کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9374 | مشاهده و دانلود: 757600800 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/10 | اعضاء: 318466 | نظرات: 37982
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اندروید 4.4 کیت‌کت حالا 14 درصد از بازار اندروید را در اختیار دارد

حتما متوجه شدید که اپل با چه اشتیاقی قصد داشت به این موضوع اشاره کند که تا ماه اردبیهشت تنها 9 درصد کاربران اندروید کیت کت را دریافت کرده‌اند و بر روی دستگاه‌های خود اجرا دارند؟ خب این آمار اکنون تاریخ گذشته است.


Android-4.4-Kitkat

گوگل به تازگی آمار استفاده از نسخه‌های مختلف سیستم‌عامل اندروید سبز رنگ را منتشر کرده است که در آن 13.6 درصد از کاربران تا ماه خرداد در حال استفاده از آخرین نسخه کیت کت هستند.

این مقدار هنوز بسیار کم است اما صعود 60 درصدی را تنها در یک ماه نشان می‌دهد. البته فهمیدن اینکه چرا این موضوع اتفاق افتاده سخت نیست; مدت زمانی است که گوشی‌های هوشمند جدیدی همچون اچ‌تی‌سی وان و گلکسی S5 در بازار هستند و قطعا سهم بزرگی در بالا بردن این آمار اندروید کیت‌کت دارند.

هیچ شکی وجود ندارد که گوگل از این آمار و ارقام خوشحال باشد اما در بخشی از همین ارقام افرادی نشان داده شده‌اند که هنوز دوست دارند با نسخه‌های بسیار قدیمی اندروید سر کنند و یا خیال آپدیت به نسخه‌های بالاتر را ندارند یا اینکه آپدیتی از طرف شرکت سازنده برای گوشی هوشمند آن‌ها ارسال نشده است.

android-versions-june-2014

 

سهم  Jelly Bean همان 58.4 درصد (نزول از سهم 60.8) است، در حالی که 28 درصد از کاربران از Ice Cream Sandwich استفاده می‌کنند (نزول از سهم 30.7). این دو نسخه دستگاه‌های قدرتمند‌تر را نشانه گرفته‌اند البته چون بیشتر به بازار‌های در حال توسعه‌ای همچون هند و چین فروخته شده، ارتقا به آخرین نسخه و در دست داشتن بهترین سخت افزار سخت است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 20981 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1393/03/19 تعداد مشاهده: 1651
کلید واژه ها: ,
سافت گذر