کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750855048 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 317983 | نظرات: 37958
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

دو خبر از ویژگی های جدید گوگل کروم

گوگل مرورگر گوگل کروم مرورگر کروم مرورگر گوگل کروم

ویژگی گروه بندی تب ها هفته آینده به کروم می آید

به گزارش سافت گذر، از سال 2018 تا کنون گوگل در حال کردن روی ویژگی گروه بندی تب ها در کروم بوده ولی تا به امروز فقط این قابلیت را می توانستیم در آدرس Chrome:// flags مشاهده کنیم.

گوگل مرورگر گوگل کروم مرورگر کروم مرورگر گوگل کروم

از دو سال پیش تا حالا این ویژگی پیشرفت هایی داشته تا هم به درد کسانی بخورد که معمولاً به یکباره چندین تب باز می کنند و هم برای کسانی کاربردی باشد که علاقه زیادی به باز کردن چند تب ندارند.

گوگل مرورگر گوگل کروم مرورگر کروم مرورگر گوگل کرومTab-Groups-Organization-Example_v1r1.gif

برای استفاده از این قابلیت باید روی تب مدنظر کلیک راست کرده و سپس برای آن اسم گذاشته و آن را درون دسته بندی قرار دهید. لازم به ذکر است زمانی که مرورگر را می بندید، تب ها دوباره بازیابی می شوند.

این ویژگی در آپدیتی که هفته آینده برای نسخه دسکتاپی کروم عرضه خواهد شد وجود خواهد داشت ولی فعلاً در نسخه بتا این مرورگر قابل استفاده است.

افزایش بهره وری مصرف انرژی باتری در گوگل کروم

تلاش های گوگل برای بهبود تجربه کاربران هنگام وبگردی و استفاده از کروم باعث شده تا قوانین این برنامه در زمینه مدیریت پخش تبلیغات تغییر کند. این بار و در جدیدترین اقدام، این شرکت می خواهد تبلیغات ویدیویی آزاردهنده را از ماه آگوست مسدود نماید. در همان ماه، تبلیغاتی که بر مصرف انرژی باتری تأثیر منفی می گذارند نیز بهتر مدیریت خواهند شد.

کمپانی مالک اندروید امروز اعلام کرد که از روزهای پایانی ماه آگوست شیوه های پخش تبلیغات که بر مصرف انرژی باتری تأثیر منفی می گذارند را مدیریت خواهد کرد. وقتی که این تصمیم عملی شد، به جای تبلیغات یک صفحه کوچک با پیام خطا نمایش داده می شود.

گوگل مرورگر گوگل کروم مرورگر کروم مرورگر گوگل کروم

مارشال ویل، مدیر تولید کروم در یک پست وبلاگی نوشت:«« ما به تازگی متوجه شده ایم که درصد کمی از تبلیغات بسیاری از انرژی باتری دستگاه های مختلف و حتی اینترنت بسته ای آنها را مصرف می کنند و خودِ کاربران از این موضوع باخبر نیستند. چنین تبلیغاتی مانند مواردی که به ارزهای مجاری مربوط می شوند، می توانند انرژی باتری را به یکباره تخلیه کنند و اینترنت را مصرف کرده و هزینه زیادی روی دست کاربران بگذارند»».

گوگل می گوید تبلیغاتی که بیش از 4 مگابایت از داده های یک شبکه و را مصرف می کنند را متوقف خواهد کرد. همچنین، تبلیغاتی که در بازه زمانی 30 ثانیه ای، 15 ثانیه از پردازنده یا مواردی که 60 ثانیه از کل مدت زمان فعالیت پردازنده را مشغول می کنند را مسدود خواهد کرد. این شرکت یادآور می شود که اگرچه تنها 0.3 درصد تبلیغات شامل این طرح شده اند اما همین ها 27 درصد داده های شبکه های مختلف و 28 درصد انرژی پردازنده را مصرف می کنند.

کمپانی مالک اندروید این ویژگی را در طی ماه های آتی آزمایش خواهد کرد و برنامه ریزی کرده تا آن را در ماه آگوست به نسخه پایدار کروم بیاورد.

 

 

 

منابع: mspoweruser.com و neowin.net 

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 46903 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/02/27 تعداد مشاهده: 2163
سافت گذر