کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750715446 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 317980 | نظرات: 37958
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

تغییر برنامه مایکروسافت برای انتشار نسخه های آزمایشی ویندوز 10

به گزارش سافت گذر، مایکروسافت امروز برنامه های جدید خود برای انتشار نسخه های آزمایشی ویندوز 10 را معرفی کرد.

ویندوز ویندوز 10 سیستم عامل مایکروسافت سیستم عامل ویندوز

بر این اساس، این شرکت قصد دارد روش آزمایش فعلی که حداقل به دو دسته Fast و Slow مربوط تقسیم می شود را تغییر داده و با شیوه جدید تمرکز خود را روی کیفیت و پشتیبانی بهتر بگذارد. به علاوه، آزمایش کنندگان نیز می توانند شباهت هایی را میان ورژن های آزمایشی مایکروسافت اج و مایکروسافت تیمز و ویندوز 10 و آفیس پیدا کنند.

زمانی که 5 سال پیش مایکروسافت برنامه آزمایشی ویندوز 10 را عرضه کرد، از آزمایش کنندگان این سیستم عامل خواست عضو یکی از دو مرحله Fast یا Slow شوند. این یعنی کسانی که آمادگی پذیرش ریسک را داشتند و می خواستند بروزرسانی ها را سریع تر دریافت کنند، می بایست عضو مرحله اول و کسانی که دوست داشتند به مرور زمان ویژگی های تازه را آزمایش کنند، بهتر می بود عضو مرحله دوم می شدند. در سال 2016 هم مرحله Release Preview اضافه شد تا پیش از عموم مردم، افراد بتوانند آپدیت تازه ویندوز 10 را نصب نمایند.

در سالیان گذشته اما، روش های به کار گرفته شده توسط مایکروسافت برای آزمایش و عرضه ویندوز 10 تغییر کرده است. برای مثال، این سیستم عامل ابتدا یک مرحله آزمایشی داشت ولی بعدها چند نسخه از آن در چندین مرحله و به صورت همزمان آزمایش می شد. مثلاً، نسخه 20H1 در مرحله Fast، نسخه 19H2 در مرحله Slow و نسخه 19H1 در مرحله Release Preview آزمایش می شدند. در نهایت کمپانی مالک ویندوز متوجه شد که مراحل آزمایشی ویندوز 10 زیاد شده است.

در ادامه این شرکت تصمیم گرفت حق انتخاب را به کاربران بدهد به همین دلیل به این نتیجه رسید که بهتر است تمرکز خود را به جای کمیت، روی کیفیت بگذارد. این موضوع سبب شد قسمتی ایجاد گردد تا آزمایش کنندگان بتوانند از آنجا انتظارات خودشان از ویندوز 10 را بیان و عنوان کنند که با کدام ویژگی ها راحت تر هستند. هدف مایکروسافت از انجام این کار آن بوده که مطمئن شود کاربران آپدیت های باکیفیت را مرتب دریافت می کنند و در این بین فرقی ندارد که آنها عضو کدام مرحله از بروزرسانی هستند.

مراحل آزمایشی جدید ویندوز 10

مایکروسافت آفیس مایکروسافت آفیس iOS سیستم عامل iOS

از پایان ماه جاری میلادی، مرحله Fast Ring به Dev Channel، مرحله Slow Ring به Beta Channel و مرحله Release Preview به Release Preview Channel تغییر نام خواهند داد.

Dev Channel

این مرحله بیشتر به درد کاربران متخصص می خورد. آزمایش کنندگان در اینجا بروزرسانی هایی را دریافت می کنند که هنوز در فاز اولیه تولید بوده و همچنان مهندسان برنامه نویسی در حال کار کردن روی کدهای آنها هستند. این آپدیت بسیار ناپایدار بوده و ممکن است حتی برخی از قابلیت های رایانه را نیز مختل کند.

این نسخه ها به هیچ وجه مناسب عرضه نهایی نیستند ولی ممکن است امکانات آنها در آینده و در ورژن های آتی ویندوز 10 حضور داشته باشند و حتی به عنوان یک بروزرسانی جداگانه عرضه شوند. بازخوردهای ارسال شده توسط آزمایش کنندگان نیز به مهندسان مایکروسافت کمک خواهند کرد که باگ های موجود را حل کنند.

Beta Channel

این مرحله که مناسب آزمایش کنندگان و متخصصان نیمه حرفه ای نرم افزاری است، باعث می شود بتوان ویژگی های مختلف ویندوز 10 را بررسی و به مرور زمان بروزرسانی های جزئی دریافت کرد.

کسانی که عضو این مرحله می شوند، قابلیت هایی را مشاهده خواهند کرد که بعدها بخشی از آپدیت آتی ویندوز 10 خواهند بود. بازخوردهای کاربران در اینجا اهمیت بسیار زیادی دارد چرا که به مهندسان اطمینان خاطر می دهد آیا مشکلی در بروزرسانی بعدی سیستم عامل وجود دارد یا خیر.

Release Preview Channel

آزمایش کنندگان ویندوز 10 در این مرحله می توانند به آخرین امکانات یک آپدیت دسترسی داشته و قبل از اینکه بروزرسانی در اختیار همه قرار گیرد، آن را بررسی کنند. در این مرحله که توسط مایکروسافت پشتیبانی می شود، کمپانی مالک ویندوز از شرکت های سازنده لپ تاپ یا کامپیوتر می خواهد آن را بررسی نمایند تا مشکلات موجود و احتمالی شناسایی شوند.

همان طور که مایکروسافت در حال تغییر روش های آزمایش ویندوز 10 است، احتمال می رود که در آینده ای نزدیک نیز مراحل جدیدتری ابداع کند.

همگام با آفیس

مایکروسافت آفیس مایکروسافت آفیس iOS سیستم عامل iOS

مایکروسافت از اینکه توانسته مراحل آزمایشی ویندوز 10 را همچون مراحل آزمایشی آفیس کند بسیار خوشحال است. در نرم افزارهای مایکروسافت آفیس، کاربران می توانند انتخاب نمایند که می خواهند جزو کدام مرحله باشند.

اقدامات بعدی

اگر رایانه شما فعلاً از هر کدام از نسخه های آزمایشی ویندوز 10 که در بالا به آنها اشاره کردیم استفاده می کند، به زودی و به صورت خودکار وارد فاز جدیدی خواهد شد بنابراین نیازی نیست خودتان دست به کار شوید.

بر این اساس، نحوه انتقال کاربران از مراحل قدیمی به مراحل جدید این گونه است:

 

•    Fast Ring = Dev Channel
•    Slow Ring = Beta Channel
•    Release Preview Ring = Release Preview Channel

کاربران آزمایشی همواره می توانند با مراجعه به تنظیمات و سپس آپدیت و امنیت (Update & Security) و در نهایت برنامه آزمایش ویندوز (Windows Insider Program) مرحله مدنظر خود را تغییر دهند.

متخصصان نرم افزاری نیز می توانند مراحل آزمایش مختلف ویندوز را با استفاده از ابزارهای موجود مدیریت نمایند.

افرادی هم که می خواهند عضو مراحل آزمایشی ویندوز 10 شوند، باید از بخش آپدیت و امنیت ویندوز و بعد قسمت برنامه آزمایشی ویندوز، مرحله مدنظرشان را انتخاب نمایند.

 

 
منبع: mspoweruser.com 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 47099 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/03/27 تعداد مشاهده: 1736
سافت گذر