کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 751012428 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 318000 | نظرات: 37960
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مروری بر مهم‌ترین اخبار حوزه‌ی ارتباطات در هفته‌ی گذشته

همراه اول در هفته‌اي كه گذشت اعلام كرد كه جهت ارائه خدمات ارتباطي ارزان‌قيمت به زائران بيت‌الله الحرام، سيم‌كارت‌هاي اعتباري خود را با بيش از 50 درصد تخفيف به فروش مي‌رساند.

اين تخفيف براي استفاده هرچه بيش‌تر حجاج از سرويس «رومينگ كم هزينه» همراه اول در نظر گرفته شده است كه باعث صرفه‌جويي در هزينه تماس‌هاي حجاج مي‌شود، قيمت سيم‌كارت‌هاي اعتباري همراه اول هم اكنون 22 هزار و 600 تومان است و فروش سيم‌كارت‌هاي 10 هزار توماني ويژه حجاج تا پايان اعزام حجاج ايراني ادامه خواهد داشت.

*اپراتورهاي مجازي در حوزه تلفن همراه

اما خبر ديگر به سخنان لطف‌الله سبوحي - معاون بررسي‌هاي فني و صدور پروانه هاي سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي - مربوط بود كه اظهار كرد: در حال حاضر قوانين و مقررات و آيين‌نامه رومينگ داخلي بين اپراتورهاي تلفن همراه در حال تدوين است. پس از نهايي شدن اين قوانين و مقررات، مي‌توان نسبت به تعريف اپراتورهاي مجازي تلفن همراه اقدام کرد. بر اساس برنامه‌ريزهاي صورت گرفته و بررسي‌هاي دردست انجام، اپراتورهاي مجازي در حوزه تلفن همراه تعريف خواهند شد.

وي با اشاره به چگونگي فعاليت اين اپراتورها، خاطر نشان کرد: در صورت نهايي شدن اين طرح، اين اپراتورها قادر خواهند بود با عقد قرارداد با اپراتورهاي موجود، نسبت به ارايه سرويس‌هاي اين حوزه به صورت مجازي اقدام کنند.

* تعويق دوازدهمين اجلاس شوراي رگولاتورهاي كشورهاي جنوب آسيا

رييس مركز امور بين‌الملل و مهندسي ارتباطات سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي از به تعويق افتادن دوازدهمين اجلاس شوراي رگولاتورهاي كشورهاي جنوب آسيا - SATRC - خبر داد كه به گفته رييس مركز امور بين‌الملل و مهندسي ارتباطات سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي به دليل فشردگي اجلاس‌هاي بين‌المللي و ضرورت انجام هماهنگي‌هاي بيش‌تر با APT برگزاري دوازدهمين اجلاس SATRC به تعويق افتاد.

*رونمايي محصولات جديد اپراتور دوم

نشست خبري مدير عامل ايرانسل هم از اخبار مهم هفته گذشته بود كه همزمان در مراسمي از چند محصول جديد ايرانسل رونمايي شد كه عبارتند از مودم USB وايمكس، خدمات بانكداري همراه، خدمات EDGE ديتاي پيشرفته با سرعتي بالاتر، نما (نقشه مجازي ايرانسل)، خدمت منطقه طلايي (خدمات شارژينگ مبتني بر موقعيت)، شبكه‌ي خصوصي مجازي، خدمات شارژ الكترونيكي كه البته در اين مورد توسعه‌ي اين خدمات مورد نظر است.

عليرضا قلمبر دزفولي ـ مدير عامل ايرانسل در اين مراسم گفت: درآمد مستقيم و غيرمستقيم دولت از اجراي پروژه اپراتور تلفن همراه ايرانسل در طول 4 سال گذشته به بيش از 5 هزار ميليارد تومان رسيده است.

*اختصاص 1000 كانال ارتباطي مستقيم با اپراتورهاي مخابراتي عربستان

شركت زيرساخت با اختصاص 1000 كانال ارتباطي مستقيم با اپراتورهاي مخابراتي عربستان و يك مسير پشتيبان، امكانات ويژه مخابراتي براي حجاج ايراني در بيت‌الله الحرام فراهم كرد، به اين ترتيب در صورت ايجاد اشكالي در مسير ارتباطي با استفاده از مسير پشتيبان، از اختلال در ارتباطات حجاج جلوگيري خواهد شد.

*انتصاب معاون وزير و رييس هيات مديره شركت ارتباطات زيرساخت

طي حكمي از سوي وزير ارتباطات و فن‌آوري اطلاعات دكتر« محمدعلي فرقاني اله آبادي» به عنوان معاون وزير و رييس هيات مديره شركت ارتباطات زيرساخت منصوب شد.

*آنتن‌ ندادن تلفن همراه درنمايشگاه مطبوعات

اما با توجه به آغاز به كار نمايشگاه مطبوعات و خبرگزاري‌ها مشكل آنتن‌ ندادن تلفن همراه در مصلاي امام خميني(ره) يكي از مسايلي است كه حاضران در محل برگزاري نمايشگاه مطبوعات و خبرگزاري‌ها را با مشكل مواجه كرده است و هر سال هم تكرار مي‌شود كه ظاهرا اين موضوع به همكاري نكردن مسوولان مجموعه مصلي تهران با اپراتورهاي مخابراتي مربوط مي‌شود.

*افزايش ظرفيت پهناي باند ديتا در کشور

به گفته مدير عامل شرکت ارتباطات زيرساخت با تلاش‌هاي در دست انجام و تا پايان آبان‌ماه جاري، 20 STM1 به ظرفيت پهناي باند ديتا در کشور افزوده خواهد شد.

خسروي افزود: بر اساس برنامه‌ريزي‌هاي صورت گرفته بايد تا پايان سال جاري پهناي باند کشور به بيش از 22 گيگابيت بر ثانيه برسد که با تلاش‌هاي در دست انجام زودتر از موعد مقرر، محقق خواهد شد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 3642 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: isna.ir تاریخ خبر: 1389/08/09 تعداد مشاهده: 1364
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر