کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9292 | مشاهده و دانلود: 746844867 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/15 | اعضاء: 317548 | نظرات: 37939
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

 

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

تکان دلار به بازار تجهیزات الکترونیکی، صوتی - تصویری و موبایل!

دلار، بازار الکترونیک را هم تکان داد. برخی محصولات صوتی تصویری در چند روز اخیر افزایش پانزده درصدی داشته‌اند. برخی از فروشندگان فروش را متوقف کرده‌اند و برخی به دلار معامله می‌کنند نه ریال.
 
به گزارش سافت‌گذر به نقل از سیتنا؛ از ابتدای مردادماه امسال دولت تصمیم گرفت که کالاهای وارداتی را اولویت بندی کند. با اولویت بندی کالاها، بازار الکترونیک جزء اولیت شش تا ده محسوب شد. بنابراین این سری از کالا ها می بایست از ارز آزاد استفاده کنند.

 

بر اساس یک گزارش بین المللی ارزش بازار اکترونیک ایران در سال 2012، تقریبا 6.9 میلیارد دلار است. بنابر آمار ارائه شده توسط گروه تحقیقاتیFast Market Research، ارزش بازار تجهیزات رایانه‌ای، تلفن همراه، محصولات صوتی-تصویری و بازی تا سال 2016 به 7.12 میلیارد دلار افزایش خواهد یافت.

 
تجهیزات رایانه ای
سخت‌افزارهای رایانه‌ای، 46 درصد هزینه‌های مصارف الکترونیکی در ایران را از آن خود می‌کند. پیش‌بینی می‌شود در سال 2012، فروش رایانه (با احتساب نوت‌بوک و تجهیزات جانبی) به 3.4 میلیارد دلار برسد و در فاصله 2012 تا 2016، با نرخ 6 درصد افزایش یابد.

 

بر اساس اعلام گمرک، حجم واردات لپ‌تاپ در سال 90 در حدود یک میلیون و 146 هزار و 837 دستگاه بوده است. این مقدار در مقایسه با سال قبل در حدود 251 هزار و 571 دستگاه افزایش یافته است. میزان واردات انواع لپ‌تاپ در سال قبل 895 هزار و 266 دستگاه بود.

 

در مرداد ماه گذشته قیمت‌ لپ‌تاپ‌ها در حدود ۲۰ تا ۳۰ هزار تومان افزایش یافت. سایر تجهیزات و قطعات کامپیوتری هم افزایشی در حدود ۲ تا ۵ درصدی را تجربه کردند.

"زیگورات" یکی از نمایندگان لپ تاپ دل در ایران است. این نمایندگی به فرارو می‌گوید که در نتیجه افزایش قیمت دلار سطح تقاضا برای خرید لپ تاپ کاهش یافته است. مدل VOSTRO 1540  در حال حاضر ارزانترین لپ تاپ دل است. پیش از این به قیمت 1.150.000 تومان به فروش می رسید. اما به دلیل کاهش تقاضا اکنون نمایندگی این مدل را موجود ندارد. همین مدل در بازار به قیمت  1.400.000 تومان در حال معامله است.

"دل ایران" هم یکی دیگر از نمایندگی های لپ تاپ است. این نمایندگی به فرارو می گوید که پس از افزایش بی رویه قیمت دلار، محصولات این نمایندگی افزایش میانگین حدود 10 درصد داشته است. اما مدل INSPIRON 5520 که پیش از این به قیمت 1.450.000 تومان معامله می شد اکنون به قیمت 1.800.000 به فروش می رسد که افزایش حدود 25 درصدی را نشان می دهد.
 

تلفن همراه

پنج سال پیش دولت مصوبه ای را تصویب کرد که براساس آن تعرفه واردات گوشی همراه  60 درصد اعلام شد. این تصمیم دولت، بازار را به سوی کالای قاچاق سوق داد. تا جایی که به گزارش روزنامه دنیای اقتصاد اکنون 90 درصد گوشی های بازار قاچاقی هستند.

 

براساس آمار گمرک ایران در پنج ماه نخست سال جاری تنها حدود ۱۲میلیون دلار انواع گوشی تلفن‌همراه به صورت رسمی و قانونی وارد کشور شده است که در مجموع ۸۵ تن انواع گوشی به ارزش ۱۱ میلیون و ۸۵۹ هزار و ۵۵۸ دلار را در بر می‌گیرد. بررسی این ارقام در مقایسه با حجم واردات موبایل طی سال گذشته از کاهش ۱۲درصدی حکایت دارد.

