کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 751012428 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 318000 | نظرات: 37960
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

تاکید بر ضرورت تدوین آیین‌نامه‌ای که در حال تنظیم است

معاون وزير و رييس هيات مديره شركت ارتباطات زيرساخت در آغاز فعاليت خود بر ضرورت تدوين و تنظيم آيين‌نامه جامع فن‌آوري اطلاعات و اعمال قوانين در مديريت شبكه تاكيد كرد كه بايد در ميان مدت به آن‌ها دست يافت.

موضوعي كه دكتر محمدعلي فرقاني در مراسم معارفه خود بر آن تاكيد كرد ضرورت تدوين و تنظيم آيين‌نامه جامع فن‌آوري اطلاعات و اعمال قوانين در مديريت شبكه است كه بايد در ميان مدت بايد به آن‌ها دست يافت.

اما براساس شرح وظايف شوراي عالي فن‌آوري اطلاعات کشور و موافقت‌نامه مبادله شده با سازمان مديريت و برنامه‌ريزي سابق، تدوين نظام جامع فن‌آوري اطلاعات کشور مدتها پيش در دستور کار قرار گرفت و براي تدوين آن کميته‌ي علمي راهبردي متشکل از استادان و متخصصان داخلي تشکيل شد که با مطالعه‌ي تمامي اقدامات گذشته که در اين خصوص صورت گرفته بود به تدوين سند پرداخت.

در اين سند راهبردي فن‌آوري اطلاعات کشور، هفت حوزه‌ي استراتژيک شناسايي شده که براي هر حوزه يک هدف کلان و براي تحقق هر هدف نيز چند راهبرد اساسي در نظر گرفته شده است؛ اين هفت حوزه راهبردي شامل حوزه شهروند ايراني اسلامي، ‌حوزه منابع انساني، حوزه تحقيق و توسعه، حوزه صنعت فن‌آوري اطلاعات، حوزه کسب و کار، حوزه دولت، حوزه تعاملاتي منطقه‌اي و بين‌المللي است.

گفتني است؛ گسترش خط و زبان فارسي در فضاي الکترونيکي، صيانت از حقوق شهروندي در فضاي الکترونيکي، و ضع قوانين مورد نياز براي حفظ امنيت جامعه، خانواده و اشخاص و فراهم آوردن بستر مناسب براي گسترش انجمن‌هاي علمي، تشکل‌هاي صنفي در حوزه‌هاي مختلف فن‌آوري اطلاعات از جمله راهکارهاي پيش‌بيني شده در اين سند است.

از ديگر راهکارهاي در نظر گرفته شده در اين سند مي‌توان به تقويت سيستم آموزش مبتني بر فن‌آوري اطلاعات بين دبيرستان‌هاي بزرگ، کوچک و دانشکده‌ها، تدوين الگو، وضع قوانين و ايجاد نظام صيانت از حقوق محققان و پژوهشگران در حوزه فن‌آوري اطلاعات، حمايت از تجاري سازي نتايج تحقيقات و پژوهش در حوزه IT ، وضع قوانين و مقررات تسهيل کنند صادرات محصولات و خدمات فن‌آوري اطلاعات اشاره کرد.

از جمله شاخص‌هاي کليدي موفقيت اين حوزه که در سند راهبردي فن‌آوري اطلاعات در نظر گرفته شده ساماندهي ساختار اجرايي کشور بر محوريت فن‌آوري اطلاعات، تقويت زيرساخت‌هاي امن ارتباطي، استاندارد سازي تبادلات الکترونيکي درون سازماني و حمايت از توليدکنندگان داخلي محصولات ICT است، مصوبه دولت و همچنين تكفا2 تنها تلاش‌ها براي تدوين نظام جامع فناوري اطلاعات در كشور نبوده و شوراي عالي انفورماتيک، شوراي عالي اطلاع‌رساني، مرکز تحقيقات مخابرات، وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات، دفتر همکاري‌هاي فناوري، شوراي عالي فناوري اطلاعات از جمله سازمان‌هايي هستند که براي تدوين اين نظام تلاش کرده‌اند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 3708 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: isna.ir تاریخ خبر: 1389/08/17 تعداد مشاهده: 1163
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر