کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750855048 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 317983 | نظرات: 37958
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

دو ویژگی جدید به Microsoft Teams آمد

مایکروسافت مایکروسافت تیمز Microsoft Teams

نمایش کمتر اعلانات در Microsoft Teams هنگام برقراری تماس

به گزارش سافت گذر، مایکروسافت در تلاش است تا مکالمات برقرار شده در برنامه Microsoft Teams را باکیفیت تر نماید و در جدیدترین اقدام خود تصمیم گرفته از نمایش اعلانات حین برقراری تماس ها جلوگیری کند. این اعلانات که به پیوستن کاربران به Microsoft Teams یا حذف برخی از افراد از Microsoft Teams مربوط می شوند، از این به بعد پخش نخواهند شد.

مایکروسافت مایکروسافت تیمز Microsoft Teams

این قابلیت قرار است از میانه های ماه ژوئن به دست کاربران معمولی و از میانه های ماه آگوست به دست کارمندان و مسئولین دولتی برسد.

امکان اضافه کردن تصویر پس زمینه دلخواه هنگام برقراری تماس در Microsoft Teams

مایکروسافت در سال 2018 اعلام کرد که به زودی به کاربران اجازه می دهد پس زمینه خود را هنگام برقراری تماس با Microsoft Teams تار کنند. سال گذشته نیز خبر رسید که قابلیت انتخاب تصویر پس زمینه برای تماس های تصویری عرضه خواهد شد.

علی رغم اینکه این ویژگی بسیار کاربردی بود ولی کاربران نمی توانستند تصویر پس زمینه دلخواه را به پشت سرشان اضافه کنند ولی از حالا به بعد این امکان فراهم شده است. برای اضافه کردن عکس مورد علاقه به پشت سر خود مراحل زیر را طی کنید:

 

•    Microsoft Teams را اجرا کرده و قبل از اینکه تماس تصویری یا صوتی برقرار کنید، گزینه Background effects را بزنید.
•    اگر می خواهید عکس پس زمینه دلخواهتان را قرار دهید، گزینه Add new را از بالای نمایشگر بزنید و تصویر مدنظرتان را انتخاب کنید.
•    زمانی که عکس انتخاب شد، به پایین بیایید تا آن را ببینید.
•    روی آن کلیک کنید تا به عنوان پس زمینه استفاده شود.

در حال حاضر تنها می توان فرمت های JPG، PNG و BMP را به عنوان پس زمینه به کار گرفت. در این میان، اگر فراموش کردید پیش از برقراری تماس عکس مدنظر را قرار دهید، مراحل زیر را طی نمایید:

 

•    روی نمایشگر دوبار و سپس روی سه نقطه ( . . . ) ضربه بزنید و گزینه Show background effects را انتخاب کنید.
•    سپس افکت پس زمینه موجود، در پنل سمت راست نمایشگر نمایش داده خواهد شد.
•    در اینجا شما یا می توانید از میان تصاویر موجود یکی را برگزینید یا با انتخاب آپشن Add new عکس مدنظر را آپلود کنید.
•    وقتی عکس را انتخاب کردید، روی گزینه Apply ضربه بزنید تا تصویر پس زمینه عوض شود.

این قابلیت در حال حاضر به دست همه رسیده ولی اگر هنوز آن را مشاهده نکرده اید باید مدتی منتظر بمانید تا آپدیت مربوطه را دریافت کنید. ضمناً، چنان چه گزینه مربوطه را دریافت نکرده اید، به آدرس AppData\Microsoft\Teams\Backgrounds\Uploads رفته و عکس دلخواهتان را به آن پوشه اضافه نمایید. این کار باعث خواهد شد تا تصویر مدنظر به Microsoft Teams اضافه شده و بتوانید از آن به عنوان پس زمینه بهره ببرید.

مایکروسافت مایکروسافت تیمز Microsoft Teams

برای مدیران شرکت ها، مایکروسافت فایل آموزشی ارائه کرده تا چگونگی اضافه کردن تصویر پس زمینه دلخواه را مشاهده کنند. ضمناً، اگر این افراد علاقه ای به این قابلیت ندارند، می توانند گزینه مربوطه را خاموش نمایند تا دیگران نتوانند پس زمینه تماس های تصویری را تغییر دهند.

در پایان اشاره کنیم که Microsoft Teams در ماه های اخیر با افزایش کاربر روبه رو بوده و روزانه بیش از 75 میلیون نفر از آن استفاده کرده اند. به همین دلیل مایکروسافت مدام در حال توسعه آن است که از جمله ویژگی های اضافه شده می توانیم به امکان جداسازی پنجره چت افراد اشاره کنیم. لازم به ذکر است که زوم با بیش از 300 میلیون کاربر روزانه، جدی ترین رقیب Microsoft Teams به شمار می رود.

 

 
منابع: mspoweruser.com و neowin.net
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 47052 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/03/20 تعداد مشاهده: 2109
سافت گذر