کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9366 | مشاهده و دانلود: 756801353 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/04 | اعضاء: 318400 | نظرات: 37980
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

بررسی بازی Plants vs Zombies 2

نسخه دوم بازی گیاهان بر علیه زامبی‌ها به تازگی عرضه شد که بعد از ۳ سال بعد از عرضه نسخه اریجینال بازی و در پلتفرم دفاع از برج به صورت رایگان در استور اپل قرار گرفته است.

screen1024x1024

به گزارش سافت‌گذر به نقل از فارنت؛ گیاهان برعیله زامبی‌های ۲ دارای ساعت‌های بی‌شماری گیم پلی، گیاهان جدید، زامبی‌های هوشمند تر و البته محیط‌های مختلف است .
شایان ذکر است که این بازی یک بازی فریمیوم است بدین معنی که شما می‌توانید سرعت پیشرفت خود را با پول واقعی تسریع بخشید و البته به طور مستقیم و با صرف مرارت‌های فراوان نیز توانایی رسیدن به سرزمین‌های مختلف در غیاب بعضی از گیاهان خاطره انگیز را بدون صرف حتی یک پنی خواهید داشت.
ایده اولیه گیاهان در مقابل زامبی‌ها تغییر نکرده و حفاظت از قلمرو در مقابل زامبی‌ها و دفع حملات آنان همچنان بستر اصلی بازی را تشکیل می‌دهد که در کنار مینی گیم‌های مختلف کاربر را به چالش می‌کشاند.

2
گیاهان بر علیه زامبی‌های ۲ دارای ۳ محیط مختلف است و شما از مصر باستان شروع کرده که باید در مقابل زامبی های مومیایی مقاومت کنید و در ادامه وارد محیط غرب وحشی و قلمرو دزدان دریایی بر روی اقیانوس خواهید شد و شما حتی می توانید به عقب بازگردید و سعی کنید تا در هر بازی ۳ ستاره کسب کنید که مستلزم رعایت قواعد خاص و بسیار سخت گیرانه ای است که به نظر نگارنده برای این بسیار سخت است تا شما مجبور به خرید داخل برنامه ای شوید و که البته اگر مثل من صبور و سمج باشید می‌توانید با این روش بیشتر گیاهان و.. را خریداری و آزاد کنید.

در آغاز بازی شما برای استفاده از تمامی عناصر بازی راهنمایی مفصلی دریافت می‌کنید و جزئیات در مورد گیاهان جدید نیز به شما با ارائه انیمیشن توضیح داده می‌شود.

گیم پلی بازی در شروع سرگرم کننده است اما سطح دشواری آن بعد از مدتی برای شما تکراری شده و ممکن است دیگر برای شما جذابیت نداشته باشد( همانطور که برای من هنوز هم گیاهان برعلیه زامبی‌های اریجینال دارای گیم پلی بهتری است).

4

بزرگ‌ترین انتقاد ما درباره این بازی این واقعیت است که صفحه نمایش ۴ اینچی آیفون ۵ برای این بازی خیلی باریک است که این دشواری در یک صفحه نمایش ۳٫۵ اینچی وجود ندارد که البته در دستگاه‌های اندروید با متوسط صفحه نمایش ۴٫۷ اینچی بالطبع دشوار نیست هر چند این بازی اختصاصی iOS است)  و آیکون‌های کوچک در اغلب اوقات باعث فشرده شدن دکمه‌های اشتباه شده و در ادامه زامبی‌ها موفق به خوردن مغز شما می‌شوند.
نتیجه گیری: گیاهان در مقابل زامبی‌ها شما را به خوبی ساعت‌ها سرگرم می‌کند  و البته فریمیوم بودن یکی از مزایای بیشمار آن است و تنها شکایت‌هایی در باره عدم مطابقت پذیری آسان بر روی آیفون ۵ گزارش شده است پس به شما پیشنهاد می‌کنیم تا به فروشگاه اپ استور اپل رفته و یا کشتن زامبی‌ها از مغز خود حفاظت کنید.

لینک دانلود رایگان از اپ استور

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 16441 گروه خبری: اخبار بازی و سرگرمی منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1392/06/02 تعداد مشاهده: 5722
کلید واژه ها: ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

سینا ساینا حکیمه رسول 1399/03/19 11:25
آغا میشه بازی زامبی دو را روی گوشی هم بزارید و آن بازی درست باشد
ناشناس 1399/01/06 18:15
سلام اگه میشه برای کامپیوترم بزارید ممنونم
نلیهه نظری 1398/04/12 17:17
عالی♥♥♥♥♥♥♡☆☆☆☆☆☆☆
ابراهیم لشکری پور 1396/11/19 12:23
سلام با توجه به صحبت مهران آقا لطف کنید لینک مستقیم و رایگان این بازی برای نصب روی کمپیوتر رو بگزارید ممنون
مهران 1392/06/02 20:45
من رو ایفون 5 دارم کار میکنم اصلا هم چنین مشکلی نداره
مهران کریمی 1392/06/02 11:28
برای pc هم می آید... ترو خدا. لینک بازی رو برای کامپیوتر هم بزارید .ممنون