کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750855048 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 317983 | نظرات: 37958
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

نسخه 2004 ویندوز 10 رسماً منتشر شد

به گزارش سافت گذر، 15 ماه پیش بود که مایکروسافت نسخه آزمایشی ویندوز 10 ورژن 2004 را منتشر کرد. دلیل اینکه عرضه آپدیت مذکور این قدر طول کشید آن بود که قرار است بروزرسانی نیمه دوم 2020 جزئی باشد به همین دلیل مایکروسافت تمرکزش را روی نسخه نیمه اول 2020 گذاشت و امکانات متعددی به آن افزود. حالا ویندوز 10 ماه می سال 2020 در دسترس همگان قرار گرفته است.

مایکروسافت ویندوز ویندوز 10 سیستم عامل سیستم عامل ویندوز

از آن جایی که به صورت اتوماتیک این بروزرسانی نصب نمی شود، چندین روش برای نصب آن وجود دارد. اولین شیوه استفاده از گزینه آپدیت ویندوز موجود در تنظیمات است. اگر به قسمت مربوطه بروید و دکمه Update Windows را بزنید، یا عبارت Windows 10 May 2020 Update یا Windows 10 version 2004 را خواهید دید که با کلیک کردن روی آنها شاهد دانلود شدنشان خواهید بود. اگر این آپدیت را ندیدید، هنوز هم دو روش دیگر وجود دارد که یکی از آنها مراجعه به این وب سایت و دیگری استفاده از ابزار Media Creation Tool می باشد.

از جمله قابلیت های آپدیت ماه می ویندوز 10 آن است که برای نخستین بار امکان اجرای نرم افزارهای لینوکس در این سیستم عامل فراهم شده است. این یعنی پشتیبانی از GUI و GPU در این پلتفرم انجام خواهد شد.

به علاوه، یک اپلیکیشن جدید برای کورتانا وجود دارد بنابراین دیگر خبری از آیکون این دستیار هوشمند در قسمت تسک بار نخواهد بود. ضمناً، اگرچه امکانات این دستیار صوتی کاهش یافته ولی در زمینه مکالمه و پاسخگویی به سؤالات پیشرفته تر شده است. کمپانی مالک ویندوز نیز وعده داده کورتانا روزبه روز بهتر و با تقویم و اپلیکیشن مدیریت ایمیل همگام سازی خواهد شد.

دو تغییر اساسی دیگر نیز وجود دارند که در کنار سایر امکانات جزئی در ویندوز 10 2004 وجود خواهند داشت. همچنین، اپلیکیشن Notepad نیز پیشرفته تر شده و قابلیت هایی همچون امکان جستجو در متن نوشته شده، نمایش شماره خطوط و . . .  را دریافت کرده است. قسمت سرچ نیز بهبود یافته تا همزمانی که در فایل اکسپلورر چیزی می نویسید، نتایج آن نمایان شود.

شما می توانید با مراجعه به اینجا با جدیدترین امکانات ویندوز 10 2004 آشنا شوید.

 

 
منبع: neowin.net 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 46981 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/03/08 تعداد مشاهده: 4763
سافت گذر