کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9289 | مشاهده و دانلود: 746697493 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/13 | اعضاء: 317528 | نظرات: 37939
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

 

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مگ ویتمن از سمت مدیریت عامل اچ پی کنار می‌رود

مگ ویتمن، مدیرعامل ثروتمند اچ‌پی‌‌ایی در ماه فوریه از پست خود کناره‌گیری خواهد کرد.

مگ ویتمن از سمت مدیریت عامل اچ پی کنار می‌رود

روابط عمومی شرکت اچ پی (Hewlett Packard Enterprise) به تازگی اعلام کرده است که مگ ویتمن، مدیرعامل فعلی این شرکت در ماه فوریه‌ی سال آینده‌ی میلادی از پست خود کنار خواهد رفت. پس از اعلام این خبر، ارزش سهام این غول فناوری ایالات متحده با کاهش ۷ درصدی روبه‌رو شد. آنتونیو نِری، ریاست هیئت‌مدیره‌ی اچ‌پی، در اول فوریه‌ی سال ۲۰۱۸ جایگزین ویتمن در سمت مدیریت عامل خواهد شد. مگ ویتمن مدیرعامل فعلی اچ‌پی در این خصوص گفت:

هم‌اکنون بهترین زمان ممکن برای آنتونیو و نسل جدید مدیران برای رهبری HPE است. من کاملا از عملکرد فوق‌العاده‌ی آن‌ها در هدایت اچ‌پی در ادامه‌ی راه درخشان آن اطمینان دارم.

ویتمن پس از اخذ مدرک مدیریت خود در دانشگاه هاروارد، سابقه‌ی بیش از ۳۰ سال مدیریت شرکت‌های مختلف اعم از Hasbro ،Bain و Proctor & Gamble را دارد؛ اما وی بیشتر به موفقیت خود در افزایش فروش ebay از ۵.۷ میلیون دلار به ۸ میلیارد دلار در بازه‌ی ۱۹۹۸ تا ۲۰۰۸ شناخته می‌شود. پس از مدیریت در ebay، مگ ویتمن در سال ۲۰۱۱ به سمت مدیریت عامل اچ‌پی برگزیده شد. وی در ادامه و در سال ۲۰۱۱ پس از نظارت بر تقسیم اچ‌پی به دو شاخه‌ی HP و HPE، مدیرعامل بخش سرویس و خدمات تجاری اچ‌پی (HPE) شد.

سهام HPE پس از تشکیل در سال ۲۰۱۵، تاکنون با افزایش ارزش ۳۰ درصدی مواجه شده است. این شرکت هفته‌ی گذشته از درآمد خالص ۷.۸ میلیارد دلاری در سه‌ماهه‌ی چهارم سال مالی خود در کنار در‌آمد کلی ۳۷.۴ میلیارد دلاری سالیانه، خبر داد. اچ‌پی‌ایی هم‌چنین افزایش ۲۰ تا ۲۴ سنتی به ازای هر سهم خود را در سه ماهه‌ی اول سال ۲۰۱۸ پیش‌بینی کرده است.

ویتمن همچنین در تابستان گذشته جزو کاندیداهای مدیریت اوبر پس از کناره‌گیری تراویس کالانیک به دلیل مشکلات پیش‌آمده‌ی این سرویس قرار گرفت. البته در ماه جولای، اوبر طی بیانیه‌ای انتخاب مگ ویتمن به عنوان مدیر عامل را رد کرد. 

طبق گزارش نشریه‌ی فوربز، مگ ویتمن ثروتمندترین زن حاضر در حوزه‌ی فناوری است. وی بخش عمده‌ای از ثروت ۳.۲ میلیارد دلاری خود را مدیون رشد ebay و کسب درآمد از این فروشگاه اینترنتی است. همچنین طبق رده‌بندی سالانه‌ی فوربز، ویتمن ششمین زن پول‌دار ایالات متحده است. مدیرعامل فعلی اچ‌پی‌ایی همچنین در رده‌ی دوازدهم قدرتمندترین زنان جهان قرار دارد.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 39651 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1396/09/06 تعداد مشاهده: 2404
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر