کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750883284 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 317988 | نظرات: 37960
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

کسپرسکی و IceWarp تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

شرکت‌های کسپرسکی و IceWarp برای همکاری در زمینه ارائه راهکارهای جامع پیام رسانی یکپارچه تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

آزمايشگاه كسپرسكي، شركت پيشرو در ارائه راه‌حل‌هاي امنيت اطلاعات اعلام كرد اعلام کرد به زودی محصولات شرکت IceWarp که در زمینه تولید راهکارهای پیام‌رسانی یکپارچه (از قبیل ایمیل، پیامک، مدیریت تماس، پیام‌رسانی فوری و ...) فعالیت می‌کند از فناوری‌های کسپرسکی بهره خواهند برد.

به گزارش موسسه دیده‌بان آی تی، روابط عمومی کسپرسکی در ایران حاصل این همکاری تولید محصولات flagship و Unified Communications Server 10 بر مبنای فناوری ضدویروس کسپرسکی به جای سیستم‌های امنیتی قبلی خواهد بود. به این ترتیب کاربران این سیستم‌ها نیز با راحتی خیال بیشتری از راهکارهای فوق استفاده خواهند کرد.

در همین زمینه لادیسلاو گوک، مدیر توسعه تجاری بین‌الملل شرکت IceWarp معتقد است: تهدیدات دنیای آی‌تی به طور روزافزونی درحال افزایش هستند و ایمیل یکی از متداول‌ترین راه‌های ارسال بدافزارها است. به همین لحاظ ما کسپرسکی را که سابقه‌ای طولانی در این زمینه دارد برگزیده‌ایم و اطمینان داریم که هم اکنون مشتریان ما ایمنی بیشتری خواهند داشت.

نرم‌افزار IceWarp version 10 که مجموعه‌ای از ابزارهای ارتباطی، تشریک مساعی و امنیتی است، در نوع خود پدیده‌ای نوظهور است که هم اکنون به موتور ضدویروس کسپرسکی نیز تجهیز شده است. کاربران این سیستم در حال حاضر در مقابل خطرات ناشی از حمله بدافزارها، تروجان‌ها، کرم‌های اینترنتی، روت کیت‌ها، جاسوس‌افزارها و آگهی‌افزارها در امان هستند.

پیتر مرکولوف، قائم‌مقام و مدیر بخش تجارت خارجی لابراتوار کسپرسکی در این زمینه معتقد است: من مطمئن هستم که این همکاری برای هردو طرف سودآور خواهد بود. زیرا هر دو شرکت بیش از یک دهه است که در بازار مشغول به فعالیت هستند و در حوزه کاری خود متخصص می‌باشند.

وی می‌افزاید: ترکیب فناوری IceWarp با فناوری کسپرسکی کاربران را مطمئن می‌سازد که نه تنها محصول با کیفیتی را می‌خرند، بلکه محصولی می‌خرند که امنیت داده‌های آنان را نیز تامین می‌کند.

درباره آزمايشگاه كسپرسكي
آزمايشگاه كسپرسكي ارائه كننده نرم‌افزارهاي امنيتي و حفاظت از سيستم‌ها در برابر تهديداتي همچون ويروس‌ها، جاسوس‌افزارها، بدافزارها، نفوذگران، كلاهبرداري‌ها و هرزنامه‌ها است. محصولات آزمايشگاه كسپرسكي داراي بالاترين نرخ حفاظت از سيستم‌ها و سريع ترين زمان نشان دادن عكس‌العمل در برابر تهديدات هستند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 3083 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: ایتنا تاریخ خبر: 1389/06/03 تعداد مشاهده: 1653
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر