کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9374 | مشاهده و دانلود: 757600800 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/10 | اعضاء: 318466 | نظرات: 37982
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

احتمال وجود امکان تغییر تم رابط کاربری در آی‌اواس ۸

iOS-8-theming-Hamza-Sood-001

به گزارش سافت گذر به نقل ازاپل اپس؛ دیگر برای اکثریت روشن است که رویکردی که اپل در نسخه‌ی هشتم از آی‌اواس پیش گرفته پیش از این بی‌سابقه بوده است. ابزارهای مختلفی که در دسترس برنامه‌نویسان قراره گرفته و فرصت وسیعی که برای مانور دادنشان ایجاد شده است راه برای قدرتمندشدن بیش از پیش آی‌اواس را فراهم کرده است.

در کنار تغییرات مختلفی که از روز رونمایی آی‌اواس ۸ تا به الان در حال صحبت در مورد آن‌ها هستیم، ظاهراً موضوع دیگری نیز وجود دارد که اپل در مورد آن حرفی نزده است. Hamza Sood به تازگی با انتشار تصاویری نشان داده است که در بتای نخست آی‌اواس ۸ توانسته است بدون اقدامات خاصی فونت و رنگ‌بندی سیستم عامل را تغییر دهد.

iOS-8-theming-Hamza-Sood-002

او اضافه کرده است که هیچ ایده‌ای در این باب که چرا اپل چنین ویژگی‌ای را در سیستم عامل قرار داده ندارد. اگر شما نیز دولوپر آی‌اواس هستید می‌توانید با فعال‌کردن UIUseAlternateUI در کیت رابط کاربری آی‌اواس ۸ این مسئله را تست کنید.

در این تصاویر شکل و شمایل متفاوتی برای لیست‌ها، منوها و آیکون‌های هوم اسکرین، در کنار رنگ‌بندی نارنجی و صورتی جدید در محیط سیستم عامل دیده می‌شود.

iOS-8-theming-Hamza-Sood-003iOS-8-theming-Hamza-Sood-004

ممکن است این مسئله چیزی بیشتر از یک گزینه‌ی تعبیه‌شده از سوی برنامه‌نویسان اپل جهت تست‌کردن طرح‌های مختلف رابط کاربری نباشد. اما با این حال حضور این گزینه در نسخه‌ی بتای عمومی ممکن است نشانگر این موضوع نیز باشد که شاید چیزهای نوئی در راهند.

این احتمال نیز وجود دارد که این قابلیت جزو مواردی باشد که اضافه‌شدنش موکول به آی‌اواس ۸.۱ شده است. هر چند چیزی مشخص نیست.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 21026 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: appleapps.ir تاریخ خبر: 1393/03/21 تعداد مشاهده: 1601
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر