کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750715446 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 317974 | نظرات: 37958
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

یکی از بهترین ویژگی های iOS به ویندوز 10 خواهد آمد

به گزارش سافت گذر، مایکروسافت فاش کرد که ویندوز 10 به زودی یکی از بهترین ویژگی های iOS را دریافت خواهد کرد.

ویندوز ویندوز 10 مایکروسافت سیستم عامل آپدیت ویندوز 10

بر این اساس، به زودی ویژگی Spacebar Cursor که مدتی می شود در آیفون ها وجود دارد و به کاربران اجازه می دهد انگشت خود را روی دکمه درج فاصله در کیبورد بگذارند و راحت تر گزینه های مختلف را مدیریت کنند، به ویندوز 10 خواهد آمد.

اپل همراه با iOS 12 قابلیت Spacebar Cursor را معرفی کرد حال آنکه مشابه آن را پیش از این در دستگاه های بلکبری دیده بودیم.

Spacebar Cursor ویندوز 10

مایکروسافت می گوید که کیبورد لمسی را می توان در هر رایانه و با استفاده از آیکون مربوط به صفحه کلید موجود در تسک بار فعال کرد ولی شاید لازم باشد ابتدا گزینه مربوطه از طریق کلیک راست کردن و یا نگه داشتن تسک بار و سپس انتخاب آپشن Show touch keyboard button روشن گردد.

طبق گفته کمپانی مالک ویندوز، این ویژگی که تعداد زیادی از کاربران سرتاسر دنیا خواهانش بوده اند، همراه با ویندوز 10 شماره بیلد 20206 منتشر خواهد شد.

مایکروسافت در این باره می گوید:«« تمام کاری که باید انجام دهید این است که انگشتتان را روی دکمه درج فاصله بگذارید و آن را به راست، چپ، بالا و یا پایین بکشید. وقتی انگشت جابه جا شد، نشانگر نیز جابه جا خواهد شد»».

این ابزار برای کسانی که همواره از حالت تبلت ویندوز 10 یا دستگاه تاشو مایکروسافت استفاده می کنند، بسیار کارآمد خواهد بود. ضمناً، این شرکت می خواهد ویندوز 10 ایکس که مخصوص وسایل تاشو می باشد را آماده عرضه نماید.

ویندوز 10 با شماره بیلد 20206 که حالا به دست توسعه دهندگان رسیده، حاوی ویژگی بروز شده تایپ صوتی است. همچون گذشته، می توانیم در هر جای ویندوز 10 که امکان تایپ کردن وجود دارد، از این قابلیت استفاده کنیم ولی حالا ظاهر آن بروزتر شده تا با کیبوردهای لمسی سازگاری بیشتر داشته باشد.

به علاوه، نسخه پیش نمایش ویندوز 10 با شماره بیلد 20206 دارای گزینه انتخاب اموجی های مبتنی بر زبان طراحی Fluent Design است. ضمن اینکه یک گزینه جستجو به شما امکان پیدا کردن اموجی و گیف مناسب را خواهد داد.

 

 
منبع: techradar.com 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 47612 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/06/16 تعداد مشاهده: 1954
سافت گذر