کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9377 | مشاهده و دانلود: 757336788 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/11 | اعضاء: 318482 | نظرات: 37981
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

با برنامه RetroUI صفحه استارت ویندوز 8 را غیر فعال کنید

به گزارش سافت‌گذر ؛ اگر شما هم خوشتان نمی‌آید که ویندوز 8 بلافاصله پس از بالا آمدن وارد صفحه استارت می‌شود، باید بدانید دیگران هم از این کار مایکروسافت خوششان نیامده و به فکر غیرفعال کردن این ویژگی ویندوز افتاده‌اند.

 

کمپانی Thinix در ماه سپتامبر و مدت‌ها قبل از انتشار رسمی ویندوز 8، برنامه RetroUI را منتشر کرد که به کاربران اجازه می‌داد تا بلافاصله پس از بالا آمدن ویندوز 8 به صفحه «مدرن» نروند و در عوض مستقیماً وارد دسکتاپ شوند. این کمپانی همین هفته یک آپدیت بزرگ را برای نرم‌افزار خود منتشر کرد که نه تنها چندین ویژگی جدید را به برنامه اضافه می‌کند، بلکه نام آن را هم به RetroUI Pro تغییر می‌دهد.

به گزارش سافت‌گذر ؛ تصویر بالا منوی استارتی را نشان می‌دهد که کمپانی سازنده برنامه به ویندوز 8 اضافه کرده است.

یکی از ویژگی‌های جدید این برنامه، منوی استارتی است که خود کمپانی Thinix به صفحه دسکتاپ ویندوز اضافه کرده است. این استارت منو، علاوه بر امکانات دیگر، به کاربران اجازه می‌دهد تا در حالت معمولی ویندوز 8 و بدون رفتن به صفحه استارت از برنامه‌های «مدرن» استفاده کنند.

 

برنامه RetroUI Pro همچنین قابلیتی موسوم به Enforce را هم به ویندوز 8 اضافه می‌کند؛ با استفاده از این قابلیت، می‌توانید در صفحه استارت هم از نوار وظیفه (taskbar) و دکمه استارت استفاده کنید، اندازه برنامه‌های «مدرن» را تغییر دهید، و حتی این برنامه‌ها را در حالت معمولی ویندوز اجرا کنید.

 

به گزارش سافت‌گذر ؛ اگر هم کلاً از استارت منو خوشتان نمی‌آید، راه دیگری هم وجود دارد که در تصویر بالا نشان داده شده است: می‌توانید آیکون‌های مختلف را در صفحه‌ای شبکه‌ای بچینید.

این برنامه همچنین ویژگی دیگری به نام TabletView هم دارد که به کاربران اجازه می‌دهد تا میانبرهای «مدرن» و معمولی را در ویندوز 8 در صفحه‌ای شبکه‌بندی شده بچینند تا بتوانند در حالت لمسی و یا با ماوس به راحتی از آن‌ها استفاده کنند.

قیمت RetroUI Pro هم مثل نسخه قبلی 4/95 دلار برای لایسنس تک‌نفره و 6/95 دلار برای لایسنس سه نفره تعیین شده است. این برنامه را می‌توانید برای هفت روز هم به طور امتحانی نصب کنید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 11961 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1391/08/21 تعداد مشاهده: 1921
کلید واژه ها: ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

ناشناس 1391/08/21 16:28
ببینیند چقدر از استارت جدید ( البته چی بگم ) متنفر بودن که یک همچین برنامه ای تولید شده و با این قیمت به فروش میرسه.
در ضمن از اینجور برنامه ها خیلی خیلی تولید شده