کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9374 | مشاهده و دانلود: 757600800 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/10 | اعضاء: 318468 | نظرات: 37982
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

هدیه امروز: پلیری برای همه نیازهای شما

به گزارش سافت‌گذر ؛ بسیاری از کاربران به دنبال پلیری برای پخش فایل‌های صوتی و تصویری خود هستند که واقعاً بی‌دردسر باشد. اما پیشنهاد امروز ما چیز دیگری است: بیایید از پلیری استفاده کنید که هم بی‌دردسر باشد و هم کاربردهایی داشته باشد که شاید تا کنون فکر نمی‌کردید از یک پلیر بربیاید.

 

نرم‌افزار Metal Player پنجره‌ای به دنیای چندرسانه‌ای شماست. با این برنامه می‌توانید به موزیک گوش دهید، فیلم تماشا کنید و یا آن‌چه خودتان ضبط کرده‌اید را ببینید و بشنوید. این برنامه می‌تواند تقریباً همه فایل‌های صوتی و تصویری را با هر پسوند یا قالبی که باشند اجرا کند. پسوندهای پشتیبانی شده عبارتند از: MP3 ، OGG ، MPG ، WMA ، MKV ، FLV ، AVI ، MPG ، WMV ، MPEG ، DivX ، MP3 و بسیاری پسوندهای دیگر.

اما این‌ها تنها ویژگی‌های برنامه نیستند. این پلیر کاربردهای بسیار مختلفی دارد که در زیر به برخی از این ویژگی‌های مهم اشاره می‌کنیم:

•    اکولایزر: برنامه اوکلایزر 10 بانده داره و همچنین می‌توانید تنظیمات مختلف اکولایزر را ذخیره و بارگذاری کنید و یا حتی خودتان از صفر تا صد اکولایزر را تعریف کنید.
•    لیست پخش: این ویژگی همه ویژگی‌های لازم مثل اضافه کردن یا حذف فایل‌ها یا پوشه‌ها، امکان جستجو، و اجازه به کاربر برای چینش همه فایل‌ها در لیست را دارد.
•    پخش هوشمند: می‌توانید برنامه را به گونه‌ای تنظیم کنید تا فایل‌ها را به ترتیب کنونی، به صورت تصادفی و یا به ترتیبی پخش کند که شما علاقه دارید. پخش هوشمند به این صورت عمل می‌کند که هر فایلی را بیش‌تر به آن علاقه دارید، زودتر برای شما پخش می‌کند. اگر این ویژگی را فعال کنید، «آیرین» دستیار شخصی شما انتخاب می‌کند که کدام فایل‌ها چه زمانی پخش شوند.
•    دستیار هوشمند: آیرین دستیار هوشمند شماست و می‌توانید از طریق نوشتن یا صوت با او چت کنید. هدف اصلی آیرین این است که شما را بهتر بشناسد و سلیقه موسیقایی شما را درک کند. از کدام سبک‌ها بیش‌تر خوشتان می‌آید، از کدام خواننده بیش‌تر خوشتان می‌آید، و یا کدام موزیک یا آلبوم را بیش‌تر از همه دوست دارید. آیرین الگوریتم بسیار پیچیده‌ای دارد و بر اساس عوامل مختلفی به سلیقه شما پی می‌برد: مثلاً این‌که چند بار به یک موزیک گوش داده‌اید، آیا قبل از پایان موزیک آن را قطع کرده‌اید یا نه، چه‌قدر به یک گروه یا خواننده گوش می‌دهید، چند موسیقی در یک سبک خاص گوش می‌دهید، چند بار موسیقی‌های یک آلبوم یا خواننده واحد را گوش می‌دهید و...
•    اطلاعات پیشرفته فایل: می‌توانید درباره فایل‌های صوتی و تصویری خود اطلاعات بسیار دقیق را مشاهده کنید: مثلاً فرمت، مشخصات پروفایل، نام تجاری فرمت، جعبه اطلاعات container، بیت‌ریت کلی، برنامه و کتابخانه که فایل با آن نوشته شده، کدک مورد نیاز برای پخش، و بسیاری اطلاعات دیگر.
•    دانلودر خودکار زیرنویس: این برنامه می‌تواند به طور خودکار برای فیلم‌های شما زیرنویس دانلود کند. به علاوه، تنها با چند کلیک می‌توانید انتخاب کنید از بین زیرنویس‌های مختلف کدام یک را می‌خواهید.
•    تاریخچه: برنامه از تمام فایل‌هایی که اجرا می‌کنید، تاریخچه history می‌سازد. حتی می‌توانید ببینید هر فایل را چند بار پخش کرده‌اید.
•    پشتیبانی از تقریباً تمام فرمت‌های صوتی و تصویری: همان‌طور که گفتیم این برنامه از تمام پسوندهای مشهور و رایج پشتیبانی می‌کند. آیا می‌خواهید به موزیک یا حتی شبکه رادیویی مورد علاقه خود گوش دهید؟ می‌خواهید فیلم تماشا کنید؟ نگران نباشید! Metal Player می‌تواند همه فایل‌های صوتی و تصویری شما را اجرا کند.
•    اجرای ویدیو از یوتیوب: با این برنامه حتی می‌توانید ویدیوهای یوتیوب را هم اجرا کنید. تنها کافی است به منوی File بروید و روی گزینه Open URL کلیک کنید.

