کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9289 | مشاهده و دانلود: 746844867 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/14 | اعضاء: 317543 | نظرات: 37939
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

 

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

این دستگاه کوچک وای‎فای خانه شما را سر و سامان می‌دهد

همه سعی می‎کنند که یک شبکه وای‎فای قابل قبول برای خود راه‌اندازی کنند. هر چه استفاده از دستگاه‎هایی که برای متصل شدن به اینترنت از شبکه وای‎فای استفاده می‎کنند رواج بیشتری پیدا می‎کند، تعداد محصولاتی هم که ادعا می‎کنند بهترین روش برای انجام این کار را به شما ارائه می‎کنند؛ بیشتر می‎شود. مثل روترهای افزایش‌دهنده قدرت سیگنال eero. حالا یک روتر جمع و جور و شیک مدعی است که می‎تواند تمام محیط خانه شما را تحت پوشش امواج وای‎فای قرار دهد.

به گزارش سافت گذر به نقل ازمجله شبکه؛ اگر شما در یک خانه بزرگ زندگی می‎کنید، روش ایده‎ال این است که آنها را در اطراف خانه نصب کنید و بدون دردسر به بهترین شیوه ممکن به هر کدام از نقاط دسترسی متصل شوید. این روش پوشش دادن شبکه موضوع جدیدی نیست، اما این دستگاه در نقاط کور هم می‎تواند شما را آنلاین نگه دارد. اگر هم فضای کاری شما به اندازه کافی کوچک باشد، یک دستگاه شبیه به D-Link DAP-1650 هم ممکن است نیاز کاری شما را برطرف کند. هر دوی اینها یک گسترش دهنده امواج وای‎فای دو بانده هستند که می‎توانند سیگنال فعلی شما را تقویت کنند، یک اکسس‌پوینت سیمی‎ هم وجود دارد که شما می‎توانید کابل اترنت خود را از روتر متصل کنید و سرعت اتصال بی‎سیم ac خود را بیش از گذشته افزایش دهید.

مجموعه این قابلیت‎ها بسیار مقرون به صرفه بوده و تنها 80 تا 90 دلار برای شما هزینه دارد، که البته در زمان نوشتن این مقاله سایت آمازون قیمت آن را به 60 دلار کاهش داده است. بررسی‎های انجام شده از طرف سایت‌هایی مانند Wirecutter و PCMag حکایت از مقبولیت DAP-1650 دارد و در سایت آمازون نیز کاربران امتیاز 4.2 را به این محصول داده‎اند. نتیجه اینکه اگر می‎خواهید از این دستگاه در محیط‎های پر مانع در سر راه امواج استفاده کنید، چندان مناسب شما نیست اما به عنوان یک اکسس‌پوینت وظایف خود را به خوبی انجام می‎دهد و اگر خانه شما خیلی بزرگ نیست می‎توانید به خوبی روی این دستگاه حساب کنید.

گسترش دهنده‎های سیگنال بهتری نیز وجود دارد که ارتباط بین اعضای شبکه را با استحکام بیشتری برقرار نگه می‎دارد و اگر مشکل گسترش سیگنال شما واقعا بزرگ است، بهترین راهکار تهیه یک روتر یکپارچه مثل TP-LINK AC1900 Archer C9 و قرار دادن آن در یک محیط نسبتا باز و تا حد امکان مرکز خانه است، اما اگر مشکل وای‎فای شما چندان حاد نیست با یک افزایش دهنده سیگنال ساده می‎توانید با کمترین هزینه وضعیت سیگنال دهی خود را بهبود بخشید.


نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 32063 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: مجله شبکه تاریخ خبر: 1395/03/02 تعداد مشاهده: 1791
کلید واژه ها: ,
سافت گذر