کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9292 | مشاهده و دانلود: 747091968 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/15 | اعضاء: 317563 | نظرات: 37937
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اپل همچنان از صفحات‌نمایش LCD استفاده خواهد کرد

اپل همواره از صفحه‌نمایش‌های TFT-LCD برای محصولات خودش استفاده کرده است. اگر چه چندی پیش اخباری مبنی بر اینکه محصول بعدی اپل از صفحه‌ی نمایش AMOLED استفاده خواهد کرد منتشر شد؛ اما امروز بنا به گزارشاتی که کارشناسان KGI ارائه داده اند مشخص شد که اپل به زودی از این نوع صفحه‌نمایش‌ استفاده نخواهد کرد و حداقل تا سه سال آتی همچنان LCD بر روی گجت‌های اپل نصب خواهد شد.

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ تحلیل‌گر KGI به نام Ming-Chi Kuo اعلام کرده است که اپل قصد دارد تا سه سال آتی نیز از صفحه‌ی نمایش TFT-LCD برای آیفون‌ها و آیپدها استفاده کند. هم‌چنین در این گزارش اعلام شده است که کارخانه‌ی تولیدکننده‌ی محصولات اپل یعنی فاکسان، در حال برنامه‌ریزی برای استفاده از تکنولوژی‌های جدید در ساخت صفحه‌های نمایش LCD است و این روند تا سال ۲۰۱۸ ادامه خواهد داشت.

یکی از شرکت‌های تولیدکننده‌ی قطعات صفحه‌نمایش اپل به نام “Minbea” گفته که صفحه‌ی نمایش AMOLED فعلا بر روی آیفون‌ها استفاده نخواهد شد و تا سال ۲۰۱۸ بر روی ساخت صفحات نمایش کنونی سرمایه‌گذاری شده است.

پیش‌تر اپل در ساخت اپل واچ از صفحه‌ی نمایش AMOLED استفاده کرده بود و گفته می‌شد که این شرکت در حال تست کردن صفحات OLED برای آیفون است؛ ولی بر اساس این مدارک، این‌گونه نخواهد بود و آیفون‌ها هم‌چنان از صفحه‌نمایش LCD بهره خواهند برد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 29126 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1394/08/21 تعداد مشاهده: 1706
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر