کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9289 | مشاهده و دانلود: 746844867 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/13 | اعضاء: 317538 | نظرات: 37939
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

 

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

5 محصول جدید اپل که باید امسال منتظر آنها باشیم

اپل در سال گذشته میلادی محصولات مختلفی همچون دو تبلت، نوت بوک و آیفون جدید معرفی و عرضه کرد. اکنون باید ببینیم این کمپانی پیشرو، در سال جدید چه محصولاتی را عرضه می کند.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از برترینها؛ کارشناسان وب سایت پیپر جفری در تحلیل خود محصولاتی را نام برده اند که چندان مهم و برجسته نیستند. اما می توانند پایه گذار خط تولید جدیدی برای شرکت اپل باشند.




رادیو اپل، مارس 2013


شایعات تولید رادیو اپل از اکتبر سال گذشته میلادی بر سر زبان ها افتاد. به همین دلیل، خبر عرضه این محصول در اوایل سال 2013 میلادی چندان جای تعجب ندارد. این سرویس رایگان – که می تواند از طریق آگهی پول به دست بیاورد – احتمالا بخشی از آی تیونز و رقیب بزرگی برای پاندورا خواهد بود. درست یک روز پس از اعلام گزارش  بلومبرگ نیوز از احتمال عرضه رادیو اپل در ماه اکتبر، سهام پاندورا 12 درصد کاهش پیدا کرد. تحلیل گران پیپر معتقدند، رادیو اپل همراه با محصول دیگری در ماه مارس امسال عرضه خواهد شد.






آی پد مینی با نمایشگر رتینا، مارس 2013


فقط در هفته اول فروش در ماه مارس سال گذشته، بیش از 3 میلیون آی پد با صفحه نمایش رتینا فروخته شد و بر اساس گزارشات وب سایت دیجی تایمز، بین 8 تا 10 میلیون آی پد مینی در اواخر سال 2012 میلادی فروش رفته است. با این میزان فروش و آمار خوبی که این تبلت ها داشته اند، کاملا منطقی است که اپل بخواهد در صدر بازار تبلت ها باقی بماند. در ماه مارس سال 2011 بود که اپل دومین آی پد خود و در سال 2012 آی پد با صفحه نمایش رتینا را عرضه کرد. نمایشگرهای رتینا از دیده شدن پیکسل های صفحه در فاصله دید معمولی جلوگیری می کند و تصاویر را با کیفیت عالی و بسیار زنده و شفاف نمایش می دهد. رزولوشن صفحه نمایش رتینای آی پد مینی موجود 1024 در 768 پیکسل است که با وضوح آی پد دو یکی است.






iOS 7، ژوئن سال 2013


کاربران اپل از اینکه در نسخه ششم سیستم عامل iOS، اپلیکیشن های نقشه گوگل و یوتیوب حذف شده بودند، بسیار عصبانی بودند. نقشه اپل که جایگزین نقشه گوگل شده بود بسیار بد کار می کرد به طوری که تیم کوک – مدیر اپل – در ماه سپتامبر به طور رسمی از همه کاربران عذرخواهی کرد و اعلام کرد  تا برطرف کردن مشکلات این نرم افزار، از نرم افزار رقیب استفاده خواهند کرد. همین مساله باعث اخراج شدن مدیر نرم افزارهای موبایل – اسکات فورستال – نیز شد. اپل اکنون تحت فشار است تا iOS 7 را بسیار قدرتمندتر از نسخه های پیشین عرضه کند.






آی فون 5S، ژوئن 2013


مانستر و کلینتون معتقدند، آی فون 5S در سپتامبر سال جاری میلادی عرضه خواهد شد اما دیگر گزارش ها حاکی از عرضه آن در ماه ژوئن هستند. باید بدانید، آی فون های 4S  و 5 در ماه سپتامبر عرضه شدند. صرف نظر از تاریخ عرضه این گوشی، کاربران انتظار دارند دوربین و عمر باتری نسل بعدی آی فون بهبود بیابد. احتمالا 5S از نظر قد و اندازه و صفحه نمایش مشابه آی فون 5 است اما امکاناتی به آن اضافه می شود. اپل در هفته نخست عرضه آی فون 5 در ماه سپتامبر، بیش از 5 میلیون نسخه از آن را فروخت.





تلویزیون اپل، نوامبر سال 2013


منظور از تلویزیون اپل، رسیور موجود این کمپانی به نام Apple TV نیست، منظور خود تلویزیون است. پیش از تعطیلات سال نوی میلادی، بیشتر کاربران و دوستداران برند اپل می دانستند که در سال 2013 باید  منتظر تلویزیون اپل باشند. تحلیل گران در مورد این محصول اعتقاد دارند، تلویزیون اپل تا سال ها بدون برنامه خواهد بود. مانستر و کلینتون پیش بینی می کنند، تلویزیون های اپل در اندازه های 42 تا 55 اینچ و قیمت 1500 تا دو هزار دلار عرضه خواهند شد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 13001 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: bartarinha.ir تاریخ خبر: 1391/10/26 تعداد مشاهده: 1824
کلید واژه ها:
سافت گذر