کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9366 | مشاهده و دانلود: 756801353 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/04 | اعضاء: 318400 | نظرات: 37980
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ایران یکی از پنج کشور برتر دنیا در دفاع سایبری

ایران یکی از پنج کشور برتر دنیا در دفاع سایبریزمانی این گونه اعلام می‌شد که روزانه ۱۴ هزار حمله سایبری نسبت به کشور صورت می‌گیرد اکنون وزیر ارتباطات در این باره خاطرنشان می‌کند: با وجود حملات مختلفی که با هزینه‌های میلیون دلاری طراحی شده‌اند، وضعیت دفاعی کشور هیچ ضعفی ندارد و ایران یکی از پنج قدرت برتر دنیا در زمینه دفاع سایبری است.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از ایتنا؛ محمدحسن نامی در این باره اظهار کرد: در زمینه دفاع سایبری بیشترین توان را داریم و چه در بخش علمی و چه اجرایی و چه از لحاظ جلوگیری از آسیب‌رسانی هرگونه بدافزار توسط قدرت‌های مطرح جهان، شرایط بسیار خوبی را داریم.


وی ادامه داد: طی سال‌های گذشته شاهد بوده‌ایم که با هزینه‌های بسیار بالا و ساخت بدافزارهایی مانند شعله، اکستاکس نت و دوکو تلاش شده است زیرساخت‌های ایران مورد حمله قرار داده شود اما خوشبختانه با کمک نخبگان جوان کشور بیشترین توان دفاعی را داریم و حتی خود کشورهای حمله کننده بر این موضوع اذعان دارند.


وزیر ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات در ادامه در پاسخ به این سوال که در حال حاضر روزانه چه تعداد حمله نسبت به ایران صورت می گیرد اظهار کرد: عدد دقیق حملات را نمی‌دانم اما تاکنون در تمامی حملاتی که صورت گرفته توان دفاعی بسیار خوبی را در دنیا به نمایش گذاشته‌ایم و جزو پنج یا شش کشور برتر دنیا در زمینه دفاع سایبری به شمار می‌رویم.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 15451 گروه خبری: اخبار امنیت و ویروس منبع خبر: itna.ir تاریخ خبر: 1392/04/02 تعداد مشاهده: 2044
کلید واژه ها: ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

saman 1392/04/03 19:57
ما اینترنت مون کجا بود تا بخوان حمله سایبری انجام بدن...
رضا رفعتی 1392/04/03 11:03
ایران واقعا تو این جور چیزا کمربندشو خوب بسته ولی تو چیزایی مثل کنترل بازار و قیمت ارز و ... اصلا خوب کار نکرده.
بهروز 1392/04/02 17:26
آره پس حتما کره شمالی کشور اول هست