کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750715446 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 317974 | نظرات: 37958
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

برنامه زمانی پشتیبانی از اپلیکیشن های کروم آپدیت شد

به گزارش سافت گذر، گوگل امروز برنامه زمانی مخصوص پشتیبانی از اپلیکیشن های کروم را آپدیت کرد. این برنامه ریزی ها که بر پایه اخبار منتشر شده در ماه ژانویه می باشند، نشان می دهند که این کمپانی ابتدا به پشتیبانی از نرم افزارهای موجود در کروم وب استور پایان خواهد داد.

گوگل کروم گوگل کروم ویندوز macOS

گوگل در این مورد توضیح می دهد:«« دلیل این اتفاق، رشد سریع وب و قابلیت های آن برای نمایش رابط کاربری مدرن می باشد. ما سعی می کنیم که در زمینه توسعه ویژگی ها تلاش کنیم و خود را متعهد به انجام این کار می دانیم»».

با در نظرگیری این تغییرات، گوگل اعلام کرد که درخواست حضور اپلیکیشن های کروم در فروشگاه نرم افزاری را در ماه مارس 2020 متوقف می کند اما بروزرسانی برنامه های فعلی را تا ژوئن 2022 ادامه خواهد داد. حالا این برنامه ریزی تغییر کرده تا توسعه دهندگان بتوانند محصولات شخصی و دسته بندی نشده جدیدشان را در فروشگاه نرم افزاری کروم وارد کنند.

در ادامه این خبر، گوگل اعلام کرد که در ژوئن 2021 پشتیبانی عمومی از اپلیکیشن های کروم در ویندوز، macOS و لینوکس پایان خواهد یافت. البته برای شرکت هایی که از آنها استفاده می کنند این پشتیبانی به مدت 12 ماه ادامه دار خواهد بود. در Chrome OS هم پشتیبانی از نرم افزارها تا ژوئن 2022 ادامه خواهد داشت.

آخرین اتفاق هم مربوط به عدم تأیید نرم افزارهای شخصی و دسته بندی نشده می باشد که از ژوئن 2022 به وقوع خواهد پیوست. در همین حال، گوگل قصد دارد به پشتیبانی از اپلیکیشن های کروم، NaCI، PNaCI و PPAPI پایان دهد.

 

 
منبع: neowin.net 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 47456 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/05/21 تعداد مشاهده: 1840
کلید واژه ها: , , , ,
سافت گذر