کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750715446 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 317975 | نظرات: 37958
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ابتکاری‌ترین شرکت‌های جهان به انتخاب نیوزویک

در سال‌هاي اخير با رشد اقتصادي كشورهاي در حال توسعه و در مقابل ركود شركت‌هاي معتبر در كشورهاي توسعه يافته، شركت‌ها و بنگاه‌هاي تجاري در كشورهاي آسيايي بيش از پيش مطرح شده‌اند. در حقيقت اين شركت‌ها راه خودشان را به بازار جهاني باز و پيدا كرده‌اند.

مجله معتبر نيوزويك از سال 2005 هر سال به بررسي ابتكاري‌ترين شركت‌هاي جهان مي‌پردازد و 50 شركت برتر در اين زمينه را معرفي مي‌كند. امسال اما اين مجله براي اولين بار 25 شركت برتر از نظر نوآوري را برخلاف هر سال از كشورهايي خارج از ايالات متحده آمريكا انتخاب كرده است. دليل اين است: رهبران جديد جهان از آسيا بيرون مي‌آيند.

در دهه گذشته همزمان با اينكه ايالات متحده در حدود 4/2 ميليون شغل كارخانه‌اي را از دست داده و به چين واگذار كرد، موسسه سياست‌گذاري اقتصادي و ديگر سازمان‌هاي تحقيقاتي درباره اين خطر هشدار دادند. كارخانه‌ها و مراكز توليد كره جنوبي، تايوان و چين حالا به تدريج توانسته‌اند راهي براي حضور در زنجيره اقتصادي جهان پيدا كنند. آنها حالا ديگر به جاي توليد كفش‌هاي كتاني، اسباب‌بازي و تي‌شرت، به طراحي و توليد كامپيوترهاي شخصي، لوازم مصرفي الكترونيك، لوازم خانگي و حتي خودرو روي آورده‌اند. اين در حالي است كه از نظر غرب و كشورهاي توسعه‌يافته همچنان محصولات‌ هاي‌تك آسيايي به عنوان محصولات نامرغوب و درجه دوم محصولاتي محسوب مي‌شوند كه در آمريكا توليد مي‌شود.


نبرد آسيايي براي حاكميت اقتصادي جهان
با تمام اينها، اما گويا چين و توليداتش يك خطر و نگراني جدي براي توليدكنندگان غربي محسوب مي‌شود. حالا شركت‌هاي توليدكننده آسيايي خيلي خوب متوجه شده‌اند كه علاوه بر همراه شدن با طراحي مدرن روز بهتر است بخش‌هاي ويژه توسعه و تحقيقات را در كنار بخش‌هاي توليدي راه‌اندازي كرده و با توليد محصولاتي باكيفيت، اما ارزان قيمت بازار را در دست بگيرند. درست به همين دليل هم هست كه اين شركت‌هاي توليدكننده حالا در جايگاهي قرار گرفته‌اند كه خودشان را جهت نبرد براي حاكميت اقتصاد جهاني آماده مي‌كنند.

به اين ترتيب است كه اين نبرد كليد خورده است و نتايج آن را به خوبي مي‌توان در فهرست جديد ابتكاري‌ترين شركت‌هاي جهان منتشر شده در مجله نيوزويك مشاهده كرد. در واقع از ميان 50 شركت برتر امسال، 15 شركت آسيايي هستند. اين در حالي است كه تعداد شركت‌هاي برتر آسيايي در سال 2006 تنها به 5 شركت مي‌رسيده است. درست به همين دليل هم هست از ميان 25 شركت برتر امسال بيشترين تعداد به شركت‌هاي خارج از ايالات متحده اختصاص دارد.


با اين اوصاف است كه حالا ديگر نام و نمايندگي‌هاي شركت‌هاي بزرگ آسيايي در كشورها و شهرهاي مختلف جهان به چشم مي‌خورد. حالا ديگر به مدد راه‌هاي ارتباطي مختلف و مدرن كه با تكنولوژي پيش مي‌روند، محصولات اين شركت‌هاي آسيايي حتي قرار است راه كشورهاي غربي را در پيش گرفته و به اين كشورها صادر شوند.

سال گذشته چين تنها با يك شركت توليد كننده كامپيوترهاي شخصي Lenovo در اين فهرست قرار داشت و امسال اين كشور چهار شركت ديگر را هم به اين فهرست اضافه كرده تا مجموع شركت‌هاي چيني حاضر در جمع ابتكاري‌ترين شركت‌هاي جهان به 5 شركت برسد كه در اين ميان نام شركت‌هايي مانند China Mobile و HTC براي اغلب مردم جهان آشنا و شناخته شده‌اند.

حضور پر رنگ تكنولوژي

در ميان اين 50 شركت برتر جهان، بيشترين نام‌ها به شركت‌هاي فعال در زمينه تكنولوژي اختصاص دارد. هر چه باشد همراهي اين شركت‌ها با تكنولوژي روز آنها را در جايگاه بهتري نسبت به ديگر شركت‌ها قرار داده است. با اين حال آنچه در اين بين اهميت دارد، در حقيقت پذيرش تكنولوژي به عنوان كليد پيشرفت و راه توسعه اقتصادي است كه باعث مي‌شود جايگاه فناوري‌هاي نوين بيش از پيش در جهان تثبيت شود. جالب آنكه بزرگ‌ترين پديده فهرست امسال؛ يعني چين و شركت‌هايش، بيشتر به اتكاي شركت‌هاي فعال در تكنولوژي يعني شركت‌هايي مانند Lenovo، HTC، China Mobile و شركت توليدكننده لوازم الكترونيكي Haier در اين فهرست مطرح شده‌اند.


