کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9292 | مشاهده و دانلود: 747261412 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/15 | اعضاء: 317587 | نظرات: 37937
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

تصاویر جدیدی از Gear S3 سامسونگ فاش شد

به تازگی تصاویر جدیدی از نسل بعدی ساعت‌هوشمند سامسونگ موسوم به Gear S3، در فضای وب منتشر شده است. با توجه به این تصاویر گفته شده که این دستگاه شبیه محصولات رولکس طراحی شده است.

تصاویر جدیدی از Gear S3 سامسونگ فاش شد

به گزارش سافت گذر به نقل از زومیت؛ساعت‌هوشمند Gear S2 توانست جایگاه خوبی در بین کاربران بدست آورد و حالا بسیار مشتاق هستیم تا بدانیم نسل بعدی این محصول چگونه خواهد بود و شرکت سازنده این ساعت هوشمند چه محصولی در آستین دارد. تاکنون اطلاعاتی در مورد Gear S3 منتشر شده است. در جدیدترین شایعات به نظر می‌رسد آنچه بیان شده کمی مشکوک است. حال چند عکس به صورت آنلاین از Gear S3 منتشر شده است.

این تصاویر نشان می‌دهند که ساعت‌هوشمند مورد بحث با بدنه‌ای فلزی تولید خواهد شد که از این بابت شبیه به ساعت ۳۶ میلی‌متری رولکس Datejust 2 به نظر می‌رسد. ظاهرا لبه‌ها و نیز بند در نظر گرفته شده برای این محصول به گونه‌ای انتخاب شده‌اند تا محصولات رولکس در ذهن افراد تداعی شوند و بنا به اعلام منبع این خبر، احتمالا سامسونگ محصولی را تولید نخواهد کرد که کاملا شبیه به یک نمونه واقعی موجود از ساعت‌های لوکس سوییسی باشد. ظاهرا چاره‌ای نداریم جز اینکه صبر کنیم تا تصاویر واقعی Gear S3 منتشر شوند. اما با این وجود ساعت هوشمند Gear S3 به نحوی طراحی شده تا رنگ و بویی از محصولات سوییسی برده باشد.

چند روز قبل هم به صورت اختصاصی گزارشی منتشر شد که طی آن اعلام شده ساعت هوشمند بعدی سامسونگ با کد نام Solis و سیستم‌عامل تایزن معرفی خواهد شد. این ساعت‌هوشمند نسل جایگزین Gear S2 خواهد بود و احتمال زیادی وجود دارد که نمایشگر آن دایره‌ای شکل باشد. درحالیکه بسیاری از کاربران از بکار گرفته شدن نمایشگری با ابعاد بزرگتر در Gear S3 قطعا استقبال خواهند کرد، اما هنوز هیچ خبری مبنی بر اینکه سامسونگ تصمیم گرفته باشد اندازه نمایشگر ۱.۲ اینچی این محصول را افزایش دهد منتشر نشده است. این غول کره‌ای احتمالا اواخر سال جاری از ساعت‌هوشمند Gear S3 رونمایی خواهد کرد. در زیر می‌توانید تصاویر جدید لو رفته از Gear S3 که البته گفته می‌شود کمی هم مشکوک به نظر می‌آید را مشاهده کنید.

gear s3

gear s3

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 32574 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1395/03/31 تعداد مشاهده: 1486
کلید واژه ها: ,
سافت گذر