلب گفت من صاحب شترانم هستم و این خانه صاحبی دارد که از آن محافظت می کند و حال اینکه این حرومزاده ها به خود جرات می دهند به ساحت پیامبر اکرم توهین می کنند به کسی که خدا می گه من جهان را به خاطر تو خلق کردم .
خدا جوابشونو می ده محمد صاحبی دارد و صاحبش از حمایت می کنه
apolo11engage 1391/06/24 14:54
امیر حسین عزیز درست میگن.هرچقدر آروم بشینی و هیچی نگی و از حقت دفاع نکنی هی بیشتر و بیشتر سرکشی و ظلمشون رو نشون میدن! ولی به قول معروف باید شّر رو توی نتفه خفه کرد!
راستی اسم این فیلم چی هست حالا؟؟کارگردان منحوسش کیه؟
بهشت 1391/06/24 13:37
گور بابای هرچی صهیونیستیه. همشون مریضن
Amirhossein 1391/06/24 12:31
بخدا این امریکا و اسراییل خیلی دیگه پر رو شدن.چرا همه مسلمونا متحد نمیشن و نمیزنن پدرشونو در بیارن.واقعا دیگه منتظر چه اهانت دیگه ای هستن؟