کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750715446 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 317975 | نظرات: 37958
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

نگاهی به لیست سایت‌های پربیننده کاربران ایرانی

فراز و فرود سايت‌هاي برتر ايران
از جمله ابزارهاي اينترنتي که درباره‌ ترافيک وب گزارش‌هاي قابل دسترسي ارائه مي‌کند الکسا (www.alexa.com) است. الکسا ضمن رتبه‌بندي سايت‌هاي اينترنتي، ليستي از سايت‌هاي پرمراجعه‌ در هر کشور منتشر مي‌کند. اين ليست علاوه بر آنکه اغلب به ‌عنوان ابزاري براي مقايسه بين وب‌سايت‌ها در نظر گرفته مي‌شود، مي‌تواند مبنايي براي تحليل رفتار کاربران آنلاين هر کشور باشد. در پايان سال‌هاي ۸۶ و ۸۷، بر اساس ليست ۱۰۰ سايت اول ايران به روايت الکسا، در مجله دنياي کامپيوتر و ارتباطات درباره‌ وضعيت وب فارسي يادداشت‌هايي نوشتم. اين ليست را در روزهاي پاياني سال ۸۸ مورد توجه قرار مي‌دهيم تا ببينيم نسبت به سال‌هاي پيش چه تغييراتي داشته است.

تثبيت صدرنشين‌ها
سه سايت برتر روزهاي پاياني سال ۱۳۸۸ همان سه سايت اول سال قبل‌تر هستند. سه سايت‌ گوگل، ياهو و بلاگفا همچنان در صدر سايت‌هاي ايراني قرار دارند و ترتيب‌شان را نيز در بين کاربران ايراني حفظ ‌کرده‌اند. ساير سايت‌‌ها نيز تقريبا موقعيت‌شان را حفظ کرده‌اند و بيشتر از چند پله جابه‌جا نشده‌اند. از مجموع ۲۰ سايت اول سال گذشته، همچنان ۱۷ سايت در ليست قرار دارند و تنها سه مورد جديد کم و زياد شده است. وجود سه سرويس‌دهنده وبلاگ بلاگفا، ميهن‌بلاگ و بلاگر در بين پنج سايت اول ايران از نکات جالب توجه است.

مهمان تازه وارد: تراوين
در ميان سايت‌هاي برتر ايران، سايتي در رده‌ دهم قرار گرفته که در سال‌هاي گذشته جايي در بين پايگاه‌هاي برتر ايراني نداشت. سايت فارسي بازي تراوين (travian.ir) نسخه‌ ايراني بازي جهاني تراوين، مهمان جديد ليست برترين‌هاست. تراوين يک بازي آنلاين استراتژيک است که در آن بازيکنان، هر کدام صاحب دهکده‌هايي در فضاي مجازي هستند. بازيکنان در اين بازي مي‌توانند به دهکده‌هاي ديگر حمله کرده و با آنها بجنگند و غنايم به‏ دست آورند و يا دهکده‏هاي جديد احداث يا تصرف کنند. استقبال قابل توجه از اين بازي در ايران در سال گذشته باعث شده اين سايت با جهشي قابل توجه بتواند در مدت کوتاهي به جمع سايت‌هاي برتر ايران راه پيدا کند. اما از نکات جالب توجه درباره بازي تراوين اين است که رتبه جهاني سايت ايراني اين بازي از رتبه جهاني سايت بين‌المللي آن بالاتر است. علاوه بر تراوين دو سايت پرشين‌گيگ و تبيان که در سال‌هاي قبل نيز جايگاه بالايي داشته و در جمع ۱۰۰ سايت برتر قرار داشتند به جمع ۲۰ سايت اول راه پيدا کرده‌اند.

اخراجي‌ها: فيس‌بوک، يوتيوب و سنجش
سه سايت فيس‌بوک، يوتيوب و سنجش که سال گذشته در بين ۲۰ سايت اول ايران قرار داشتند با کاهش بازديدکنندگان‌شان از اين ليست خارج شدند. سايت سنجش تنها چند پله جابه‌جا شده ولي سقوط فيس‌بوک و يوتيوب به دليل فيلتر شدن اين سايت‌ها قابل توجه است. فيس‌بوک که در روزهاي پاياني سال ۱۳۸۷ در رده‌ دهم قرار داشت و در ماه‌هاي بعد به رده‌هاي بالاتري هم رسيده بود، در روزهاي پاياني سال ۱۳۸۸ در رده‌ ۶۴ام قرار گرفته است. يوتيوب نيز از رده‌ ششم به ۷۱ام رسيده است. فيلترينگ اين سايت‌ها که در اوايل تابستان سال ۱۳۸۸ اعمال شد مهم‌ترين دليل نزول رتبه اين سايت‌ها در ايران است.

ايراني‌ها و غيرايراني‌ها
در روزهاي پاياني سال ۱۳۸۶ از بين ۲۰ سايت اول، هشت سايت مالکيت ايراني و ۱۲ سايت مالکيت غيرايراني داشتند. اين نسبت در روزهاي آخر سال ۱۳۸۷ به شکل ۹ به ۱۱ درآمد ولي همچنان به نفع سايت‌هاي با مالکيت خارجي برقرار بود. در ليست جديد شاهد آن هستيم که ۱۰ سايت ايراني و نه سايت خارجي در ليست سايت‌هاي برتر قرار دارند. سايت تراوين نيز نسخه‌ ايراني يک سايت خارجي محسوب مي‌شود. بدين ترتيب مي‌بينيم که در سال گذشته بر خلاف سال‌هاي قبل‌تر تعداد ايراني‌ها در ليست سايت‌هاي برتر بيشتر بود و اين تغيير البته تا حدي به‏خاطر اعمال محدوديت دسترسي به برخي سايت‌هاي مطرح خارجي در ايران است.

تداوم توجه به وبلاگ‌نويسي
در ليست ۲۰ سايت اول ايران، حضور مجدد شش سايت سرويس‌دهنده وبلاگ از تداوم اقبال کاربران ايراني به وبلاگ‌نويسي خبر مي‌دهد. چهار سرويس‌وبلاگ ايراني بلاگفا، ميهن‌بلاگ، پرشين‌بلاگ و بلاگ‌اسکاي و دو سايت خارجي بلاگر و وردپرس در بين سايت‌هاي پرمراجعه ايراني قرار دارند. از سويي در اين ليست تنها سايت شبکه‏ اجتماعي موجود «کلوب» است و فيس‌بوک که سال گذشته در رده‏ دهم قرار داشت با سقوطي قابل توجه مواجه شده. بدين ترتيب شاهد هستيم برخلاف روند جهاني که استقبال از وبلاگ‌ها رو به‌کاهش و توجه به شبکه‌هاي اجتماعي رو به افزايش است، در ايران اوضاع اين‌چنين نيست. دليل اين تفاوت را نيز مي‌توان در ايجاد حسايست‌هاي سياسي و اعمال محدوديت‌ بر روي سايت‌هاي شبکه‌ اجتماعي جست‌وجو کرد.



انشاءالله بزودی سایت سافت گذر نیز در این گروه قرار خواهد گرفت.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 2168 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: itna.ir تاریخ خبر: 1389/02/12 تعداد مشاهده: 1529
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر