کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9374 | مشاهده و دانلود: 757580565 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/10 | اعضاء: 318465 | نظرات: 37978
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

‫حذف نرم‌افزارهای سنتی دانلود و استفاده از خدمات آنلاین‬

به‌جای دانلود نرم‌افزارهای حجیمی که سرعت دستگاه شما را پایین می‌آورند، شروع به استفاده از همه چیز به‌صورت آنلاین کنید.

 دانلود

به گزارش سافت گذر به نقل ازبرسام؛ ما بدون نرم‌افزار ناتوان خواهیم بود؛ بدون آن‌ها چگونه می‌توانیم وب‌گردی کنیم، از کامپیوترهای خود محافظت کنیم و فصل‌های این نشریه را در هر شماره پر کنیم؟ اما به لطف افزایش پهنای باند و فناوری‌ها و روش‌های پیچیده‌تری در وب همچون HTML5، امروزه انجام کارهایی به‌صورت آنلاین ممکن شده که زمانی نیازمند دانلودهایی سنگین و پرداخت هزینه‌های گزاف بود.

کروم‌بوک‌ها  (لپ‌تاپ‌هایی مبتنی‌بر Chrome OS گوگل) نرم‌افزارهای سنتی را حتی اجرا هم نمی‌کنند؛ در عوض کاربر به نصب وب‌اپ‌های مورد نظر خود و کار در کلاود می‌پردازد (اگرچه امکان کار به‌صورت آفلاین هم وجود دارد). البته مشخص است که برای استفاده از ابزارهای پیشرفته آنلاین نیازی نیست که حتماً کروم‌بوک داشته باشید.

در حقیقت، مهم نیست که کامپیوتر شما چقدر جدید یا کهنه است؛ همین حالا می‌توانید به درون ابرها مهاجرت کنید. در ادامه نگاهی خواهیم داشت به جدیدترین گزینه‌های آنلاین جایگزین‌ برای نرم‌افزارهای سنتی که به شما امکان انجام هر کاری در ابرها را می‌دهند، از ویرایش عکس و فیلم گرفته تا بهبود کارایی کامپیوتر و اسکن و یافتن بدافزار.

نرم‌افزاری که باید رها کرد Windows Movie Maker

 دانلود
حجم: ۱٫۲ مگابایت (فقط فایل نصب‌کننده)

 مشکلش چیست؟

مووی میکر فقط به‌عنوان بخشی از بسته Essentials در دسترس است و قبل از نصب باید علامت تیک همه نرم‌افزارهای دیگر را بردارید. البته ویندوز فوتو گالری در هر صورت همراه آن نصب می‌شود.

اگرچه مووی میکر مجموعه کارآمدی از امکانات را ارائه می‌دهد، به اندازه نرم‌افزارهای هم‌سطح پولی قدرتمند نیست و فاقد برخی امکانات اساسی مانند امکان تغییر کنتراست و خلوص رنگ‌ها است. بسیاری از جلوه‌ها جالب توجه هستند، اما تنظیمات موجود برای تغییر و تنظیم این جلوه‌ها گاه کافی نیست و ممکن است نتوانید دقیقاً به نتیجه مطلوب برسید.

مووی میکر به‌عنوان یک نرم‌افزار رایگان کار خود را خوب انجام می‌دهد، اما هنگام ویرایش ویدیوها در حال رفت‌وآمد یا دور از خانه کافی نیست.

به‌جای آن از چه چیزی استفاده کنیم؟ Magisto

 دانلود

 چرا باید از آن استفاده کنیم؟

اگرچه قدرتمندترین ویرایش‌گر ویدیو در نوع خود نیست، اما مجیستو به شما اجازه می‌دهد کلیپ‌ها و عکس‌های خود را با سرعت به فیلم‌های جذاب تبدیل کنید و با دیگران به اشتراک بگذارید و همه این‌ها بدون نیاز به نصب نرم‌افزار یا پرداخت بهای اشتراک ممکن است.

کار با مجیستو بسیار آسان است: محتوا را آپلود کنید، یک تم انتخاب کنید، موسیقی پس‌زمینه را تعیین کنید و به پروژه خود نامی بدهید. اگرچه ممکن است محدودکننده به‌نظر برسد، این ابزار قادر است نتایج چشم‌گیری تولید کند.

علاوه‌بر این، مجیستو به شما اجازه می‌دهد در میان فیلم‌های محبوب گشتی بزنید و دریابید که توانایی آن در چه حد است.
این ویرایش‌گر ویدیو برای iOS و آندروئید نیز در دسترس است و در نسخه موبایل می‌توانید تا ده کلیپ و پنج عکس را به‌طور رایگان آپلود کنید.

همچنین یک برنامه کروم نیز از مجیستو وجود دارد که آپلود محتوا با آن سریع‌تر انجام می‌پذیرد.قبل از استفاده از این سرویس باید با استفاده از ایمیل یا حساب فیس‌بوک خود حسابی باز کنی

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 22452 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: برسام تاریخ خبر: 1393/06/13 تعداد مشاهده: 1345
سافت گذر