کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9292 | مشاهده و دانلود: 746975589 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/15 | اعضاء: 317557 | نظرات: 37937
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

 

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

تولید اسلحه لیزری توسط چین

به گزارش سافت گذر، چین ادعا می کند که موفق به تولید اسلحه ای شده است که می تواند از فاصله 800 متری گوشت بدن انسان را آب کند.

اسلحه لیزر باتری باتری لیتیومی

این اسلحه که تنها 3 کیلوگرم وزن دارد، با نام ZKZM-500 شناخته خواهد شد. با استفاده از ZKZM-500 می توان پوست، مو و حتی برخی علامت های موجود در راه را به آتش کشید. به علاوه، امکان سوزاندن تانکرهای سوخت نیز با این اسلحه وجود دارد.

تا به حال اسلحه های لیزری مختلفی در دنیا تولید شده اند ولی باید اعتراف کنیم که ZKZM-500 یک محصول بسیار آینده نگرانه و شاید بتوان گفت تخیلی است که دیگر محصولات از پیشرفت با آن قابل‌مقایسه نیستند.

به گزارش سافت گذر و به نقل از روزنامه صبح جنوب چین، ZKZM-500 یک اسلحه دارای کالیبر 15 میلی متری است. امکان استفاده چندین نفره از ZKZM-500 فراهم شده است.

نمونه مشابه اسلحه این چنین سال گذشته در آمریکا تولید شد ولی آن تنها می توانست به سوژه مورد نظر حرارت برساند و آسیبی نمی دید در حالی که ZKZM-500 می تواند یک انسان را به آتش بکشد.

اسلحه لیزری مورد بحث، دارای یک باتری لیتیومی است که باعث می شود بتوان با یک بار شارژ، در هر 2 ثانیه 1000 شلیک با آن انجام داد. قیمتی که چین برای فروش این محصول جنگی در نظر گرفته، 15 هزار دلار است.

نگرانی هایی وجود دارد که ممکن است از این اسلحه سوء استفاده هایی شود بنابراین برنامه ریزی شده تا در ابتدا آن را به پلیس های مسلح چین واگذار کنند.

به گزارش سافت گذر، اگرچه ZKZM-500 دارای ویژگیهای خارق العاده ای است، ولی پس از نیم قرن تلاش برای طراحی اسلحه های لیزری، به نظر می رسد هنوز این نوع وسایل پیشرفت خاصی نکرده باشند به همین دلیل می توان ادعا کرد که برخی قابلیت های این محصول چینی از واقعیت به دور هستند. مثلاً، لیزرهایی که می توانند از چنین فاصله دوری (800 متر) یک شیء را هدف قرار دهند بسیار سنگین هستند که به یک کامیون برای حمل آنها نیاز است مگر اینکه آنها در ZKZM-500 بسیار فشرده شده باشند. به علاوه، آنها به عدسی های بسیار پیشرفته ای برای زوم کردن روی سوژه مورد نظر نیاز دارند. ضمن اینکه به یک لیزر مرجع نیز برای کاهش تأثیر منحرف شدن مسیر اشعه نیز نیاز است. همچنین برای کاهش حرارت ایجاد شده و خراب نشدن سیستم ها، سیستم های خنک کننده نیز باید در ZKZM-500 وجود داشته باشد.

مهمترین اشکالی که ZKZM-500 دارد، قدرت آن است. اسلحه های لیزری باید یک ژنراتور برقی داشته باشند تا بتوانند کار کنند. برای اسلحه ای مانند ZKZM-500 که ادعا می شود می تواند از باتری های لیتیومی بهره ببرد، باید بتواند از این باتری ها نیروی تولید شده توسط یک موتور را استخراج کند. حتی اگر قرار است این باتری ها بسیار کوچک و فشرده شده باشند، باید چنان انرژی در آنها ببینیم که در یک بطری نیتروگلیسرین وجود دارد.

به گزارش سافت گذر، شاید بتوان عجیب ترین ادعا در مورد ZKZM-500 را به توانایی آن در مورد به آتش کشیدن انسان ربط داد زیرا باید بتواند همچون یک لیزر جراحی از پوست انسان عبور کند تا بتواند یک انسان را بسوزاند.

تیم طراح این اسلحه می گوید که از ZKZM-500 برای اقدامات ضد تروریسمی استفاده خواهد شد.




منبع: newatlas.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 42058 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1397/04/14 تعداد مشاهده: 2268
سافت گذر