کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750883284 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 317993 | نظرات: 37960
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

موزیلا نسخه 72 مرورگر فایرفاکس را منتشر کرد

به گزارش سافت گذر، موزیلا امروز خبر داد که نسخه 72 مرورگر فایرفاکس را منتشر کرده است. علی‌رغم اینکه با این بروزرسانی ویژگی جدیدی به دست کاربران نمی‌رسد ولی برخی از قابلیت‌ها مانند ردیابی به وسیله اثر انگشت، پشتیبانی از حالت تصویر در تصویر در macOS و لینوکس، و اعلانات ظاهر شونده با تغییراتی همراه بوده‌اند.

موزیلا فایرفاکس موزیلا فایرفاکس مرورگر مرورگر فایرفاکس

در نسخه 72 موزیلا فایرفاکس، سیستم ETP تمامی شیوه‌های ردیابی از طریق اثر انگشت را به صورت پیش‌فرض مسدود می‌کند. شرکت سازنده این مرورگر مدعی شده که این اقدام گام بلندی در مسیر حفاظت از حریم شخصی افراد می‌باشد و از آن جایی که حتی پس از پاک کردن حافظه داخلی، امکان ردیابی کاربران از طریق اثر انگشت آنها وجود داشت، حالا غیرفعال بودن آن قطعاً در افزایش امنیت آنها مؤثر خواهد بود.

از آن جایی که در سالیان اخیر، نمایش پیام‌های تبلیغاتی پاپ‌آپ باعث نارضایتی کاربران شده بود، این‌بار فایرفاکس امکانی را فراهم کرده تا وقتی افراد به یک وب‌سایت مشخص مراجعه می‌کنند، پیام درخواست پخش تبلیغات در قسمت وارد کردن آدرس مشاهده شود.

همچنین، حالت تصویر در تصویر حالا در دو سیستم عامل macOS و لینوکس پشتیبانی می‌شود. این ویژگی با نسخه 71 فایرفاکس به ویندوز آمد. با این قابلیت، یک آیکون آبی رنگ در لبه سمت راست مرورگر مشاهده خواهد شد که کلیک کردن آن روی باعث می‌شود تا ویدیوی در حال پخش به صورت یک پنجره شناور دربیاید تا همزمان با وبگردی، کاربران بتوانند فیلم تماشا کنند.

اگر شما کاربر فایرفاکس در ویندوز هستید، این بروزرسانی به صورت اتوماتیک به دستتان خواهد رسید. ضمناً، چنان‌چه از نسخه مخصوص لینوکس فایرفاکس استفاده می‌کنید، باید همواره قسمت مدیریت دانلود را برای دریافت آپدیت بررسی نمایید.

 

 
منبع: neowin.net 
 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 46034 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1398/10/18 تعداد مشاهده: 3555
سافت گذر
نظرات بینندگان

مهرداد 1398/10/20 03:02
واقعا در زمینه خلاقیت و معرفی ویژگی های جدید, مرورگر اپرا همچنان پیشتازی میکنه.
این قابلیت تصویر در تصویر و نمایش پیام‌های تبلیغاتی پاپ‌آپ و بردن اون در قسمت وارد کردن آدرس, خیلی وقت پیش در اپرا وجود داشته.