اين در حالي است كه برترين رتبه‌ها در اين ميان همچنان در اختيار بزرگ‌ترين و مشهورترين شركت‌هاي مطرح در حوزه تكنولوژي هستند. به اين ترتيب شركت‌هايي مانند Apple، Google، Microsoft و IBM در جايگاه‌هاي اول تا چهارم اين فهرست را به خودشان اختصاص داده‌اند. روند رشد و توسعه اين شركت‌ها در طول سال‌هاي اخير براي اغلب افراد جهان مشخص و ملموس است. در حقيقت محصولات متنوع آنها و محبوبيت اين محصولات در ميان افراد متفاوت در كشورهاي مختلف جهان گواه خوبي براي موفقيت اين شركت‌ها مي‌تواند باشد. شايد بهتر باشد به اين موفقيت صف‌هاي طولاني براي خريد اين محصولات، پيش‌خريد آنها و دقيق‌تر از همه درآمد و سود خالص سالانه اين شركت‌ها را هم اضافه كرد تا بتوان به ديد وسيع‌تري از رشد آنها رسيد.

اين در حالي است كه به جز Apple و Google كه جايگاه خودشان را از سال قبل حفظ كرده‌اند، Microsoft و IBM به ترتيب در سال گذشته رتبه‌هاي چهارم و ششم را در اختيار داشته‌اند.
علاوه بر اين شركت‌ها بسياري ديگر از شركت‌هاي فعال در حوزه تكنولوژي در سال جديد جايگاه خودشان را در اين فهرست ارتقا داده‌اند. شركت Amazon يكي از اين شركت‌ها است كه در سال 2009 رتبه يازدهم را داشته و امسال به جايگاه ششم صعود كرده است. به همين ترتيب LG از جايگاه بيست و هفتم به هفتم، General Electric از جايگاه هفدهم به نهم، Sony از چهاردهم به دهم، Samsung از شانزدهم به يازدهم، Intel از سي و سوم به دوازدهم و Lenovo از چهل و ششم به سي‌ام ارتقا پيدا كرده‌اند.


اين در حالي است كه در مقابل بعضي از شركت‌هاي ديگر اين عرصه روندي معكوس را طي كرده و از جايگاه قبلي خود در سال گذشته در فهرست امسال به رتبه‌هاي پايين‌تري سقوط كرده‌اند. شش شركت معروف و شناخته شده Research In Motion، HPو، Nintendo، Nokia، Vodafone و Verizon Communication از اين دسته هستند كه به ترتيب از جايگاه هشت به چهارده، از هفتم به شانزدهم، از پنجم به بيستم، از نهم به بيست و سوم، از بيست‌وپنجم به سي‌و‌هشتم و بالاخره از سي‌ام به پنجاهم نزول كرده‌اند.


پديده‌هاي نوظهور
مهم‌ترين پديده‌هاي فهرست امسال شركت‌هاي تازه‌وارد چيني هستند كه براي اولين بار در اين فهرست قرار گرفته و حتي بعضي از آنها جايگاه‌هاي بالاي فهرست را به خودشان اختصاص داده‌اند.
شركت BYD يكي از اين شركت‌ها است كه شايد نام آن هم براي بسياري هنوز ناآشنا باشد. اين شركت، اما يكي از بزرگ‌ترين توليدكنندگان باتري براي موبايل‌هاي هوشمند و خودروهاي سبز و البته توليد پنل‌هاي خورشيدي است كه توانسته است تا پايان سال 2009 سودي برابر 5/555 ميليون دلاري را به دست بياورد.

شركت China Mobile هم يكي ديگر از اين تازه‌واردان است كه بيشترين كاربران موبايل در سرتاسر دنيا را به خودش اختصاص داده است. همين تعداد كاربران مي‌تواند درآمد و سود قابل توجهي را نصيب اين شركت كند. با اين حال اما اين شركت به دنبال آن است تا با ارائه خدمات متنوع و به روز رضايت كاربرانش را جلب كرده و حتي در آينده‌اي نزديك خدماتش را از طريق نمايندگي‌هاي خارجي در كشورهاي ديگر هم عرضه كند.

شركت توليد كننده گوشي‌هاي موبايل HTC هم يك تازه وارد آشنا براي همه مردم جهان است. اين شركت كه با توليد اولين گوشي موبايل مبتني بر سيستم عامل Android شركت Google با پشتيباني شركت بزرگ T-Mobile را به بازار عرضه كرد تا توجه همه را به خودش جلب كند. «پيتر چو»، مدير عامل اين شركت حالا با تنها هشت هزار نيروي كار متخصص معتقد است كه: «ما به هر امكاني به ديد يك فرصت مي‌نگريم و سپس آن فرصت را به يك منبع تبديل مي‌كنيم».

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 2170 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: itiran.com تاریخ خبر: 1389/02/12 تعداد مشاهده: 1486
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر