کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9292 | مشاهده و دانلود: 747091968 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/15 | اعضاء: 317562 | نظرات: 37937
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

آغاز ثبت و صدور شناسه ملی اینترنتی

عضو سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور گفت: شناسه ملی اینترنتی و کارت شِما فراتر از یک شماره و یک کارت شناسائی است و تمام ابعاد فعالیت کاربران را در دنیای اینترنت در بر خواهد گرفت.


به گزارش سافت‌گذر به نقل از ایتنا؛ وی در مصاحبه روز دوشنبه مورخ ۰۶/۰۳/۹۲ خود با رسانه‌ها ابتدا به توافقنامه مشارکت بین سازمان فناوری اطلاعات ایران، استانداری استان‌ها و سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور اشاره نمود و آن را نقطه عطفی در استفاده از ظرفیت استان‌ها، ساماندهی به خدمات الکترونیکی و روند رو به رشد کاربران اینترنت دانست.

در ادامه وی با بیان اینکه در اصل آئین نامه اجرائی ثبت و صدور شناسه ملی اینترنتی فرهنگ سازی استفاده صحیح از اینترنت، ایجاد زمینه اشتغال برای ۸ میلیون کاربر اینترنتی در رویش اول، آموزش رایگان مسائل کاربردی اینترنت به بیش از ۱ میلیون کاربر اینترنتی در کوتاه‌ترین زمان ممکن و به آسان‌ترین راه انتقال اطلاعات اشاره کرد و خاطر نشان ساخت این پروژه یکی از سازمان‌یافته‌ترین برنامه‌های اجرائی کشور در حوزه فناوری اطلاعات و خدمات الکترونیک خواهد بود.

وی اظهار امیدواری نمود بسیاری از مشکلات اشتغال، استفاده کاربری از اینترنت و آموزش جوانان با اجرای این پروژه عظیم ملی مرتفع خواهد گردید.

شهروندان عزیز جهت درخواست ثبت و صدور شناسه ملی اینترنتی خود به آدرس http://www.shmi.ir مراجعه نمایند. 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 15931 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: itna.ir تاریخ خبر: 1392/04/31 تعداد مشاهده: 1389
سافت گذر
نظرات بینندگان

تفلکی 1392/05/01 00:51
آقا شما جیب مارو نزن آموزش پیشکش!
نوروز 1392/04/31 14:59
همینجوری کل اینترنت کشور زیر زره بین هستش وای به حال وقتی که شناسه هم بگیریمlay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol dosis pantoprazol boluslay:none">prednisolon blodsocker ogvitaminerfor.site prednisolon graviditet