کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9292 | مشاهده و دانلود: 747119077 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/15 | اعضاء: 317568 | نظرات: 37937
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

بزرگترین نمایشگاه مجازی کتاب فارسی جهان راهاندازی میشود

طرح راه‌اندازی بزرگ‌ترین نمایشگاه مجازی کتاب فارسی جهان توسط موسسه فرهنگی و اطلاع‌رسانی تبیان به وزارت ارشاد ارایه شد.

مدیر بخش نرم‌افزار سایت تبیان از ارایه این طرح به وزارت ارشاد خبر داد و گفت: براساس تفاهم‌نامه‌ای که میان موسسه فرهنگی و اطلاع‌رسانی تبیان (وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی) و معاونت فرهنگی وزارت ارشاد منعقد شده قرار است پایلوت این نمایشگاه در هفته کتاب امسال انجام شود. محمدرضا واحدی درباره ویژگی‌های این نمایشگاه مجازی افزود: این نمایشگاه عینا همانند نمایشگاه بین‌المللی تهران، اما در محیط مجازی خواهد بود. در واقع با اجرای کامل این طرح امکان عرضه تمامی کتاب‌هایی که توسط همه ناشران حاضر در نمایشگاه کتاب تهران عرضه شده بود، وجود دارد.

این مقام مسوول در موسسه تبیان گفت: علاوه بر آن در پایگاهی که برای این نمایشگاه راه‌اندازی خواهد شد اطلاعات مربوط به همه کتاب‌ها، ناشران و پدیدآورندگان آنها، سال انتشار و تجدید چاپ کتاب وجود خواهد داشت و هیچ گونه محدودیتی در تعداد کتاب‌های قابل عرضه یا ناشران فعال در این پایگاه وجود نخواهد داشت. البته همه این موارد منوط به انجام هماهنگی‌های لازم با ناشران توسط معاونت فرهنگی وزارت ارشاد است.

مدیر بخش نرم‌افزار سایت موسسه تبیان با اعلام آمادگی کامل این موسسه برای برگزاری این نمایشگاه گفت: تبیان توان ارایه هر گونه کمک فنی برای برگزاری این نمایشگاه را خواهد داشت چرا که تمامی زیرساخت‌های فنی لازم برای آن را در اختیار دارد.

واحدی افزود: با راه‌اندازی کامل این نمایشگاه مجازی امکان ارسال کتاب به کاربران پایگاه اطلاع‌رسانی نمایشگاه با درصدی تخفیف وجود خواهد داشت که این خود به کاهش برخی مشکلات از جمله ترافیک شدید در سطح شهرها و دیگر مسایل می‌انجامد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 1130 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: آي‌تي ايران تاریخ خبر: 1388/07/01 تعداد مشاهده: 1219
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر