کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750715446 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 317980 | نظرات: 37958
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ناسازگاری آپدیت ماه می ویندوز 10 با حافظه های Optane اینتل

به گزارش سافت گذر، تنها یک هفته پیش آپدیت ماه می ویندوز 10 عرضه شد و تعداد محدودی از کاربران توانسته اند آن را دانلود و نصب کنند. مایکروسافت در صفحه مربوطه، مشکلات مربوط به این بروزرسانی را عنوان کرد اما گویا یک مشکل دیگر وجود دارد که از قلم افتاده و در لیست باگ ها به آن اشاره ای نشده است.

مایکروسافت ویندوز ویندوز 10 سیستم عامل سیستم عامل ویندوز

بر اساس اعلام یکی از سایت های خبری، تعدادی از کاربران در انجمن رسمی سایت اینتل، توییتر و بخش ثبت بازخوردهای ویندوز خبر داده اند که آپدیت ماه می ویندوز 10 با حافظه های Optane اینتل ناسازگار است. البته برخی از این نظرات به چندین ماه قبل مربوط می شوند و این نشان می دهد که هنوز باگ موجود از بین نرفته است. با این اوصاف، مایکروسافت باید علاوه بر حل مشکلات شناخته شده، برخی باگ های ناشناس را نیز از بین ببرد.

آن طور که از گزارش ها برداشت شده، موارد پین شده در حافظه های Optane اینتل به آپدیت جدید ویندوز 10 منتقل نمی شوند و همین منجر به نمایش خطای launch a program with .dlls. that do not exist می گردد.

پیش از این شنیده بودیم که مایکروسافت آپدیت ماه می ویندوز 10 را برای کسانی که در رایانه شان از حافظه های Optane اینتل استفاده می کنند عرضه نمی کند ولی با این وجود، برخی ها این بروزرسانی را نصب کرده اند. اگر شما یکی از افرادی هستید که با این مشکل مواجه شده اید، بهتر است بروزرسانی 2004 ویندوز 10 را نصب نکنید تا خودِ مایکروسافت این باگ را از بین ببرد.


منبع: neowin.net 

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 47029 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/03/17 تعداد مشاهده: 1736
سافت گذر