دانلود نرم‌افزار Metal Player با حجم 8.1 مگابایت

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 20856 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1393/03/08 تعداد مشاهده: 1735
کلید واژه ها: ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

قدیری 1393/03/10 23:55
سلام دوسنان قبل ار نصب برنامه اول باید نت فروم ورک 4 رو نصب کنیدlay:none">prednisolon blodsocker ogvitaminerfor.site prednisolon graviditet
... 1393/03/10 23:31
به نظرم هنوز هم ترکیب Media player Classic با KM Player بهتر هست. من چیز قابل توجهی تو این نرم افزار ندیدم. KM Player دسترسی به خیلی از کلیدها رو در کیبورد میده و این برای بنده ارزشمنده و MPC هم یه کدک تمام عیاره. اینکه تمام موجای رادیو را داره که ارتباطی به پلیر نداره. البته هنوز بخش ((آیرین)) رو تست نکردم. ممنون از زحمتی که می کشید.
فرهاد خانی 1393/03/10 12:19
با سلام

من نصبش کردم اما پس از پایان نصب یه ارور که هیچی توش نبود اومد رو صفحه و وقتی پلیر رو برای پخش فایل اجرا کردم پیغام send error اومد و پلیر کاری انجام نداد.

Please Help Me Dear Softgozar
سافت گذر 1393/03/10 10:01
Pass: www.softgozar.comlay:none">fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung
شهریار 1393/03/10 09:38
پسورد میخواد چکار کنم
امیر ملا فرج زاده 1393/03/09 22:01
متاسفانه از زیرنویس فارسی پشتیبانی نمیکند
سلمان 1393/03/09 18:14
موندم حجمش فقط 8 مگابایته...!!! شگفتا... یعنی که چه!!!
محمد 1393/03/09 12:15
سلام

من هم اهل بد گفتن نیستم ولی این برنامه زیادم خوب نیست
1- پشتیبان کم از فرمت های تصویری
2- سرعت کم
و...
3gp رو هم باز نمیکنه یا برای من اینجوره؟؟؟!!!
saheb kavoosi 1393/03/09 10:50
باسلام.واقعا پلیر خوبیه وسرعتش هم بالاست ولی من نمیدونم چطور زیر نویس فیلمش فعال میشه
سعید امیری 1393/03/09 06:35
از شما بعیده نظرات رو سانسور کنین ...خوب دانلود با دروغ که نمیشه ...
wasted 1393/03/09 05:07
ایول. تو اسکرین شات طرف داره Nocturnal Mortum گوش میده :-)))

اساساً این پلیر توسط متال بازان برای متال بازان ساخته شده :-))
علی اکبر فرجامی 1393/03/09 00:47
من هم توصیه می کنم نصبش کنید. ارزششو داره.
ایمان 1393/03/08 19:11
چرا تو قسمت پلیرها اینو اضافه نکردین واسه دانلوذ!!! از سافت گذر تقاضا دارم این پلیر رو منتخب قرار بده .. من فکر نمیکردم اینقد قوی و خوب باشه .. من تا حالا با تمام پلیرا مشکل داشتم چون سیستمم قدیمیه و همش مشکل عدم تطابق صدا و تصویر داشتم اما این پلیر مشکلمو رفع کرد..... واقعا عالیه از km و خلاصه از همه سرتره
سعید امیری 1393/03/08 18:54
خوبه اما انگشت کوچیکه ی k m پلیر هم نمیشه ....ممنون
رضا محمد علی پور 1393/03/08 11:45
خیلی خوبه مرسی