کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750883284 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 318000 | نظرات: 37960
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

«خودکشی در دنیای آنلاین در ۵۲ دقیقه»

اگر زندگی آنلاین و یا مجازی شما باعث دردسر و تلف شدن زندگی حقیقی و یا آفلاین شما شده است، اکنون وقت آن رسیده که تمام زندگی آنلاین خود را به یکباره پاک کرده و به قولی در زندگی آنلاین خودکشی کنیدو یا به عبارت بهتر دکمه ریست را فشار دهید.

به گزارش روزنامه انگلیسی دیلی‌میل یک شرکت آلمانی نرم‌افزاری را ساخته که به شما اجازه می‌دهد تمام مشخصات شخصی و مطالب و نوشته‌ها و کلا ردپاهای خودتان را از شبکه‌های اجتماعی مانند فیس بوک، لینکدین، مای‌اسپیس و توئیتر حذف کنید.

خودکشی در دنیای آنلاین

مزیت این برنامه که واقعا با ذوق و سلیقه تمام نام آن را «ماشین خودکشی وب ۲» نهاده‌اند، سرعت آن است، چرا که در حالی که وقتی پاک کردن دستی تمام ردپاهای آنلاین شما بیش از ۱۰ ساعت طول می‌کشد با این برنامه شما ظرف ۵۲ دقیقه کاملا پاکِ پاک می‌شوید.

تاکنون ۳ هزار نفر از این برنامه رایگان استفاده کرده‌اند و ۹۰ هزار نفر نیز در لیست انتظار استفاده از این برنامه قرار دارند. شما برای استفاده از این برنامه باید با در اختیار قرار دادن نام کاربری و رمز عبور خود شاهد محو شدن تمامی ردپاها مانند توئیت‌ها و دوستان آنلاین‌اتان باشید.

ماه گذشته یکی از متخصصان برجسته مغز و اعصاب بریتانیا هشدار داده بود که دغدغه‌های فکری و روحی افراد در شبکه‌های اجتماعی و بازی‌های رایانه‌ای ممکن است روش فکر کردن افراد را تغییر دهد.

البته بارونز گرین‌فیلد از دانشگاه آکسفورد ضمن اعلام این مطلب تایید کرده بود که بازی‌های کامپیوتری احتمالا به افزایش ضریب هوشی افراد (آی‌کیو) و بهتر شدن حافظه آنها منجر خواهد شد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 3462 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: فارنت تاریخ خبر: 1389/07/18 تعداد مشاهده: 1426
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر