کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750855048 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 317983 | نظرات: 37958
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ویژگی ترجمه متون به Immersive Mode مایکروسافت اج آمد

به گزارش سافت گذر، مایکروسافت به تازگی نسخه 83 مرورگر مایکروسافت اج را منتشر کرده ولی همین حالا هم خبر رسیده که این شرکت در حال کار کردن روی ورژن 84 این برنامه بوده و آن را در نسخه های مخصوص توسعه دهندگان و آزمایشی عرضه کرده است.

مایکروسافت مرورگر مرورگر مایکروسافت مرورگر مایکروسافت اج مایکروسافت اج

هفته پیش خبردار شدیم که مایکروسافت ویژگی ترجمه متون را به Immersive Mode مایکروسافت اج آورده ولی در آن روزها کسی نتوانسته بود از آن استفاده کند تا اینکه امروز خبر رسید کاربران نسخه های آزمایشی و مخصوص توسعه دهندگان مایکروسافت اج توانسته اند از آن بهره ببرند. Immersive Mode حالتی از وبگردی است که مایکروسافت از ورژن قدیمی تر مایکروسافت اج به نسخه مبتنی بر کرومیوم آورد تا به کاربران اجازه دهد بدون اینکه حواسشان پرت شود به مطالعه صفحات اینترنتی بپردازند. این حالت هم اکنون دارای امکاناتی نظیر دیکشنری تصویری، ابزارهای مخصوص گرامر و . . . است ولی به نظر می رسد با افزوده شدن ویژگی ترجمه متون کارایی آن افزایش یابد. در این بین، چنان چه شما از جمله کاربران مایکروسافت اج قناری یا نسخه مخصوص توسعه دهندگان هستید، می توانید با انجام مراحل زیر قابلیت ترجمه متون در Immersive Mode را فعال کنید:

مایکروسافت اج قناری یا مخصوص توسعه دهندگان را اجرا و یک مقاله را در یک وب سایت باز کنید و دکمه F9 را فشار دهید تا حالت Immersive Mode روشن شود. روی گزینه Reading Preferences کلیک کرده و زبان مدنظر را از منوی ظاهر شده در زیر بخش Translate برگزینید. حالا دکمه Translate entire page را بزنید تا صفحه اینترنتی به زبانی که می خواهید ترجمه شود.

مایکروسافت در حال حاضر از 54 زبان پشتیبانی می کند و در این باره می گوید:«« فضای وب حاوی اطلاعات مهمی است و بسیاری از کاربران دوست دارند اخبار را به زبان مادری خود بخوانند. ویژگی ترجمه متون در مایکروسافت اج به افراد این اجازه را می دهد تا صفحات اینترنتی را تنها با یک دکمه به هر کدام از 54 زبان موجود تبدیل کنند و بخوانند»».

مایکروسافت مرورگر مرورگر مایکروسافت مرورگر مایکروسافت اج مایکروسافت اج

مایکروسافت از زمان عرضه مرورگر مایکروسافت اج مبتنی بر کرومیوم مدام در حال افزایش قابلیت های آن بوده و در جدیدترین اقدام نیز ویژگی خواندن متون PDF با صدای بلند و لینک دانلود افزونه ها از استور گوگل کروم را به آن افزوده است. مایکروسافت همچنین، با Newsguard همکاری کرده تا سرویسی را در اختیار کاربران قرار دهد تا از جلوگیری اخبار کذب و جعلی جلوگیری کند.

مایکروسافت اج قناری و مخصوص توسعه دهندگان هم اکنون تا نسخه 84 عرضه شده اند بنابراین انتظار می رود به زودی این ورژن به صورت بتا به دست افراد برسد. کاربران نسخه پایدار اما، به تازگی توانسته اند آپدیت 83 مایکروسافت اج را دریافت کنند به همین دلیل باید منتظر بمانند تا در آینده ای نزدیک بروزرسانی بعدی مرورگر ساخت مایکروسافت را دانلود و نصب نمایند.

 

 
منبع: neowin.net 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 46967 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/03/06 تعداد مشاهده: 1965
سافت گذر