 

اما سه هفته پیش دولت تعرفه آن را از 21 درصد به 6 درصد رساند. با احتساب چهار‌ درصد نرخ تجمیع عوارض، میزان تعرفه به ۱۰ درصد رسید.

 

این تصمیم دولت راه را بر قاچاقچیان تلفن همراه بست. با ورود محموله های گمرکی به بازار، تقاضا برای خرید هم افزایش یافت. افزایش تقاضا در کنار نرخ صعودی دلار، قیمت موبایل‌ها را از ۹ تا ۱۵ درصد افزایش داد. این افزایش حتی تلفن های بدون گارانتی را هم در بر گرفت. اما با افزایش قیمت‌ تلفن های همراه بیشتر خریداران ترجیح می‌دهند با شرایط فعلی که مجبور به پرداخت هزینه‌های بالا هستند از نمونه‌های اصلی و گارانتی‌دار استفاده کنند.

 

محصولات صوتی-تصویری

همزمان با اینکه نرخ دلار رکورد سه هزار تومان را زد بازار صوتی تصویری دستخوش تغییر شد به طوری که نرخ محصولات «سونی» تا 15 درصد افزایش پیدا کرد و گلدیران نیز به نمایندگی‌های «ال جی» اعلام کرد که عرضه کالا به نمایندگی‌های فروش «ال جی» تا پایان هفته متوقف شود.

 

یکی از نمایندگان رسمی محصولات سونی در ارائه نمونه‌ای از افزایش قیمت محصولات این برند به همشهری‌آنلاین گفت: «سینما خانگی E985» را سه روز پیش یک میلیون و 700 هزار تومان از شرکت خریدیم اما بر اساس فهرست قیمتی جدید، قیمت خرید همین سینما خانگی از شرکت در روز جاری برابر دو میلیون و 50 هزار تومان اعلام شد.

 

پائین ترین مدل تلویزیون 40 اینچ سونی که یک ماه پیش در بازار صوتی تصویری با یک میلیون و 450 هزار تومان قابل خریداری بود امروز در بازار صوتی تصویری تهران واقع در خیابان جمهوری تا یک میلیون و 800 هزار تومان نیز فروخته شده است.

 

 گروه صنعتی انتخاب که نماینده Snowa در ایران است، در حالی که در سه هفته اخیر هیچ کالایی به نمایندگان فروش نفروخته است. این گروه صنعتی فهرست قیمتی جدید محصولاتش را به نمایندگان ابلاغ کرده که بر این اساس محصولات مختلف آن دستخوش افزایش قیمت شده‌اند به این ترتیب که LCD و LED با افزایش 14 درصدی مواجه شده اند.

 

در سال 2011، تجهیزات صوتی ـ تصویری 30 درصد بازار لوازم دیجیتالی ایران را از آن خود کرده بود. بر اساس گزارش گروه تحقیقاتیFast Market Researchدر سال 2012، فروش تجهیزات صوتی ـ تصویری به 2.8 میلیارد دلار و در فاصله 2012 تا 2016، با نرخ 8 درصد افزایش یافته و به 3.5 میلیارد دلار می‌رسد. 

 

در این شرایط فروشندگان کالا های صوتی و تصویری ترجیح می دهند جنس قاچاق را بدون گارانتی و با قیمت کمتر به خریدار بفروشند. این اجناس معمولا  از  مرز بانه وارد بازار تهران می شود. حتی با استقبال خریداران  از این اجناس اخیرا در خیابان جمهوری تعمیرگاه هایی برای اینگونه اجناس ایجاد شده است.

 
درخواست برای کالاهای الکترونیکی هر روز افزایش می یابد. برند های مختلف مدام در حال رقابت با یکدیگر هستند. روزی نیست که خبر رونمایی از یک محصول تازه منتشر نشود. همزمان با ارتقا سطح فناوری این محصولات، تقاضا برای استفاده از این محصولات در حال گسترش است. در این میان مساله این است که خریداران و فروشندگان این کالا ها تا کجا می توانند افزایش بی رویه قیمت دلار را تاب بیاورند.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 11354 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: citna.ir تاریخ خبر: 1391/07/15 تعداد مشاهده: 3248
سافت گذر
نظرات بینندگان

سلام 1391/07/16 08:30
غصه نخورید ماهم یه روز میلیاردر میشیم و واسه خرید یه بسته آدامس یک میلیارد میدیم! مثه ترکیه!
ناشناس 1391/07/15 23:38
و ادامه دارد ...................
NIKE 1391/07/15 19:35
سافت گذر، خودشو ناراحت نکن همش فتوشاپیه (: