کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750715446 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 317974 | نظرات: 37958
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

با یکی از ویژگی های نسخه آتی کروم آشنا شوید

به گزارش سافت گذر، با نسخه بعدی کروم گوگل می خواهد ویژگی Quick Focus Highlight را که بیشتر به درد وبگردهایی می خورد که با ابزارهای یاری رسان یا میانبرهای کیبورد به جستجو می پردازند، عرضه کند.

گوگل کروم گوگل کروم مرورگر گوگل مرورگر گوگل کروم

بر این اساس، وقتی یک نفر نشانگر ماوس را روی یک قسمت از مرورگر می برد، علامتی نمایان خواهد شد که آن بخش به صورت به خصوص در کانون توجه قرار دارد.

این علامت که برخی اوقات شبیه یک حلقه خواهد بود، به کاربر خواهد فهماند که کدام قسمت از میانبرهای کیبورد پشتیبانی می کند. ضمن اینکه چنان چه شخصی در یک فرم اینترنتی در حال جابه جایی می باشد، علامت به خصوص نشان خواهد داد که فشردن دکمه ها (مثلاً اینتر یا اسپیس) چه کاری انجام می دهد. در ادامه و به مدت 2 ثانیه، Quick Focus Highlight یک نوار سفید و آبی در قسمت مخصوص علامت گذاری شده نمایش خواهد داد.

این ویژگی همیشه فعال خواهد بود بنابراین حتی اگر سایتی آن را خاموش کرده باشد نیز در دسترس قرار خواهد داشت. به علاوه، این قابلیت انواع و اقسام روش های متمرکز شدن روی قسمت های به خصوص را فعال خواهد کرد و این یعنی فرقی نمی کند که کاربر در حال برقراری ارتباط با رایانه از طریق ماوس است یا صفحه لمسی.

رنگ هایی که استفاده می شوند نیز با توجه پس زمینه صفحه اینترنتی متغیر خواهند بود تا کنتراست کافی را داشته باشند ولی بعضی اوقات و به صورت موقتی می توان آن را غیرفعال کرد. البته گوگل یادآور می شود که در آینده گزینه ای خواهد افزود تا در صورت تمایل، خودِ کاربران آن را روشن یا خاموش نمایند.

نسخه آتی کروم همچنین، دارای یک ویژگی مخصوص توسعه دهندگان نیز خواهد بود. focus-visible نوعی انتخابگر CSS می باشد که به برنامه نویسان کمک می کند تا رنگ استفاده شده توسط مرورگر را برگزینند و مشخص نمایند که آیا باید از نشانگر مخصوص برای قسمت های مهم استفاده شود یا خیر.

کروم 86 از ماه اکتبر عرضه خواهد شد و ویژگی نامبرده را می توان از قسمت تنظیمات و سپس Advanced و بعد Accessibility و در نهایت Show a quick highlight on the focused object فعال کرد. گوگل گفته که سال های سال طول کشیده تا این قابلیت ها تولید و عرضه شوند.

این شرکت می گوید:«« Quick Focus Highlight و دیگر ویژگی مخصوص توسعه دهندگان به نام focus-visible حاصل سال ها همکاری با برنامه نویسان و دریافت بازخوردها از آنها می باشد. جا دارد در اینجا از تمام کسانی که در توسعه دادن این قابلیت ها به ما کمک کردند، تشکر کنیم»».

 

 
منبع: 9to5google.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 47596 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/06/13 تعداد مشاهده: 2528
سافت گذر