کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750855048 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 317983 | نظرات: 37958
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مایکروسافت: به توسعه اسکایپ ادامه می دهیم

به گزارش سافت گذر، تا پیش از شیوع ویروس کرونا، بسیاری از کارشناسان معتقد بودند که خرید اسکایپ با هزینه 8.5 میلیارد دلاری در سال 2011 یکی از بزرگترین اشتباهات مایکروسافت بوده زیرا نتوانسته با بسیاری از رقبای خود رقابت کند و امکاناتش در حد و اندازه آنها نیست.

گوگل مایکروسافت فیسبوک اسکایپ Microsoft Teams

به منظور احیای این شبکه اجتماعی، مایکروسافت تلاش کرد تا قابلیت های تجاری اسکایپ را در Microsoft Teams قرار دهد. این اقدام منجر به افزایش کارایی اسکایپ شد و تعداد کاربران این ابزار برقراری تماس ویدیویی به یکباره افزایش یافت.

شاید تا پیش از این فکر می کردید که اسکایپ دیگر به آخر خط رسیده ولی واقعیت آن است که با عرضه قابلیت Teams for Life، مایکروسافت این ادعای بسیاری از افراد را رد کرده است.

جف تپر، مدیر مرکز اجرایی مایکروسافت 365 می گوید:«« ما به سرمایه گذاری خود در اسکایپ ادامه می دهیم. این نرم افزار در حال رشد است و شما به زودی ویژگی های جدیدی در آن خواهید دید. در آینده مشاهده خواهید کرد که اسکایپ و Microsoft Teams با یکدیگر همگام سازی شده و امکانات بیشتری به آنها اضافه شده است. من فکر می کنم امروزه خیلی از کاربران Teams را به اسکایپ ترجیح می دهند ولی ما از این اتفاق دلسرد نمی شویم چرا که هنوز معتقدیم مردم اسکایپ را دوست دارند به همین دلیل نمی خواهیم داستان ما و اسکایپ به همین جا ختم شود»».

مایکروسافت در جدیدترین اظهارنظر خود اعلام داشته که اسکایپ از بحران کرونا سود کرده به طوری که روزانه 40 میلیون کاربر فعال داشته و تعداد دقایق تماس های برقرار شده هم 220 برابر شده است.

این شرکت می گوید که استراتژی او برای ارتقای نرم افزارهای پیام رسان پتانسیل تولید بیش از یک اپلیکیشن را دارد به همین دلیل می خواهد همچنان اسکایپ را توسعه دهد.

تپر یادآور می شود:«« مثلاً فیسبوک را در نظر بگیرید. این شرکت ابزارهای مختلفی نظیر اینستاگرام، واتس اپ، و فیسبوک مسنجر دارد که همگی شان در حال رشد هستند. آنها با همکاری یکدیگر یک به یک برنامه ها را توسعه دادند و قصد ندارند به خاطر کاربران یا هر دلیل دیگری هیچ کدام از آنها را تعطیل کنند. به همین دلیل است که من نیز چنین عقیده ای دارم. طبیعت Microsoft Teams با اسکایپ کاملاً متفاوت است. البته این دو برنامه همچون فیسبوک مسنجر، اینستاگرام و واتس اپ از برخی جهات شباهت هایی به هم دارند بنابراین ما نیز آنها را در امتداد یکدیگر توسعه خواهیم داد و نشان می دهیم که هنوز هم به کاربران علاقه مندیم»».

در پایان اشاره کنیم که گوگل نیز مانند مایکروسافت و فیسبوک دارای نرم افزارهای پیام رسان متعددی است ولی قصد ندارد آنها را با یکدیگر ادغام یا همگام سازی کند. خاویر سولترو، مدیر این بخش از محصولات گوگل می گوید:«« ما معتقدیم که مردم بر حسب نیاز خودشان محصولات ما را انتخاب می کنند»».

 

 
منبع: mspoweruser.com 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 46962 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/03/06 تعداد مشاهده: 2025
سافت گذر