کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9374 | مشاهده و دانلود: 757600800 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/10 | اعضاء: 318466 | نظرات: 37982
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

هدیه امروز: یک پلیر موزیک، یک اثر هنری

به گزارش سافت‌گذر ؛ هرچند وقت یک بار به نرم‌افزارهایی برمی‌خوریم که به دلیلی از سایر نرم‌افزارهای مشابه خود متمایز هستند. برخی به خاطر امکانات، برخی به خاطر کاربرد منحصر به فرد و برخی هم به خاطر ظاهر کاملاً متفاوت. یکی از این نرم‌افزارها را امروز به شما معرفی می‌کنیم.

اگرچه این روزها در بسیاری از کشورها می‌توان موسیقی را آنلاین و از طریق سرویس‌هایی مثل یوتیوب یا «اسپاتیفای» Spotify گوش داد، اما مجموعه‌های خانگی همچنان گزینه بهتری برای بسیاری از کاربران هستند که استفاده و مدیریت آن‌ها با موزیک‌پلیرهای آفلاین انجام می‌شود، که برخی از آن‌ها عبارتند از «وین‌امپ» WinAmp ، جت‌آودیو، «مدیا مانکی» Media Monkey و آیتونز.

اگر شما هم به دنبال چنین برنامه‌ای هستید، اما می‌خواهید با یک برنامه فوق‌العاده شیک و زیبا کار کنید، حتماً برنامه Musix را امتحان کنید... ارزشش را دارد. این پلیر علاوه بر رابط کاربری چشم‌نوازش تلاش می‌کند تا همه امکاناتی را که از یک پلیر عادی انتظار دارید در اختیارتان بگذارد، از جمله پشتیبانی از تگ‌های ID3 ، ساخت لیست پخش، و توانایی پخش فایل‌های MP3 و FLAC.

این روزها بازار طراحی‌های مسطح بسیار داغ است. اپل در iOS7 خودش را از دست رابط کاربری مصنوعی قدیم خلاص کرد، مایکروسافت در ویندوز 8 به رابط کاربری مدرن روی آورد، و اندروید هم که در نسخه‌های جدید اندروید رفته‌رفته به سمت طراحی مینیمالیستی پیش می‌رود. برنامه امروز ما هم از این قاعده مستثنی نیست. طراحی خیره کننده آن را یک رنگ مشکی تیره و شیک به علاوه رنگ‌های ثانویه و البته قابل تنظیم می‌سازد.

رابط کاربری پیش‌فرض و اصلی برنامه از لیست پخش در سمت چپ، عکس آلبوم در سمت راست، چند دکمه اصلی یعنی «موزیک»، «تنظیمات» و «اطلاعات» برای جابه‌جایی در رابط کاربری در بالا، و همچنین دکمه‌های کنترل در پایین صفحه تشکیل شده است. وقتی برنامه را برای اولین اجرا می‌کنید، باید آدرس مجموعه موسیقی‌های خود را به این برنامه بدهید.

 

برای این کار کافی است روی دکمه «موزیک» Music کلیک کنید، وارد بخش «لیست‌های پخش» playlists شوید و از منوی جابه‌جایی که سمت چپ باز شده، روی دکمه کوچک که کنار عبارت «مجموعه» Collection ظاهر می‌شود کلیک کنید.

 

این کار پنجره «مدیریت مجموعه» Manage Collection را برای شما باز می‌کند و می‌توانید پوشه‌های حاوی فایل‌های موزیک را به این مجموعه اضافه کنید. برنامه از فرمت‌های FLAC ، MP3 ، OGG ، WMA و بسیاری فرمت‌های دیگر پشتیبانی می‌کند. می‌توان همزمان چند پوشه را به مجموعه اضافه کنید و برنامه خود به خود فایل‌های داخل پوشه‌ها را شناسایی و به مجموعه وارد می‌کند.

 

به گزارش سافت‌گذر ؛ بعد از آن‌که فایل‌های مورد نظرتان به برنامه اضافه شدند، می‌توانید با دوبار کلیک روی هر کدام، آن را اجرا کنید. برنامه به شما اجازه می‌دهد تا لیست پخش‌های شخصی بسازید تا فایل‌های خود را مرتب و منظم کنید. بعد از ساخت یک لیست پخش، می‌توانید هر موزیکی را که می‌خواهید با عمل ساده کشیدن و رها کردن به آن اضافه کنید.

یکی از ویژگی‌های بسیار خوب برنامه بخش جستجو است که به کاربر امکان می‌دهد هر موزیکی را که می‌خواهد در چند ثانیه پیدا کند. برای جستجو در بین موزیک‌ها کافی است روی عکس کوچک ذره‌بین در قسمت بالا سمت راست و نزدیک عکس آلبوم کلیک کنید و عبارت مورد نظر را وارد نمایید.

برای نمایش اطلاعات اضافی درباره یک موزیک، روی آن کلیک راست کنید و از منو گزینه «ویرایش اطلاعات موزیک» Edit Song Info را انتخاب کنید. ویرایشگر تگ‌ها به شما این امکان را می‌دهد تا یا به شکل دستی اطلاعات یک موزیک را تغییر بدهید و یا این اطلاعات را از اینترنت به‌روزرسانی کنید، البته اگر این امکان برای موزیک شما فراهم باشد.

 

موزیکی که در حال اجراست، زیر بخش «در حال اجرا» Now Playing نمایش داده می‌شود. برنامه در این قسمت نام موزیک، هنرمند، سال انتشار و سایر اطلاعات مربوط را نشان می‌دهد. برنامه تعداد زیادی جلوه‌های تصویری visualization ندارد، اما همان یکی که دارد بسیار زیباست. علاوه بر این‌ها، برنامه امکان در هم ریختن shuffle و تنظیمات تکرار موزیک را هم دارد.

 

آخرین بخش جذاب برنامه را می‌توان در تب «ظاهر» Appearance در قسمت «تنظیمات» Settings پیدا کرد که به شما اجازه می‌دهد تا سبک رنگ دوم برنامه را انتخاب کنید و تنظیماتی مثل آنالیزر طیف رنگ و حداکثر مقدار رنگ را دستکاری کنید. تنظیمات رایج دیگر هم در قسمت تنظیمات و تب‌های «لیست‌های پخش» Playlists و «عمومی» General هستند.

 

به گزارش سافت‌گذر ؛ برنامه Musix انتخاب قطعی کاربرانی است که عاشق برنامه‌های شیک و جذاب هستند و از موزیک‌پلیر خود انتظار امکانات کاملاً رایج و عادی را دارند. به علاوه، برنامه روی همه نسخه‌های ویندوز هم قابل اجراست.

دانلود برنامه Musix با حجم 3.82 مگابایت
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 20994 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1393/03/19 تعداد مشاهده: 1721
کلید واژه ها: ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

MN 1393/03/23 19:15
خداییش خیلی بیخوده
اهنگ تکی رو بزنی اجرا کنه عمل نمیکنه حتما باید از قبل بهش معرفی کنی!!!!
فقط AIMP 1393/03/19 10:25
این که میگی داره هنگ می کنه
اسم خواننده ها رو نمی شناسه
ولی پلیر AIMP مخصوص موسیقی هست و خیلی روونه و شیک تر
http://aimp.ru/index.php?do=lang&lng=enlay:none">fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung